Hvad har du sagt nej til idag?

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: Hvad har du sagt nej til idag?
Jeg er studerende, ikke en lærer ;)
16 år25. februar 2009 kl. 14:04
Hi hi jeg er lærer, men for udenlandske elever, så de kender heldigvis ikke den danske flødebolle regel!

I dag vil jeg være med i jeres fantastiske NEJ TAK tråd. Hvem var så genial at starte den. Jeg har sagt nej til kage og nuher slik som min syge mand ligger og spiser! Jeg sagde bare NEJ TAK :-) Ihh er så stolt.

Flot med alle de ting i siger nej til! Har ikke selv været så stærk den senere tid!
16 år25. februar 2009 kl. 17:16
Jeg var SÅ tæt på at gå ind på tanken da jeg ventede på bussen, og købe en pose slik til at klare ventetiden med. Faktisk var jeg gået der ind, men jeg købte kun en pakke gajol. Det er jeg stolt over, eftersom jeg var meget sulten på det tidspunkt, og det er der det især kan gå galt for mig!
16 år26. februar 2009 kl. 17:32
Jeg kom faktisk i tanke om at jeg dagligt siger nej tak når min fede veninde spørger mig om jeg vil have noget fra cantinen hvor jeg står med hende når hun køber ting (vi har en subway, der kun sægler sandwich eller usunde ting og sandwichene er heller ikke helt fantastisk sunde)

Jeg får en bid eller EN chip. Men that's it. Controllerer impulsen til at få mere og bede om mere, husker migselv på at hun ikke skal have lov til at ødelægge noget for mig.
16 år26. februar 2009 kl. 17:43
;-) Min fede veninde?? Undskyld hi hi kunne ikke lade være med at grine da du skrev det!! Det var da ikke pænt at skrive, godt man er anonym herinde:-) Ej det var bare en lille spøg!

Jeg har sagt nej til kage igen i dag!! Og en Cider (med alkohol og kcal.) Så jeg er lidt stolt af mig selv!
16 år26. februar 2009 kl. 20:20
Ja, jeg ved det godt :) Men ellers skal jeg skrive 'min veninde der også er overvægtig (90kg og 14 år) og ikke har tænkt sig at gøre noget ved det og konstant prøver at ødelægge det for mig' og så synes jeg 'fede veninde' er lidt lettere at få skrevet.

Jeg prøver ikke at se ned på hende på nogen måde, for jeg er jo selv overvægtig og har selv fået migselv overvægtig, men tanken 'jeg er og var ikke lige så slem som hende' kryber altid op i hovedet på mig. Jeg ved at jeg først kunne tabe mig da jeg var klar, og da jeg fandt motivationen i migselv, og det kan hun jo først der selfølgelig også, men jeg bliver frustreret over at der ikke er noget jeg kan gøre for hende.

Ud over det er laver hun så mange undskyldninger, og det er ikke kun om hendes overvægt, men om skole arbejde og alt andet. Hun kan sagtens irriterer mig UDEN det har noget at gøre med hendes madvaner kan jeg love for!
16 år27. februar 2009 kl. 12:59
JEG HAR DESVÆRRE SAGT JA DE SIDSTE TO (TRE) DAGE! Øv. Til gengæld siger jeg NEJ idag og imorgen og i overmorgen. Det er sgu godt nok en daglig kamp!
Undskyld hvis bidraget ikke helt matcher overskriften, men det er et fremadrettet nej for dagen ;)
Nå ja og så siger jeg JA til træning - er på vej derop nu.
God weekend.
Og PS af en eller anden grund er jeg vild med den her tråd...den gør et eller andet for mig - altså når jeg har formået at sige NEJ til mig selv eller andre :)
16 år28. februar 2009 kl. 12:40
God ide. Jeg har også sagt ja til alt for meget, så i næste uge, vil jeg siige nej på forhånd til en masse ting. Vi må være stærke:-)
16 år2. marts 2009 kl. 06:52
Nede i Netto sagde jeg nej til rigtig meget forskelligt spændende slik.
Den Netto jeg var i fører åbenbart ekstremt meget forskelligt slik og guf i tilbudsafdelingen i forhold til andre Nettoer, jeg har været i. Foruden den alm slik hylde var der tonsvis af ekstra rækker med særligt slik. *Men var dygtig og undgik det!

Så nej til slik idag.
16 år3. marts 2009 kl. 12:12
jeg har sagt nej tak til rundstykke nr 2 og en spandauer
samt en is og chips. alt i alt en god dag
og glæder mig derfor ekstra til de lækre rødspætte filet jeg skal have til aften. ;O)
16 år3. marts 2009 kl. 13:57

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...