Hvem taber mest på de næste 10 dage? :D

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Hvem taber mest på de næste 10 dage? :D
Idag står vægten på 67,2 så der er røget 300 gram. Det ser da lovende ud =)
Er forresten 176 cm høj.
Var til fødselsdag igår, hvor jeg havde bagt lagkagen, så blev jo nødt til at smage et lille stykke, for at være sikker på at den var blevet som den skulle.
Træning nåede jeg ikke igår, men holdt mit kcal på ca 1300, så helt galt går det nok ikke. (jeg må indtage 1650 kcal dagligt hvis jeg skal tabe mig efter min målsætning).
Idag har jeg heldigvis fri, og vejret er fantastisk, så skal ud og cykle et par timer, når den værste middagssol er overstået. Har fået en rigtig dårlig nyhed idag, så tror det vil være en god måde at få tankerne lidt væk.
Skal på amager strand hele dagen imorgen, så regner med at leve af frugt idag, så jeg ikke ser så oppustet ud i morgen!
14 år2. juli 2010 kl. 13:33
Jeg vil meget gerne melde mig med på denne her..
Jeg har dog ikke brug for at tabe mig særligt, så jeg vil dog mest fokusere på træningen og blive strammet op, fremfor at vægten går vildt ned.
Der må da gerne ryge 2-4 kg, men så heller ikke mere. :)

Som sagt skal der ryge cm fremfor alt for meget vægt, så vil lægge lidt flere dansehold og noget fast pilates ind til min ellers aktive hverdag, og forkusere på så mange glade smileys hver dag. kcal indtaget skal ligge imellem 1500-1800 pga min aktive hverdag, så jeg kan hænge sammen :) Nu glæder jeg mig til 10 hårde dage :) Held og lykke til jer alle..
14 år2. juli 2010 kl. 16:55
Hej igen...
I går startede jeg dagen ud med 1 times spinning - u ha det var sindsygt hårdt! Men dejligt bagefter ;) Efter spinning havde jeg 45 min styrketræning.
Resten af dagen var jeg hos en veninde, hvor vi rigtigt hyggede ude hele dagen. Synes faktisk jeg klarede madfristelserne meget fint. Det blev dog til 5 stk fyldte chokolader og lidt peanut rejer (chips). Men resten var frugt og grønt og kylling. Så til trods for mine synder endte jeg med et kalorieindtag på 1850 ;) Det er selvfølgelig for højt, men det var en planlagt hyggedag og der måtte gerne komme lidt ekstra ind på denne dag :) Da jeg havde trænet så hårdt og længe fra morgnen af endte jeg alligevel med et kalorieunderskud på ca 700, så det var faktisk helt ok.
I dag skal jeg ned og træne ca. 1,5 time og prøve at holde mig under de 1300 kcal. Det er planen :) Evt. ud at løbe 5 km med en veninde senere i dag :)
14 år3. juli 2010 kl. 09:44
Forresten går det ikke godt med at smide kg for mig - til trods for at jeg ud fra programmets udregninger gerne skulle have tabt 300 gram på disse 2 dage, står den på + 600g :( Men jeg giver ikke op! Fedtet skal trænes væk :)
Hvordan går det med jer? Oplever I det samme eller er det bare min krop der driller lidt?
(Det skal lige siges at jeg vejer alt og taster det hele ind - inkl syndere - og sevfølgelig træningen. Men alligevel er der en forskel på 900g i det jeg burde have tabt og det vægten reelt står på :(
14 år3. juli 2010 kl. 09:49
har de sidste 7 dage tabt 1.6kg. nu må vi se med de sidste 3dage.
14 år3. juli 2010 kl. 11:22
Min plan for i dag lykkedes ;)
Total sund kost - smileys næsten over hele linjen - holdte mig omkring de 1200 kcal og fik trænet 2 timer i formiddag og gået en tur i en halv time her til aften ;)

I morgen starter jeg dagen med spinning og styrketræning. Og sund kost - må dog gerne få omkring de 1500 kcal i morgen...

Alt går godt her både med mad, motion og masser af energi, godt humør og motivation. Mangler bare at vægten/cm vil det samme som mig ;) tror nu nok det skal komme - våbner mig med tålmodighed ;)
14 år3. juli 2010 kl. 23:11
Er på ferie i Jylland, så omgivelserne er lidt uvante hvilket har prægt mit spise- og motionsmønster. + heden gør det hårdt at træne. Jeg prøver at få gået nogle lange ture langs stranden og jeg jogger en lille tur hver morgen, men min bihulebetændelse og hofteskade gør det ualmindeligt drøjt.
Til gengæld har jeg ikke spist lige så meget som jeg plejer :-)
Har holdt mig omkring de 1200kcal de sidste to dage og har i løbet af de sidste fire dage fået smidt ét kilo.
Havde gerne set at jeg havde tabt lidt mere, men jeg tror simpelthen at jeg binder noget væske grundet varmen og menstruation.
Men jeg klør på!
:-) God vind til jer alle, I er så stærke alle sammen at det er helt vildt at læse om !
14 år4. juli 2010 kl. 13:34
hejsa.. jeg vil gerne springe med på denne tråd, selvom i er halvvejs inde i jeres forløb :-/
mit mål er en vægt på: 58 kg.

nuværende vægt/målinger:
61,7 kg
Hofte: 98 cm
Talje 74 cm
Bryst: 90 cm
Lår: 56 cm.
Læg: 36 cm.
Overarm: 28 cm.

må se hvor langt jeg kan nå..
Mvh Jannice
14 år5. juli 2010 kl. 09:54
Dejligt du også er med ;)

Jeg er dog selv ved at gå lidt ud af mit gode skind. Jeg burde ud fra dette program have tabt mig 480g i løbet af de sidste 4 dage - istedet har jeg taget 400g på!!!! Og jeg træner som en sindsyg og spiser virkelig sundt og har underskud i kcal. hver dag, men i stedet går vægten op!!!!!
Altså jeg skal jo ligesom i den bikini om mindre end en uge!!!!!!!!! Hvad skal jeg gøre??? Har virkelig brug for et godt råd!
14 år5. juli 2010 kl. 10:00
Var på stranden i lørdags, med masser af selvtillid, da vægten sagde 66,2 (dvs. der var røget et helt kilo!). Havde i det skjulte aftalt med mig selv at jeg ikke ville tage på stranden før jeg var nede på 66 kg, da det er det som min veninde vejer ;-) Vi fik spillet en masse bold og freesbee, så motionen var der også styr på.
Igår holdt jeg twiligt-dag med min søster, hvor vi så begge filmene, da vi skal i biffen imorgen og se den tredje - så der fik jeg både kage og bolsjer, i moderate mængder, men stadig for meget. Så idag er vægten oppe på 66,8 kg.
Alt i alt har jeg så tabt 700 gram siden d. 1/7, så det går da den rigtige vej. Min cykel har holdt weekend-fri, men skal nok komme ud på en god tur idag - har målt en 10km rute op inde på iform, som både inkluderer lige vej, bakker, grusvej og smukt landskab.
14 år5. juli 2010 kl. 14:33

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });