Torsdagsvejetråden

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: Torsdagsvejetråden
jeg begyndte på min kur i tirsdags og har allerede tabt 3,4 kilo :S.
Det skal dog siges at jeg følte mig meget oppustet i tirsdags men alligevel :P.
14 år15. april 2010 kl. 20:56
Hej allesammen.
Jeg naaede ikke at skrive i gaar, men jeg naeede heldigvis paa vaegten :-). Den sagde 88,2 og dermed har jeg tabt 500 g siden sidste torsdag. Et lille mirakel taget i betragtning hvor uartig jeg har vaeret i weekenden.....

God weekend til jer alle.

Mvh Rie
14 år16. april 2010 kl. 12:52
Så er det blevet torsdag igen :)
Jeg ved ikke lige hvorfor jeg tog på i sidste uge, men jeg glæder mig over at der så til gengæld er røget 1,3 kilo denne uge :) Så nu er der i alt røget 6,5 kilo :) Vægten siger i dag 79,1 så det er rigtig dejligt at være godt under de 80 samt så tæt på at ryge under 79 :)

Håber i andre har haft en uge med godt mod og motivation :)
KH
Carina
14 år22. april 2010 kl. 07:08
Godmorgen allesammen.

Jeg har tabt 1 kg siden sidste torsdag og lander dermed paa 87,2. Jeg glaeder mig over, at der nu ikke er langt til mit delmaal paa 86 kg. Det er det mindste jeg har vejet i mands minde saa det bliver stort at pasere det :-). Haaber alle i andre har haft en god uge og evt. tabt jer samtidigt!!!

Mvh Rie
14 år22. april 2010 kl. 07:23
Aii hvor er I bare seje!!!!! :-D

Jeg blev noget overrasket da jeg så vægten idag. Den er gået 900 g ned fra igår, så jeg ligger på 69.4 kg nu, og har tabt 1.1 kg siden i torsdag. En dum uge.. Og jeg må indrømme at jeg faktisk spiste flødeboller igår, for så vil jeg ha mere forståelse for min vægt stiger, men så faldt den de der 900 g.. mystisk, men ganske ok hihi..
14 år22. april 2010 kl. 09:05
God formiddag.

Tillykke med jeres flotte vægttab. Rigtig godt gået :-)

Desværre er det ikke gået så godt for mig. Min vægt svinger fortsat rigtig meget og jeg endte med at veje præcis det samme som sidste torsdag nemlig 81,2 kg.
Jeg er lidt nysgerrig - Tæller i kun kcal. eller følger i samtidig også en anden metode?

Håber i har haft en rigtig dejlig uge og også får det i næste. :-)

KH
Käthe
14 år22. april 2010 kl. 09:11
Jeg plejer ikke at tabe mig ret meget, men den sidste uge har jeg smidt 1,3 kg. Jeg tæller kalorier og prøver at røre mig så meget som muligt, og så har jeg opdaget at fordøjelsen spiller en stor rolle, og er fx begyndt at spise mere yoghurt og lidt svesker ind imellem. :-)
14 år22. april 2010 kl. 11:49
Kmf: Jeg tæller kalorierne via denne side. Derudover er jeg gået på sukkerafvænning, så jeg får ingen sukker og derudover kører jeg med lavt indtag af kulhydrater, fordi sukkerafhængige også får rush af hurtige kulhydrater såsom hvedebrød, pasta og ris. Jeg spiser til gengæld mange forskellige grøntsager og en del frugt, lidt kød, lidt mælkeprodukter.
14 år22. april 2010 kl. 12:09
Kmf: Det kan i øvrigt være at du bare har tabt dig så meget, at din krop lige skal indstille sig før vægttabet igen begynder at komme :) Bare klø på så længe du spiser mindre end du har brug for så skal det nok komme :)

14 år22. april 2010 kl. 12:10
Lilja og SiriS
Mange tak for de opmuntrende ord. Jeg har desvære en rygrad som en regnorm :-) så når vægten begynder at hoppe så trøster jeg mig ret hurtigt med noget sødt. Men nu skal det altså være slut. Jeg har i 2003 tabt mig 20 kg ved hjælp af DDV´s program og det har jeg også fulgt denne gang så det kan jo lade sig gøre.
Nå nu ikke mere ynk fra mig. Rigtig god uge til jer alle
KH
Käthe
14 år22. april 2010 kl. 21:51

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...