Hvad har du sagt nej til idag?

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: Hvad har du sagt nej til idag?
Det lyder nu hårdt? En hel uge?! Jeg tillader migselv en dessert hver dag. Ellers holder det bare ikke.
15 år28. april 2009 kl. 16:51
Jeg forsøger at lade være med at fokusere på, hvad jeg siger nej til, og i stedet for, hvad jeg siger ja til!

Jeg siger ja til en slankere krop, et bedre helbred, større nydelse af den mad jeg indtager... motion, dans, sex, nyt tøj... Jeg siger ja, til at få den lækreste og smækreste krop jeg kan...

Desuden prøver jeg at komme væk fra den med belønning i form af noget drikkeligt eller spiseligt! Egentlig burde belønningen vel være i sig selv, men ellers vil det i hvert tilfælde være en belønning, når man engang kommer ned i ønskestørrelsen...

Susan
15 år28. april 2009 kl. 19:43
Hej alle

Jeg er ret ny og er lige begyndt, første uge med en anden livsstil.

Hvad angår det med at sige nej til ting, har jeg formået at sige nej til chips - min bror har stillet en hel kasse kims i min lejlighed, fordi han ikke havde plads i sin kiosk længere samt noget andet slik og jeg har endnu ikke åbnet en eneste pose af det der står i lejligheden. Jeg synes selv det er super fedt. Bare for en uge siden ville jeg have spist nok en pose chips og mere til.

Minka :o)
15 år29. april 2009 kl. 00:05
Du har helt ret lille tyksak.. Tror jeg må i mental træning og lære mig selv at tænke som du.. For det er jo klart dumt at belønne sig selv med noget spiseligt/drikkeligt når det er det problem der i forvejen skyldtes jeg er stor..
Frem med den nye positive indstilling:-)
Jeg lader mine oreokiks være fordi så bliver jeg hurtigere fantastisk lækker at se på.. Egentlig fedt bare at skrive det:-D
Og det er flot Minka at du har ladet det være:-) Fortsæt med det:-)
15 år29. april 2009 kl. 08:43
JEG kunne blive afhængig af denne tråd tror jeg, vanvittig god idé :D

Jeg har sagt nej til cola i dag, har SÅ svært ved at lade det stå. Jeg kan godt sige nej til alt andet men ikke cola. men på grund af denne tråd har jeg sagt nej til det i dag.

Ved godt at kl. kun er 10.30. Men drikker det altså også morgen middag og aften :S

NU skal det bare VÆK og UD af huset!!!
15 år29. april 2009 kl. 10:34
Colaafhængighed er også mit største problem, jeg holder mig så til gengæld til light-udgaven men det er jo heller ikke ligefrem sundt... Men jeg får knap så dårlig samvittighed når jeg ved der ikke er kalorier i...
Men jeg drikker det også morgen, middag og aften hvis jeg kan komme til det... Skal dog til at aflægge den dårlige vane... Har faktisk sagt nej til cola light hele dagen i går og også i dag indtil videre :-)
15 år29. april 2009 kl. 16:09
Jeg havde både fløde boller og påskeæg med nougat nede i min kurv idag da jeg handlede, men tog det op igen. Istedet har jeg købt nogel hasselnødder og en bakke jordbær jeg skal spise om lidt :)
15 år1. maj 2009 kl. 20:30
Jeg fik en stor æske chokolade i forbindelse med mit arbejde igår, til trods for at jeg har sukkersyge!!!
Jeg valgte at give den videre selvom det så rigtig lækkert ud!!!
15 år2. maj 2009 kl. 08:37
Ej hvor åndssvagt at give dig chokolade Belfast når du har sukkersyge. Altså selvfølgeligt kun hvis de godt vidste det. Men det er sgu egentligt ret tankeløst...især når der er så mange andre ting man kunne give i stedet for...

Jeg overvejede en cola i går til 1. maj fordi det var så varmt - men jeg droppede det igen. Elsker ellers cola.
15 år2. maj 2009 kl. 09:59
Ja det var fuldstændig fjollet...
De vidste udemærket godt at jeg har sukkersyge,men nogen tænker at det er da ikke så galt for man kan jo ikke se jeg er syg eller noget.
Utroligt at folk bliver ved med at byde mig masser ting med sukker!!!
De kunne jo bare ha købt noget frugt eller en bog eller noget!!!
Nå men pyt, det gode ved det hele er at jeg kunne sige nej og give det videre... det ved de selvfølgelig ikke fra arbejdet!!!
Rikke
15 år2. maj 2009 kl. 15:18

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...