Torsdagsvejetråden

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: Torsdagsvejetråden
Jeg har desværre taget et halvt kilo på siden sidste uge, rigtig trist, især fordi jeg synes jeg spiser få kalorier, og så tillader mig en gang imellem at tage lidt usundt, men det er åbenbart for meget alligevel. Men synes bare stadig ikke jeg kommer over det antal kalorier jeg kan indtage. Men nu er jeg igang med noget nupo og håber på at kunne få et ordentligt dyk på vægten snart!
14 år18. juni 2010 kl. 09:23
Og jeg er enig i at det kunne være smart at fornye tråden hver uge!
14 år18. juni 2010 kl. 09:24
Hej
Jeg hedder Mette, og kunne godt tænke mig at være med i den her tråd. Jeg tror det kan hjælpe mig med at holde motivationen oppe!:^)

Højde: 174 cm
Vægt: 78,5

Jeg kunne godt tænke mig at komme under de 70, så ville min bmi også være fin:^)

Held og lykke til alle
14 år19. juni 2010 kl. 11:27
Hej mettej95 og velkommen til tråden.

Jeg kan se at der er flere, som synes denne tråd er ved at blive for lang og det kan der måske nok være noget om.

Er der stemning for at vi går tilbage til at oprette en ny torsdagstråd hver uge?

Fortsat god søndag :-)

14 år20. juni 2010 kl. 11:04
Jeg stemmer helt sikkert for at der bliver lavet ny tråd hver uge. Jeg er ikke selv deltager i torsdagsvejningen, men holder øje med alle jer der skriver herinde. Jeg er selv med når jeg er færdig med mine eksamerne om et par uger.

Men ja den er for lang at skulle igennem for at nå til den rigtige dato.
14 år20. juni 2010 kl. 13:28
Forsinket report:

Torsdag vejede jeg: 78,0kg.

(men idag vejer jeg 79kg efter to dages usinde, sukker-fyldte, fedende spiser! Grrrhh!...)
14 år20. juni 2010 kl. 17:41
Aah, glemte at sige jeg trods alt har tabt mig lidt:

Idag: Tors. Juni 20. = 79kg

Tors. Maj 21. = 83,4kg
Tors. Maj 27. = 82,5kg
Tors. Juni 4. = 81,2kg

Jeg er 1.69m hoej.
Min ideal-vaegt er 58kg.
Jeg vil tabe mig 21kg.
14 år20. juni 2010 kl. 17:52
Jeg har ikke været så aktiv den sidste 1½ uge og jeg har menno lige nu så vægten er i plus... nanananana.... notlistening...

Men når menno er ovre vejer jeg mig igen og giver den en skalle i de kommende dage !

Det vil være fint at lave en ny tråd hver torsdag for mig. Jeg oprettede denne fortløbende tråd efter der blev udtrykt ønske om at samle tråden i en tråd, men jeg synes også selv den er ved at være så lang, at det vil være hensigtsmæssigt at lave en ny :)
14 år22. juni 2010 kl. 20:20
Torsdagsvejetråden
Hej alle.

Her virker ikke så aktivt, men hermed en opfordring til at komme tilbage og hjælpe mig på vej.

Jeg er tilbage på siden efter en lang pause - hvor jeg har taget to kilo mere på.

Denne gang er det med et helt andet motivationsniveau - idet jeg skal trappes ud af den forbistrede medicin som er den primære grund til min overvægt.

Håber der er andre end mig der skriver herinde på torsdag.

God kamp til alle :D
14 år29. juni 2010 kl. 10:54
Ny tråd
Kan I ikke bare trykke 'gå til bunden af siden' øverst til højre?
14 år29. juni 2010 kl. 10:56

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...