#52 af SiriS (slettet)
Torsdagsvejetråden
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+SiriS (slettet)
re: Torsdagsvejetråden
Åh nej! Jeg kan berolige dig med at du har fået forstoppelse, det er ikke fedt det hele.
14 år14. maj 2010 kl. 12:15
mia_duberg (slettet)
min vægt har hoppet meget op og ned på de sidste. Torsdag i sidste uge lå den på 82,8kg, siden da har den i løbet af ugen været oppe og sige hej til 83,3kg, men igår landede den på 82,4 så jeg er kommet af med 400gram, hvilket er dejligt nok, men endnu dejligere er at den imorges sagde 81,6kg :)
Startvægt 04/10-09: 95,1kg
Delmål: 80,1kg (samlet tab på 15kg :) )
Endelige mål 65kg
Nuværende vægt: 81,6kg
Startvægt 04/10-09: 95,1kg
Delmål: 80,1kg (samlet tab på 15kg :) )
Endelige mål 65kg
Nuværende vægt: 81,6kg
14 år14. maj 2010 kl. 15:14
lilja (slettet)
Gtfh: Ja det er bare om at "komme ind i kampen igen" :) Du skal have et hjem uden lette fristelser, så det er det nemmere at stå imod - sådan har jeg det også.
Pøj pøj med den kommende uge.
Maria Duberg: Det ser rigtig godt ud for dig - du er tæt på halvvejs :)
Pøj pøj med den kommende uge.
Maria Duberg: Det ser rigtig godt ud for dig - du er tæt på halvvejs :)
14 år15. maj 2010 kl. 08:47
lilja (slettet)
Torsdagen har "ramt" os igen :)
Jeg har haft en god uge, men havde ikke regnet med så stort vægttab, da vi har været i byen fredag og få shawarma og jeg fik også en stor softice, og lørdag var vi til fødselsdag, hvor jeg dog spiste fornuftigt, men også fik lidt chokolade og kage.
Alligevel er jeg blevet belønnet med et vægttab på 1 kilo, så jeg er ovenud tilfreds. Vægten siger 75,1 og jeg er nu kun 200 gram fra mit delmål om 74,9 kilo så det er super skønt.
Jeg glæder mig til at høre hvordan ugen er gået for jer andre :)
Jeg har haft en god uge, men havde ikke regnet med så stort vægttab, da vi har været i byen fredag og få shawarma og jeg fik også en stor softice, og lørdag var vi til fødselsdag, hvor jeg dog spiste fornuftigt, men også fik lidt chokolade og kage.
Alligevel er jeg blevet belønnet med et vægttab på 1 kilo, så jeg er ovenud tilfreds. Vægten siger 75,1 og jeg er nu kun 200 gram fra mit delmål om 74,9 kilo så det er super skønt.
Jeg glæder mig til at høre hvordan ugen er gået for jer andre :)
14 år20. maj 2010 kl. 06:07
kamsch
God morgen til alle medtabere.
Flot Lilja tillykke. Er spændt på om vi begge to når vores første delmål i næste uge. :-))
Jeg har haft en uge med megen slinger i valsen. Har haft nogle meget travle nattevagter hvor jeg har spist helt forkert og drukket for lidt og det ses staks på min vægt.
Men jeg er nu tilfreds med de 500g det er blevet til i denne uge.
Vægttab ialt 12 kg og 100g fra mit første delmål på 78 kg
Håber i andre har haft en god uge.
KH
kmf
Flot Lilja tillykke. Er spændt på om vi begge to når vores første delmål i næste uge. :-))
Jeg har haft en uge med megen slinger i valsen. Har haft nogle meget travle nattevagter hvor jeg har spist helt forkert og drukket for lidt og det ses staks på min vægt.
Men jeg er nu tilfreds med de 500g det er blevet til i denne uge.
Vægttab ialt 12 kg og 100g fra mit første delmål på 78 kg
Håber i andre har haft en god uge.
KH
kmf
14 år20. maj 2010 kl. 07:26
riebech (slettet)
Godmorgen allesammen.
Jeg er nu tilbage paa rette spor og har i denne uge tabt mig 1,1 kg saa jeg idag vejer 85,4 kg. Det er jeg godt tilfreds med eftersom jeg foerst kom rigtig igang med motionen i weekenden.
Godt gaaet Lilja og kmf, lidt slinger i valsen skal der vaere plads til!!!
Jeg er nu tilbage paa rette spor og har i denne uge tabt mig 1,1 kg saa jeg idag vejer 85,4 kg. Det er jeg godt tilfreds med eftersom jeg foerst kom rigtig igang med motionen i weekenden.
Godt gaaet Lilja og kmf, lidt slinger i valsen skal der vaere plads til!!!
14 år20. maj 2010 kl. 07:33
scwicky
Hej alle sammen
Jeg har haft en helt forfærdelig uge, med både slik, chokoladeboller, sodavand og McD-mad i store mængder :( jeg har slet ikke kunnet styre min lyst til bare at æde løs, men nu har jeg købt en masse bananer som jeg kan få lov at gnaske i, og jeg kunne godt tænke mig at lave en regel for mig selv der hedder at jeg ikke må få andet end frugt før jeg har fået mine 600 g. dagligt..Jeg skal til dans i dag så håber at vægten kommer lidt længere ned, men den siger altså 67,8 hvor jeg i sidste uge vejede 65,8 :( så plus 2 kilo til mig, øv øv
Jeg har haft en helt forfærdelig uge, med både slik, chokoladeboller, sodavand og McD-mad i store mængder :( jeg har slet ikke kunnet styre min lyst til bare at æde løs, men nu har jeg købt en masse bananer som jeg kan få lov at gnaske i, og jeg kunne godt tænke mig at lave en regel for mig selv der hedder at jeg ikke må få andet end frugt før jeg har fået mine 600 g. dagligt..Jeg skal til dans i dag så håber at vægten kommer lidt længere ned, men den siger altså 67,8 hvor jeg i sidste uge vejede 65,8 :( så plus 2 kilo til mig, øv øv
14 år20. maj 2010 kl. 08:04
mia_duberg (slettet)
Godmorgen!
Tillykke med jeres vægttab :)
Det er desværre ikke gået så godt for mig, synes ellers jeg har spist ordentligt, bortset fra jeg en aften gik amok i en stor bøtte wasabi ærter, og lidt chips.. ikke så godt..
Men har alligevel fået tabt mig 200g, og det er jo bedre end ingenting. Ligger nu på 82,2 og er 2,2kg fra mit næste delmål :)
Skulle egentlig begynde på 13dages kuren idag for at sætte lidt skub i tingene, men jeg har 3 middagsaftaler de næste dage, og jeg skal på tur til norge torsdag i næste uge, så det bliver lidt svært, så det må blive 6dages kuren istedet med lidt ekstra aftensmad puttet ind :p forhåbentligt virker det alligevel lidt ;)
Tillykke med jeres vægttab :)
Det er desværre ikke gået så godt for mig, synes ellers jeg har spist ordentligt, bortset fra jeg en aften gik amok i en stor bøtte wasabi ærter, og lidt chips.. ikke så godt..
Men har alligevel fået tabt mig 200g, og det er jo bedre end ingenting. Ligger nu på 82,2 og er 2,2kg fra mit næste delmål :)
Skulle egentlig begynde på 13dages kuren idag for at sætte lidt skub i tingene, men jeg har 3 middagsaftaler de næste dage, og jeg skal på tur til norge torsdag i næste uge, så det bliver lidt svært, så det må blive 6dages kuren istedet med lidt ekstra aftensmad puttet ind :p forhåbentligt virker det alligevel lidt ;)
14 år20. maj 2010 kl. 08:08
lilja (slettet)
Kmf:
500 gram er også super godt. Lige pt. har jeg sat mit forventningsniveau til 500 gram, så det og alt over er jeg super tilfreds med :) Håber vi begge når et delmål i den kommende uge !
Riebech:
Det er bare super flot ! Og det er bare om at bevare motivation, selvom det går lidt op bare det går mest ned ;)
Swicky:
Udfald og den slags får vi alle indimellem, glem den forløbne uge og bare på med vanten, der venter en ny god uge for dig ;)
Maria Duberg:
Super med vægttab trods snask ;) 200 gram i 4 uger bliver jo også 800 gram på en måned, så det bliver til noget når man blot bliver ved :) Så bare godt gået !
500 gram er også super godt. Lige pt. har jeg sat mit forventningsniveau til 500 gram, så det og alt over er jeg super tilfreds med :) Håber vi begge når et delmål i den kommende uge !
Riebech:
Det er bare super flot ! Og det er bare om at bevare motivation, selvom det går lidt op bare det går mest ned ;)
Swicky:
Udfald og den slags får vi alle indimellem, glem den forløbne uge og bare på med vanten, der venter en ny god uge for dig ;)
Maria Duberg:
Super med vægttab trods snask ;) 200 gram i 4 uger bliver jo også 800 gram på en måned, så det bliver til noget når man blot bliver ved :) Så bare godt gået !
14 år20. maj 2010 kl. 08:20
Det er en kedelig personlig rekord i vægtstigning.
Man ALT gik også galt:
Har været til 3 fødselsdage.
Jeg har haft aften/arbejde.
Jeg har ikke motioneret overhovedet.
Jeg købte 2 kasser proteinbarer i Ghetto og dem fik jeg ædt i løbet af få dage (så det er også noget som jeg bare IKKE skal have i huset).
Jeg er noget bitter - mildt sagt. Men det er jo "bare" at samle handsken op og komme ind i kampen igen. Jeg er spændt på om det går hurtigere med at smide flæsket igen eller om det er samme langsommelige process som første gang det skulle af.