Torsdagsvejetråden

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: Torsdagsvejetråden
Conse: Stærkt gået !!
14 år6. maj 2010 kl. 12:33
Lilja: Det er bare en aftale :-)))

Conce: Velkommen og tillykke med det flotte resultat :-)

KH
kmf
14 år6. maj 2010 kl. 12:37
Så hiver jeg lige vores torsdagsvejetråd frem i dagens lys :)

Endnu en uge er gået og det er tid til at se hvordan ugen er gået. Jeg havde et lille bump lørdag aften, hvor jeg spiste en MASSE pizza fra pizzaria, samt spiste is med sukker og hulans masse kalorier. Dagen efter sagde vægten + 800 gram !! Jeg var herefter lidt demotiveret søndag og spise en ORDENTLIG frokost med gode oste, røræg og 2 kager (dog sukkerfri) mv.

Det var bare slet ikke det værd når vægten sådan hopper tilbage, så nu er jeg lidt klogere. Desuden måtte jeg jo så give den lidt mere gas i de efterfølgende dage - endnu flere grøntsager og mindre frugt. Jeg spiser gnmsitligt ca. et kilo grønt om dagen, så det bliver til noget :)

Jeg er derfor også meget, meget tilfreds med at jeg alligevel har tabt mig 1 kilo, så vægten siger 76,1 :)
Jeg har i alt tabt 9,5 kg. og er kun 0,5 kilo fra første mål om 10 kg. tabt og 1,2 kilo fra næste mål som er 75,6 :) Skønt.

Glæder mig til at høre fra jer andre :)
14 år13. maj 2010 kl. 07:24
God morgen til alle.

Sejt gået Lilja, det er bare så flot.

Jeg har desværre haft en dum uge. Efter at havde tabt 2 kg i sidste uge følte jeg mig bare uovervindelig, så jeg lod mig friste af en menú på MC D. og et glas rødvin 2 aftner i træk. OG DET VAR BARE FOR DUMT. Vægten siger idag 79,5kg altså plus 900g. Konklusion: det er det ikke værd!!!

Håber i andre har haft en god uge :-)
14 år13. maj 2010 kl. 09:11
Kmf: Ja det er det ikke værd ;) Men vi skal nok alligevel gang på gang lige mærke hvordan det virker på kroppen, for fortsat at tro på det. Heldigvis ryger de 900 gram sikkert meget hurtigt igen.
14 år13. maj 2010 kl. 10:57
Hej tøzer

jeg har osse kun tabt mig 100 g, har ellers fået løbet 3 gange denne uge, men jeg er frisk på at fortsætte. Det skal nok lykkes.
Jeg skal til konfirmation nu her kl 13, men vælger at tage den med ro..
Håber på bare lidt vægttab næste uge.

14 år13. maj 2010 kl. 11:41
Conse: 100 gram er jo også i den rigtige retning ;) Og så er det måske fordi du løber meget, så opbygger du jo muskler, som vejer mere end fedt ;)
14 år13. maj 2010 kl. 11:47
Hej alle.

Jeg er nu tilbage efter 2 ugers ferie med pigerne og 500g rigere :-). Paa mandag skal de heldigvis i skole igen og saa kan aktivitets niveauet igen skrues op til andet end forlystelsparker og strandture med is og andet usundt :-)

God weekend til jer alle.
14 år13. maj 2010 kl. 20:22
Riebech: Tak og i lige måde :) Håber i har haft en rigtig skøn ferie !
14 år13. maj 2010 kl. 21:40
i dag siger vægten 73,7. Så det går langsomt, men sikkert nedad. SKønt :o)
Jeg har også fundet ud af, at fordøjelsen spiller en ret så stor rolle i dét at tabe sig. Spiser yoghurt eller A38 hver morgen, og der ryger også nogle svesker indenbords her.
14 år14. maj 2010 kl. 07:28

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...