Hvem taber mest på de næste 10 dage? :D
Du læser en tråd i debat > vægttabcbf71
re: Hvem taber mest på de næste 10 dage? :D
også hej til lilleled..
Held og lykke med projektet. Glæder mig til at høre om det
Held og lykke med projektet. Glæder mig til at høre om det
14 år15. juli 2010 kl. 11:37
bruger slettet
Øv - +0,3 kg
Det var ikke lige det jeg havde regnet med. Men glæder mig til i morgen, da lørdag af en eller anden grund er min bedste vejedag...
Men jeg tæller kalorier på livet løs og holder mig inde for de anbefalede mængder, så det må da gå den rigtige vej snart.
Det var ikke lige det jeg havde regnet med. Men glæder mig til i morgen, da lørdag af en eller anden grund er min bedste vejedag...
Men jeg tæller kalorier på livet løs og holder mig inde for de anbefalede mængder, så det må da gå den rigtige vej snart.
14 år16. juli 2010 kl. 07:02
Girl next door
-0,8kg (3. dag)
Det er lykkedes mig at komme ind i en positiv tænkning i forhold til mad og vægt - og det virker åbenbart. Dejligt.
Cbf: At spise meget lidt og kun få måltider om dagen kan påvirke humøret og motivationen helt ekstremt. Måske ligger noget af årsagen dér?
Det er lykkedes mig at komme ind i en positiv tænkning i forhold til mad og vægt - og det virker åbenbart. Dejligt.
Cbf: At spise meget lidt og kun få måltider om dagen kan påvirke humøret og motivationen helt ekstremt. Måske ligger noget af årsagen dér?
14 år16. juli 2010 kl. 09:34
bruger slettet
Dag 3: vægttab siden dag 1 er 1,3 kg
14 år16. juli 2010 kl. 09:43
Lexus (slettet)
Dejligt, der ville nogle flere med.
Her dag 3, siger vægten 70,8. Altså - 1 kilo.
Her dag 3, siger vægten 70,8. Altså - 1 kilo.
14 år16. juli 2010 kl. 11:44
Girl next door
Så er jeg på min fjerde dag og vægten siger -1,3 kg i forhold til da jeg startede. Fantastisk :-)
14 år17. juli 2010 kl. 10:25
bruger slettet
Dag 4: Ingen ændringer
14 år17. juli 2010 kl. 10:50
biologi c
vejer nu 83.8kg
start vægt 84.1kg
tabt på 4dage= 0.3kg
start vægt 84.1kg
tabt på 4dage= 0.3kg
14 år17. juli 2010 kl. 12:20
Girl next door
Vægten er den samme her til morgen, men det er egentlig ret heldigt. Var til fødselsdags tam-tam i går og den fik ikke for lidt med gud ved hvor meget mad, der blev serveret.
Det lykkedes mig at spise lidt af det hele, men uden at frådse. Da vi kom hjem omkring midnatstid var jeg sulten, så har ikke spist for meget, men maden var kaloriefyldt og det er jo i sidste ende det, der tæller i regnskabet.
Og så er det okay at vægten står stille - tænk hvis den var gået op i stedet ;)
Det lykkedes mig at spise lidt af det hele, men uden at frådse. Da vi kom hjem omkring midnatstid var jeg sulten, så har ikke spist for meget, men maden var kaloriefyldt og det er jo i sidste ende det, der tæller i regnskabet.
Og så er det okay at vægten står stille - tænk hvis den var gået op i stedet ;)
14 år18. juli 2010 kl. 08:50
Har selv ikke tabt noget i dag, men dog 1,6 kg siden i mandags, så det er ok.
Til i dag tabt 0,5 cm om maven og 1 cm om låret. Mave er svundet med 4,5 cm siden i mandags, så jeg er i bund og grund godt tilfreds.
Bliver nok heller ikke til meget træning, da humøret er lidt langt nede i kælderen :-(
Håber, det går godt for jer andre