Torsdagsvejetråden
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Ywon (slettet)
re: Ny tråd
Guys,
vi har startet en opfoelger Torsdagsvejetraad op. Vi skulle tage og beslutte hvilken en vi vil bruge, for det er sjovest naar vi allesammen bruger den samme traad.
Proev at kigge efter den, den hedder:
"Torsdagsvejetråden (fortsat)"
... uden citationstegn ( "..." ), selvfoelgelig.
vi har startet en opfoelger Torsdagsvejetraad op. Vi skulle tage og beslutte hvilken en vi vil bruge, for det er sjovest naar vi allesammen bruger den samme traad.
Proev at kigge efter den, den hedder:
"Torsdagsvejetråden (fortsat)"
... uden citationstegn ( "..." ), selvfoelgelig.
14 år29. juni 2010 kl. 13:25
Ywon (slettet)
re: Torsdagsvejetråden
Jeg ser lige at der er tilfoejet en ny funktion "Gaa til bunden af siden" (jeg undrede mig over, hvad I mente, lol).
Det er spoergsmaalet om vi saa ikke bare skal fortsaette med denneher traad, hvor alle de posts der er skrevet i traaden allere er. Jeg synes selv at det nok vil vaere det bedste.
Jeg vil efterlade en post om det i den nye Torsdagsvejetraad, saa vi kan faa samlet stykerne. :-D
Det er spoergsmaalet om vi saa ikke bare skal fortsaette med denneher traad, hvor alle de posts der er skrevet i traaden allere er. Jeg synes selv at det nok vil vaere det bedste.
Jeg vil efterlade en post om det i den nye Torsdagsvejetraad, saa vi kan faa samlet stykerne. :-D
14 år29. juni 2010 kl. 13:43
Ywon (slettet)
re: Torsdagsvejetråden
Sidste uges resultater:
.......
Oops, jeg er en dag for sent paa den.
Idag Tors. Juni 24. = 79,8kg.
Tors. Maj 21. = 83,4kg
Tors. Maj 27. = 82,5kg
Tors. Juni 4. = 81,2kg
Jeg er 1.69m hoej.
Min ideal-vaegt er 58kg.
Jeg vil tabe mig 23kg.
Jeg har taget omkr. 2 kilo paa i loebet af ugen, selvom jeg har spist mindre end 1.000 kalorier dagl., hvor jeg indtil for en uge siden spiste under 800 kalorier dagl.
Jeg har ikke nogen logisk forklaring paa hvorfor jeg har taget ca. 200g paa hver eneste dag (efter foerst at have taget 1kg paa i loebet af weekenden, hvor jeg havde en dag med al det gamle soede og fede "mad" fra foerhen).
.......
Oops, jeg er en dag for sent paa den.
Idag Tors. Juni 24. = 79,8kg.
Tors. Maj 21. = 83,4kg
Tors. Maj 27. = 82,5kg
Tors. Juni 4. = 81,2kg
Jeg er 1.69m hoej.
Min ideal-vaegt er 58kg.
Jeg vil tabe mig 23kg.
Jeg har taget omkr. 2 kilo paa i loebet af ugen, selvom jeg har spist mindre end 1.000 kalorier dagl., hvor jeg indtil for en uge siden spiste under 800 kalorier dagl.
Jeg har ikke nogen logisk forklaring paa hvorfor jeg har taget ca. 200g paa hver eneste dag (efter foerst at have taget 1kg paa i loebet af weekenden, hvor jeg havde en dag med al det gamle soede og fede "mad" fra foerhen).
14 år29. juni 2010 kl. 13:54
kamsch
re: Torsdagsvejetråden ( indæg flyttet fra ny tråd)
Af: kmsch
24. juni 10 kl. 18:37
Besvar:
Indmeldt: 19. marts 10 Hej alle torsdagsmedvejere.
Komme lige med en opsummering af mine tal :-)
Min startvægt 03-12-09 : 90,1kg
Mit delmål 21-06-10 : 78,0kg ( blev nået den 07-06-10) J
Vægt 10-06-10 (uge 23) : 76,2kg
Næste delmål 06-09-10: 74,0Kg
Vægt i dag (uge 25) : 77,2Kg = +1kg i denne uge ØV
Rigtig god taberlyst til jer alle :-)
24. juni 10 kl. 18:37
Besvar:
Indmeldt: 19. marts 10 Hej alle torsdagsmedvejere.
Komme lige med en opsummering af mine tal :-)
Min startvægt 03-12-09 : 90,1kg
Mit delmål 21-06-10 : 78,0kg ( blev nået den 07-06-10) J
Vægt 10-06-10 (uge 23) : 76,2kg
Næste delmål 06-09-10: 74,0Kg
Vægt i dag (uge 25) : 77,2Kg = +1kg i denne uge ØV
Rigtig god taberlyst til jer alle :-)
14 år29. juni 2010 kl. 19:12
SiriS (slettet)
Syns stadig det vil være en god idé at lave ny tråd hver uge. Eller måske hver måned.
14 år29. juni 2010 kl. 19:40
Kirsten P (slettet)
jeg synes også det var bedre da den blev fornyet hver torsdag. Desuden virker "gå til bunden af siden #ikke rigtig hos mig
14 år29. juni 2010 kl. 23:19
kamsch
God morgen alle torsdagsvejere
Da det i sin tid var mig, som forslog en lang tråd, synes jeg lige at jeg vil sige at jeg, nu efter at vi har prøvet det, også synes at det hurtigt kommer til at virke uoverskueligt.
Mit forslag er derfor : den første som i morgen skriver sin vægt ind, laver en ny tråd der hedder:
Torsdagsvejning uge 26
Så kan vi jo evt. Starte med at skrive startvægt, mål eller hvad man nu selv synes :-)
I næste uge kan vi så lave en:
Torsdagsvejning uge 27 ........ og så videre.
Jeg er ked af at have skabt denne forvirring med mit oprindelige forslag, for det er en rigtig god tråd denne torsdagsvejning.
Håber vi ses i morgen
Knus
Käthe
Da det i sin tid var mig, som forslog en lang tråd, synes jeg lige at jeg vil sige at jeg, nu efter at vi har prøvet det, også synes at det hurtigt kommer til at virke uoverskueligt.
Mit forslag er derfor : den første som i morgen skriver sin vægt ind, laver en ny tråd der hedder:
Torsdagsvejning uge 26
Så kan vi jo evt. Starte med at skrive startvægt, mål eller hvad man nu selv synes :-)
I næste uge kan vi så lave en:
Torsdagsvejning uge 27 ........ og så videre.
Jeg er ked af at have skabt denne forvirring med mit oprindelige forslag, for det er en rigtig god tråd denne torsdagsvejning.
Håber vi ses i morgen
Knus
Käthe
14 år30. juni 2010 kl. 07:41
lilja (slettet)
Jeg synes det lyder fint med en ugentlig tråd.... den her er for lang og den funktion med at gå til bunden af siden fungerer ikke her hos mig.
14 år30. juni 2010 kl. 08:27
det er sådan at den funktion kunn lige er kommet til.. og de øvrige brugere er på den tråd der hedder torsdagsvejning fortsat!
som er blevet oprettet i mellemtiden..
mvh. Katja