Hvem taber mest på de næste 10 dage? :D

Du læser en tråd i debat > vægttab

Hvem taber mest på de næste 10 dage? :D
Hejsa allesammen...

Pga. en del problemer i mit liv den sidste tid med absolut intet overskud til noget som helst er jeg faldet i trøstespisningen igen. Normalt har min træning kunne redde de ædeflip, jeg plejer at have, men det er gået ret galt med vægt her på det sidste da jeg heller ikke har haft overskud til at træne. Men nu er det blevet sommerferie og det har hjulpet en del på humøret overskudet og det hele. Desværre er der ikke mere end 10 dage (men 6 kilo) til at jeg skal i en bikini :( Så jeg må i træningslejr de sidste 10 dage inden jeg skal ud at rejse, så jeg ikke kommer til at se helt forkert ud i badetøjet...
Jeg har bestemt at træne 1,5-2 timer hver dag og så spise super sundt med et kalorieforbrug på 1500 kcal (det bliver jeg nødt til hvis jeg skal træne så hårdt og meget) Dog starter jeg ud med et par dage på suppekuren bare for at komme godt i gang. Det er dog kun hvis jeg kan skaffe ingredienserne i dag ;)

Men er der andre der er med på 10 hårde dage, hvor der bare skal knokles for at få tabt så meget som muligt inden bikinien skal på?
I såfald ville det være rart, hvis der er nogen, der vil melde ind ang. nuværende vægt, vægttabet på 10 dage, forsvindende cm, indtag af kalorier, mængde af motion osv. Evt. en lille vægttabskonkurrence de næste 10 dage.

Håber på I er med på ideen - lidt konkurrence gør det lidt nemmere at overholde for mig ;)

Please - hop på :)
14 år1. juli 2010 kl. 10:25
re: Hvem taber mest på de næste 10 dage? :D
Jeg starter forresten selv ud med:
- 65,8 kilo
- CM:
*overarm 33
*bryst 94
*under bryst 80
*talje 78
*navle 91
*hofte 101
*lår 61
-Min plan ang. træning i dag er:
*5x8min konditionstræning
(cykel, løb, crosstrainer, cykel, step)
*Styrketræning (program for benene) + opstram korset
+
*rengøring, handle, ordne vasketøj ca.2 timer
14 år1. juli 2010 kl. 10:31
Hej camilla
Det lyder som en rigtig god ide! jeg har skulle tabe mig fra 67 til 60 til d. 17. Juli hvor jeg skal til bryllup, men der er kommet alt for mange ting i vejen da jeg er blevet student og har været til diverse fester og studenterkørsel. Og denne weekend skal vi til polterabend og barnedåb, så jeg er helt sikkert med på det!
Jeg er meldt ind i et fitnesscenter, så har tænkt mig at tilmelde mig en hel masse hold de næste dage.
Mine starttal er:
Vægt: 66,5
Cm:

overarm: 30
Bryst: 90,5
talje: 73
Hofte: 103
Lår: 57
Læg: 37

så vi er faktisk næsten lige store ;)
Hvor høj er du?
Jeg er 167 cm høj så jeg tror og håber at en vægt på 59,9 kg vil passe mig :)
14 år1. juli 2010 kl. 11:19
Skønt du er med ;) Det er bare rigtig dejligt, for så er det lidt nemmere for mig at holde mig selv i ørerne, når der er en jeg skal skrive til ;)
Ja, det er lidt sjovt at vi ca har samme mål og vægt - jeg er bare lige et par centimeter mindre end dig. 163 cm. Jeg vil også gerne ned under 60 ligesom dig, tror det er meget passende :) Det lyder bare super godt, at du kommer på en masse hold de næste dage - det giver også en masse god energi at træne med en masse andre ;) Jeg skriver lige senere i dag, hvor meget jeg fik trænet i dag og indtaget af kcal ;)
Uha - jeg kan mærke ddet bliver godt det her ;) Vi bliver smækre lækre :) og en masse centimeter mindre ;)

Andre der er med også?
14 år1. juli 2010 kl. 12:21
Jeg er også med =)
Jeg skal ned på 60kg inden året er omme (startede på 75,5).
Vejer i øjeblikket 67,5, så der er 7-8 kg endnu. Jeg vil gerne speede det hele lidt op, så man kan være sig selv bekendt på badestranden :-/ og fordi jeg ved at motivationen stensikkert falder, så snart det bliver efterår og man hellere vil putte under dynen hele dagen.
På en god dag spiser jeg 1000 kcal og på en dårlig er jeg oppe på 1500 kcal..men dyrker ikke rigtig noget motion, så det skal jeg igang med:
- er ved at lære at stå på rulleskøjter (har en meget tålmodig kæreste...hihi)
- har endelig fået min cykel hjem til mig selv, så vil gerne igang med at cykle, måske 10km om dagen til at starte med
- vil bruge min crosstrainer de dage hvor det regner =)
- vil gå en tur med kæresten hver aften, ca. 1/2-1 time

Det er mine "sommer-fortsæt", og så vil jeg holde mig på ca. 1000 kcal i hverdagene. I weekenden er 1500 kcal nok mest realistisk =)
Jeg har ikke rigtig tid til at måle cm, så jeg nøjes med at opdatere gram/kg.
14 år1. juli 2010 kl. 12:25
jeg vil også gerne være med. jeg tager en blanding af nupo og sund kost. går ikke i fitness center men går da lidt ture med barnevognen hihi. nå ja startvægt er noget højere end jer andre 94 kg og jeg er 1,65 høj. jeg prøver at holde mig omkring 1200 kalorier, da jeg gerne vil se lidt resultater har været på kur 2,5 uge og kun tabt 2 kg så jeg er med. hep hep hep
14 år1. juli 2010 kl. 12:38
Jeg melder mig også ind her - nu skal der dælme til at ske noget!

Skal have tabt i hvert fald 5kg til at starte med, og jeg ser dem gerne tabt inden sommeren er slut, for det er nu vejret er til motion og varmen tager lidt af appetitten og det skal udnyttes!

Skal fra cirka 70kilo til 65 til en start og med tiden videre til 60, med en højde på 163.

Min vinter har været præget af depression og sygdom, og derfor er der gået ged i kostvanerne og træningen. Så der er røget en del overflødige kilo på og det kan ses både på mave, arme og selv i ansigtet synes jeg.

14 år1. juli 2010 kl. 20:08
Dejlligt at der er en hel lille flok der er med på ideen :) SKØNT

Det gik godt for mig i dag ;) Jubiiiiii ;) Har indtaget 1270 kcal og spist rigtigt sund - har fået en masse smileys :D :D :D
Desuden har jeg fået gjort handlet ind til suppekuren og hovedrent i flere timer. Her til aften har jeg også været til træning. Det blev til 2x8min meget effektiv konditionstræning (løb og crosstrainer) Det var hårdere end husket! Havde planlagt 5x8 min, men det kunne jeg simpelthen ikke :D Måske kan jeg senere på ugen ;) Derefter havde jeg 45 min kanon god styrketræning, hvor der virkelig kom sved på panden og syre i benene ;)
Jeg sluttede træningen af med at gå ned til fjorden og tage en dukkert i det fantastiske vejr - perfekt afslutning ;)
Nu er jeg totalt smadret på den gode måde - det er en dejlig følelse i kroppen.
I morgen starter jeg ud med morgenspinning kl 6.15 og derefter 45 min styrketræning ;) Jeg hader ellers spinning, men døjer lidt med knæ og ankel, så løb fungerer ikke særlig godt pt. Men hvor jeg dog glæder mig til at det er overstået kl 7.15!!!!!!! Satser på fantastisk vejr i morgen så jeg kan slappe af i solen med en god bog mens jeg kommer mig ovenpå træningen ;) Ellers skal der brygges suppe i morgen :)

Har I overholdt jeres kalorieindtag og evt fået motioneret lidt i dag?
14 år1. juli 2010 kl. 21:22
I går var jeg til fitness 3 timer, zumba, stripfitness og yoga..og puh ha det var hårdt, og jeg tror jeg har forstrukket noget i baglåret for det gør ondt når jeg går nu :-/. Mht. mad gik det også fint, fik yoghurt, kakao og en bolle til morgenmad, en yoghurt og et æble til frokost og kylling med ris til aftensmad, hvor der dog røg en cola med ned men havde stadig rigtig meget overskud i kcal så tænkte at det måtte jeg godt. Vægten siger dog at der ikke er sket nogen forandring :-/
I dag skal jeg til spinning og derefter bare hjem og undgå at spise slik :)
14 år2. juli 2010 kl. 09:04
Hvor er det motiverende at I alle sammen er så toughe! Lyder som om der er ordentligt knald på med træningen, den vogn må jeg se at komme ordentligt med på. Jeg elsker normalt at løbe, men jeg er desværre ramt af nogle smerter i hoften når jeg løber for tiden. Men det burde gå væk af sig selv snart.

Igår gik der lidt kage i det madmæssigt, og jeg fik ikke rigtig noget særlig sundt. Men jeg kom heldigvis ikke i overskud fordi jeg trods alt nåede til fitness en time hvor jeg cyklede 30min, roede 15min og steppede stepmaskine 15min. Gik også frem og tilbage og alt det gentog jeg her til formiddag :-)

Kosten ser også fint ud idag, jeg skal bare sidde i toget i fem timer her i eftermiddag så jeg har pakket grovboller og gulerødder til turen.
14 år2. juli 2010 kl. 10:43

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });