#22 af riebech (slettet)
Torsdagsvejetråden
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+riebech (slettet)
re: Torsdagsvejetråden
Jeg har tabt mig 1 kilo siden i torsdags og vejer dermed nu 86,2 kilo. Godt gaaet Lilja, kan se den der ingen sukker madplan virker for dig!!
God weekend til alle.
God weekend til alle.
14 år29. april 2010 kl. 08:01
lilja (slettet)
Riebech: Ja det er jo om at finde ud af hvad der virker for een selv, det ser også ud til at du har gangi noget der funker :) Tillykke med minus 1 kg. det er skisme godt gået :)
14 år29. april 2010 kl. 09:15
Noire (slettet)
Min vægt har ikke rykket sig i denne uge men er stadig rigtig glad da jeg har tabt cm, har nu ialt tabt over 30 cm på hele kroppen og er gået 2 tøj størrelser ned :D D: D.
14 år29. april 2010 kl. 14:36
lilja (slettet)
Hej Noire
Det er skisme da også meget... tillykke med det :) Hvis du dyrker meget motion kan det også være at vægttabet står lidt stille, fordi du bygger muskler op, men kroppen bliver jo smækker lækker og i særdeleshed mindre ;)
Det er skisme da også meget... tillykke med det :) Hvis du dyrker meget motion kan det også være at vægttabet står lidt stille, fordi du bygger muskler op, men kroppen bliver jo smækker lækker og i særdeleshed mindre ;)
14 år29. april 2010 kl. 14:48
kamsch
Hurra
Endelig er der kommet gang i vægttabet igen. minus 600g i denne uge, og det på trods af en konfirmation og det at jeg igår startede nattevagt igen efter ferien.
Tillykke til alle i medtabere - Rigtig godt gået :-)
Håber i alle får en god uge med motivationen i top :-)
KH
Käthe
Endelig er der kommet gang i vægttabet igen. minus 600g i denne uge, og det på trods af en konfirmation og det at jeg igår startede nattevagt igen efter ferien.
Tillykke til alle i medtabere - Rigtig godt gået :-)
Håber i alle får en god uge med motivationen i top :-)
KH
Käthe
14 år29. april 2010 kl. 16:39
xony (slettet)
Jeg vil da også gerne være med i torsdagsvejetråden :)
I dag siger vægten 75.0 kg!
For en uge siden stod der 78,1 kg på vægten. Skønt :)
I dag siger vægten 75.0 kg!
For en uge siden stod der 78,1 kg på vægten. Skønt :)
14 år29. april 2010 kl. 17:06
lilja (slettet)
WOW 3 kilo på en uge hvad har du gjort :) Tillykke :)
14 år29. april 2010 kl. 17:56
SiriS (slettet)
Jeg har taget 300 g på igen. Sætter farten ned på mine målsætninger og dropper ud af tråden. God vind, jeg følger jer!
14 år29. april 2010 kl. 20:40
xony (slettet)
Jeg har bare taget mig sammen ;-D Vejer min mad, spiser masser af grønt osv. Men ja, det går helt ekstremt hurtigt.
14 år29. april 2010 kl. 21:49
Der er røget 1 kilo juhu juhu så vægten sagde 78,1 her til morgen :) Ialt er der strøget 7,5 kilo nu !
Håber i andre har haft en god uge :)