Jeg starter forresten selv ud med:
- 65,8 kilo
- CM:
*overarm 33
*bryst 94
*under bryst 80
*talje 78
*navle 91
*hofte 101
*lår 61
-Min plan ang. træning i dag er:
*5x8min konditionstræning
(cykel, løb, crosstrainer, cykel, step)
*Styrketræning (program for benene) + opstram korset
+
*rengøring, handle, ordne vasketøj ca.2 timer
#2 af Camilla24
Pga. en del problemer i mit liv den sidste tid med absolut intet overskud til noget som helst er jeg faldet i trøstespisningen igen. Normalt har min træning kunne redde de ædeflip, jeg plejer at have, men det er gået ret galt med vægt her på det sidste da jeg heller ikke har haft overskud til at træne. Men nu er det blevet sommerferie og det har hjulpet en del på humøret overskudet og det hele. Desværre er der ikke mere end 10 dage (men 6 kilo) til at jeg skal i en bikini :( Så jeg må i træningslejr de sidste 10 dage inden jeg skal ud at rejse, så jeg ikke kommer til at se helt forkert ud i badetøjet...
Jeg har bestemt at træne 1,5-2 timer hver dag og så spise super sundt med et kalorieforbrug på 1500 kcal (det bliver jeg nødt til hvis jeg skal træne så hårdt og meget) Dog starter jeg ud med et par dage på suppekuren bare for at komme godt i gang. Det er dog kun hvis jeg kan skaffe ingredienserne i dag ;)
Men er der andre der er med på 10 hårde dage, hvor der bare skal knokles for at få tabt så meget som muligt inden bikinien skal på?
I såfald ville det være rart, hvis der er nogen, der vil melde ind ang. nuværende vægt, vægttabet på 10 dage, forsvindende cm, indtag af kalorier, mængde af motion osv. Evt. en lille vægttabskonkurrence de næste 10 dage.
Håber på I er med på ideen - lidt konkurrence gør det lidt nemmere at overholde for mig ;)
Please - hop på :)