Hvad har du sagt nej til idag?

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: Hvad har du sagt nej til idag?
Jeg har sagt nej tak til hvidt brød og tebirkes i dag :)
16 år3. marts 2009 kl. 14:07
Nej tak til et ekstra stykke hjemmebagt super kage til veninde hygge....pyhhh
16 år4. marts 2009 kl. 22:38
Jeg havde glemt min madpakke i dag - alligevel sagde jeg pænt nej tak til højt belagt smørrebrød og nøjedes med lidt frugt indtil jeg kom hjem. Nøj, de der madder så ellers lokkende ud...
16 år6. marts 2009 kl. 15:35
Ej det var sku flot gjort Claus!!!
16 år6. marts 2009 kl. 17:11
lige idag har jeg altså ike sagt nej, men i weekenden. jeg var alene uden kæresten og ungerne og tænkte nu skulle der hygges og havde købt chips og dip, endte med kun en håndfuld(normalt spiser jeg til der ikke er mere) og søndag da kæresten tog resten og spiste var jeg lige ved at gå ombord, men bad ham gå ud med dem(hvilket han var så sød at gøre. var ret stolt af mig selv den dag. igår var jeg så til fest og så er det svært at sige nej dagen efter, men op på hesten igen imorgen
16 år10. marts 2009 kl. 23:08
jeg har lige en rettelse fordi jeg sad her og skrev og læste indlæg ja så besluttede jeg mig til at sige nej til det wienerbrød jeg skulle til at spise, så det hjælper at være herinde:-)) god pige
16 år10. marts 2009 kl. 23:12
Jeg har sagt nej til at være overvægtig resten af mit liv, nej til konstant at ha dårlig samvittighed over at spise det jeg ikke burde, nej til at dø tidligt fordi min sukkersyge styre mit liv, nej til ikke at være tilfreds med mit spejlbillede!
Derimod har jeg sagt ja til et godt liv med glæde og tillid til mig selv:)
16 år11. marts 2009 kl. 13:27
jeg har sagt nej til kantine mad idag og har ikke plyndret sønnens weekend slik. det ligger ellers og kalder ude i køleskabet men nej jeg vil IKKE sige ja:-) så deeet er ret stolt af mig selv idag
16 år11. marts 2009 kl. 21:40
Belfast: Rigtig god point du kom med der!!! Det var virkelig godt sagt!
16 år12. marts 2009 kl. 07:07
Jeg stod i kø i dag ved kantinen for at købe en brownie til min veninde og en vand til mig. Jeg kunne have købt cookies eller brownies eller chips men jeg holdte mig til mit vand. ;)
16 år12. marts 2009 kl. 13:37

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...