#2 af lilja (slettet)
Torsdagsvejetråden
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+lilja (slettet)
re: Torsdagsvejetråden
Jeg har været på vægten og den siger 300 gram mere end i sidste torsdag = 80,4 , hvilket jeg er lidt ærgerligt over, men det er nok fordi jeg har spist mere alm. mad og mindre Nupo så det vejer mere i kroppen. Tror jeg :)
Nu skal jeg bare lige under de 80 igen :)
Jeg har nu været i gang i 4 uger og har trods alt tabt mig 5,2 kilo så det er slet ikke så ringe :) De sidste 4 uger har jeg ikke fået en snus kage eller slik, da jeg også er gået på sukkerafvænning. Men nu har jeg fundet en del fine opskrifter på kage mv. uden sukker så i går lavede jeg nogen rigtig banan muffins som smagte rigtig godt. Også manden godkendte dem, så det lover godt :)
Håber i andre har haft en god uge og at motivationen fortsat er intakt for jer andre :)
Nu skal jeg bare lige under de 80 igen :)
Jeg har nu været i gang i 4 uger og har trods alt tabt mig 5,2 kilo så det er slet ikke så ringe :) De sidste 4 uger har jeg ikke fået en snus kage eller slik, da jeg også er gået på sukkerafvænning. Men nu har jeg fundet en del fine opskrifter på kage mv. uden sukker så i går lavede jeg nogen rigtig banan muffins som smagte rigtig godt. Også manden godkendte dem, så det lover godt :)
Håber i andre har haft en god uge og at motivationen fortsat er intakt for jer andre :)
14 år15. april 2010 kl. 07:29
lilja (slettet)
Jeg vil lige tilføje at jeg heller ikke vil have sødemiddel, og DET har gjort det vasnkeligt at lave kager mv. ud fra min nuværende opskriftsamling ;)
Så var det ENORMT skønt at bladre i "Køkkenrevolution på høje hæle" og en bog om detox mad.... hurra hurra. Jeg var nærmest helt "høj" i går efter at have spist kage efter 4 ugers ingen snask :)
Så var det ENORMT skønt at bladre i "Køkkenrevolution på høje hæle" og en bog om detox mad.... hurra hurra. Jeg var nærmest helt "høj" i går efter at have spist kage efter 4 ugers ingen snask :)
14 år15. april 2010 kl. 07:31
Replica (slettet)
Jeg er lige startet. Jeg er som sådan ikke på kur - jeg er bare begyndt at taste alle mine måltider ind og det virker åbenbart. Og så er jeg også begyndt at gå mindst en lang tur om dagen(på 1-1½ time).
Jeg startede i tirsdags - og har tabt mig 800 gram i alt. Jeg tabte 300 gram fra tirs til ons og nu 500 gram fra ons til tors - på Eneste minus er at jeg har skæv ryg og hybermobileled så jeg har dagligt mange smerte deraf - og så hjælper det nok heller ikke at min krop slæber rundt på 30 kg for meget.
Summasumarum så føler jeg mig ret motiveret!
Jeg startede i tirsdags - og har tabt mig 800 gram i alt. Jeg tabte 300 gram fra tirs til ons og nu 500 gram fra ons til tors - på Eneste minus er at jeg har skæv ryg og hybermobileled så jeg har dagligt mange smerte deraf - og så hjælper det nok heller ikke at min krop slæber rundt på 30 kg for meget.
Summasumarum så føler jeg mig ret motiveret!
14 år15. april 2010 kl. 08:46
lilja (slettet)
Velkommen :) Pøj pøj med vægttabet - det er en stor hjælp at vi kan støtte hinanden herinde.
14 år15. april 2010 kl. 09:06
SiriS (slettet)
Jeg begynder igen i denne tråd på 62,3 kg og vil gerne veje max 61,8 næste torsdag.
14 år15. april 2010 kl. 09:12
kamsch
God morgen til jer alle.
Carina du skal nok komme igen :-) Det lyder spændende med kager uden sukker og sødestof. Det må jeg prøve.
Håber i andre har haft en god uge :-)
Jeg skal godt nok grave dybt for at finde motivationen lige nu.
Startede mit vægttab 3 december 2009 og tabte de første 4 mdr. ialt 10,2 kg.
De sidste 14 dage har jeg så bare svinget op og ned (mest op) og har taget 1,3 kg på.
Min startvægt 03-12-09 : 90,1kg
Vægt 15-04-10 : 81,2kg
Mit delmål 21-06-10 : 78,0kg
Rigtig god taber uge til jer alle. :-)
Carina du skal nok komme igen :-) Det lyder spændende med kager uden sukker og sødestof. Det må jeg prøve.
Håber i andre har haft en god uge :-)
Jeg skal godt nok grave dybt for at finde motivationen lige nu.
Startede mit vægttab 3 december 2009 og tabte de første 4 mdr. ialt 10,2 kg.
De sidste 14 dage har jeg så bare svinget op og ned (mest op) og har taget 1,3 kg på.
Min startvægt 03-12-09 : 90,1kg
Vægt 15-04-10 : 81,2kg
Mit delmål 21-06-10 : 78,0kg
Rigtig god taber uge til jer alle. :-)
14 år15. april 2010 kl. 09:18
Mortil5prinser (slettet)
Jeg har tabt 2,7 kg siden i torsdags :-D (husk nu jeg ammer, så vi er faktisk to om at smide mine kg hihi).. Men idag vejer jeg så 70,5! Håber jeg snart ser det længe ventede 6-tal igen.. :-D Startede på 73.8 og mit første delmål er 69 kg, så jeg føler selv jeg snart er i første mål :-D
14 år15. april 2010 kl. 09:57
trinegrue
Hej alle tabere!
Kæmpe tillykke til jer!
Min startvægt 07-04-10 : 87,6 kg
Vægt 15-04-10 : 86,0 kg
Så det var 1,6 kg på 8 dage og det er inklusiv weekenden i sommerhus med masser af god mad og vin. Det er altså rart!!! :)
Kæmpe tillykke til jer!
Min startvægt 07-04-10 : 87,6 kg
Vægt 15-04-10 : 86,0 kg
Så det var 1,6 kg på 8 dage og det er inklusiv weekenden i sommerhus med masser af god mad og vin. Det er altså rart!!! :)
14 år15. april 2010 kl. 10:03
kamsch
Stort tillykke til jer.
Hvor er det bare flot :-)
Hvor er det bare flot :-)
14 år15. april 2010 kl. 15:52
Jeg har opretter hermed den fortløbende torsdagsvejetråd, så vi her i denne tråd bedre kan følge hinandens opture og nedture :)