#92 af Girl next door
Hvem taber mest på de næste 10 dage? :D
Du læser en tråd i debat > vægttabGirl next door
re: Hvem taber mest på de næste 10 dage? :D
Dag 4:
- 0,4 kg i forhold til i går.
Slet ikke skidt ;-)
- 0,4 kg i forhold til i går.
Slet ikke skidt ;-)
14 år30. juli 2010 kl. 09:21
cbf71
Tillykke Girl! Rigtigt godt gået :-)
14 år30. juli 2010 kl. 11:46
Girl next door
Dag 5:
Har taget på, men tror ikke det er reel vægt. Føler mig sådan lidt utilpas fysisk, så det er nok derfor.
Men, på dag 5 tabte kilo i alt: -1,2 kg
Har taget på, men tror ikke det er reel vægt. Føler mig sådan lidt utilpas fysisk, så det er nok derfor.
Men, på dag 5 tabte kilo i alt: -1,2 kg
14 år31. juli 2010 kl. 09:25
cbf71
Tillykke Girl - det er bare flot!
Ja, det kan sagtens være helbredet, der skyldes vægtøgning... Det hele hænger jo sammen på en eller anden måde :-)
Dag 5: tabt 1,5 kg = i alt 4,6 kg :-) Ja, jeg er glad...
Mit delmål var 58 på fredag, men det havde jeg faktisk opgivet - men nu er det da lige før, at det er muligt...
Ja, det kan sagtens være helbredet, der skyldes vægtøgning... Det hele hænger jo sammen på en eller anden måde :-)
Dag 5: tabt 1,5 kg = i alt 4,6 kg :-) Ja, jeg er glad...
Mit delmål var 58 på fredag, men det havde jeg faktisk opgivet - men nu er det da lige før, at det er muligt...
14 år31. juli 2010 kl. 11:48
biologi c
dag 5
84.3kg til start.
83.8 har tabet 0.5 kg
84.3kg til start.
83.8 har tabet 0.5 kg
14 år31. juli 2010 kl. 13:24
biologi c
dag 10
vægt 83. 0
har tabt 1.3kg.
vægt 83. 0
har tabt 1.3kg.
14 år4. august 2010 kl. 14:40
cbf71
Tillykke biologi! Det er bare flot klaret!
Undskyld, jeg ikke lige har været med, men jeg har naturligvis taget en masse på efter sidste weekend, så jeg har bare været SÅ træt af mig selv!
Skal til 30-års fødselsdag i morgen og havde besluttet mig til at ville veje 59 kg, men desværre kunne jeg ikke klare det... Vejede 60,1 her til morgen, så... :-( Men håber, at maven er lille nok til, at jeg stadig vil se pæn ud i det tøj, jeg skal have på i morgen...
Efter weekenden går jeg så igang igen - de 59 kg skulle gerne nåes til torsdag i næste uge - og 56 kg til den 11. september, hvor jeg skal have kilt på :-) = spille konkurrence - og i sådan en kilt, kan man se ALLE ekstra gram, der sidder rundt omkring...
God weekend :-)
Undskyld, jeg ikke lige har været med, men jeg har naturligvis taget en masse på efter sidste weekend, så jeg har bare været SÅ træt af mig selv!
Skal til 30-års fødselsdag i morgen og havde besluttet mig til at ville veje 59 kg, men desværre kunne jeg ikke klare det... Vejede 60,1 her til morgen, så... :-( Men håber, at maven er lille nok til, at jeg stadig vil se pæn ud i det tøj, jeg skal have på i morgen...
Efter weekenden går jeg så igang igen - de 59 kg skulle gerne nåes til torsdag i næste uge - og 56 kg til den 11. september, hvor jeg skal have kilt på :-) = spille konkurrence - og i sådan en kilt, kan man se ALLE ekstra gram, der sidder rundt omkring...
God weekend :-)
14 år6. august 2010 kl. 07:37
bebs2007 (slettet)
Det er et rigtigt godt initiativ med 10 dages kur. Jeg hopper med på vognen. Målet er 55-56 og vægten siger 59,2. Skal dog på en uges ferie fra i morgen så jeg er spændt om at vægten kan holdes eller nedsættes. Håber dog på at den kommer ned på 58 i løbet af den kommende uge ;)
14 år6. august 2010 kl. 11:59
bruger slettet
Tror jeg må prøve dette igen. Vægten er steget et par kg og det er jo ikke meningen.
14 år14. august 2010 kl. 09:04
Ja, Girl, jeg prøver også at lade være med at hænge mig for meget i kcal men mere, om der er balance mellem f.eks. proteiner, fedt etc.
Nu kommer weekenden så, og denne gang vil jeg virkelig prøve ikke at falde i fedt-fælden og 'bare lade stå til'.
God vind til os alle! :-)