#51 af bruger slettet
Hvad har du sagt nej til idag?
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+bruger slettet
re: Hvad har du sagt nej til idag?
Indtil videre idag har jeg sagt nej tak til et "varm kakao og boller". Syntes den er grim når man er til hygge kom sammen og der intet andet er - og jeg så spørger efter VAND! En af vennerne sagde at jeg var blevet træls da jeg ikke indtog andet! Hehe
16 år20. marts 2009 kl. 13:27
bruger slettet
Jeg har sagt ja til at starte forfra med kuren ;)
Så idag har jeg sagt nej til slik som stod frit fremme på vores sofabord, og en muffin som jeg valgte at bære over til min kollega i steden for.
Så idag har jeg sagt nej til slik som stod frit fremme på vores sofabord, og en muffin som jeg valgte at bære over til min kollega i steden for.
16 år21. marts 2009 kl. 04:02
Magia (slettet)
Jeg har sagt nej til rødvin, og sovs til min fødselsdag på tirsdag, og i stedet handlet ind til en super lækker salat. :-)
16 år21. marts 2009 kl. 11:42
warrenmanor (slettet)
Jeg har sagt nej til lagkage i dag, og nogle hot wings.
Fik 1 men tog eller ikke flere...
Selvom min mor hun tog 4 på min tallerken. :S
Hvad tænker kvinden dog på ;)
Knus Christine
Fik 1 men tog eller ikke flere...
Selvom min mor hun tog 4 på min tallerken. :S
Hvad tænker kvinden dog på ;)
Knus Christine
16 år22. marts 2009 kl. 02:13
bruger slettet
Måske tænkte hun bare at du måtte være sulten, og så mange kalorier er der jo ikke i hotwings...
16 år22. marts 2009 kl. 13:12
Maurits (slettet)
Nej til pizza-tanke og ja til at tage op og træne.
Tog en time på step, en halv på cykel og lidt styrketræning. (Havde sagt ja til lidt for meget slik igår..)
Tog en time på step, en halv på cykel og lidt styrketræning. (Havde sagt ja til lidt for meget slik igår..)
16 år22. marts 2009 kl. 21:53
bruger slettet
Jeg har sagt nej tak til trøstespisning idag selv om jeg var helt alene hjemme, og har overholdt mit planlagte kcalorieindtag.
16 år22. marts 2009 kl. 23:59
Maurits (slettet)
Sagde (igår aftes) nej til stateoil impuls for at forsyne mig med lakrids...det var temmelig meget ydre kontrol - valgte simpelthen at lade pung ligge hjemme. Smart! :)
16 år26. marts 2009 kl. 07:05
Suuus (slettet)
Jeg sagde nej til gratis Anthon Berg påskeæg af marcipan og chokolade og andet godt chokolade som vi kunne tage frit af hele dagen igennem på arbejde - behøver jeg at sige at det har været en lang dag........................
16 år27. marts 2009 kl. 19:33
sqzee (slettet)
Wuuiew! At du kunne sige nej til det Suuus! Min yndlingsting er marcinpan, og endnu bedre Anton Berg, og ENDNU bedre, påskeæg! Godt gået ;)
16 år28. marts 2009 kl. 09:41