Hvad har du sagt nej til idag?

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: Hvad har du sagt nej til idag?
Jeg er studerende, ikke en lærer ;)
16 år25. februar 2009 kl. 14:04
Hi hi jeg er lærer, men for udenlandske elever, så de kender heldigvis ikke den danske flødebolle regel!

I dag vil jeg være med i jeres fantastiske NEJ TAK tråd. Hvem var så genial at starte den. Jeg har sagt nej til kage og nuher slik som min syge mand ligger og spiser! Jeg sagde bare NEJ TAK :-) Ihh er så stolt.

Flot med alle de ting i siger nej til! Har ikke selv været så stærk den senere tid!
16 år25. februar 2009 kl. 17:16
Jeg var SÅ tæt på at gå ind på tanken da jeg ventede på bussen, og købe en pose slik til at klare ventetiden med. Faktisk var jeg gået der ind, men jeg købte kun en pakke gajol. Det er jeg stolt over, eftersom jeg var meget sulten på det tidspunkt, og det er der det især kan gå galt for mig!
16 år26. februar 2009 kl. 17:32
Jeg kom faktisk i tanke om at jeg dagligt siger nej tak når min fede veninde spørger mig om jeg vil have noget fra cantinen hvor jeg står med hende når hun køber ting (vi har en subway, der kun sægler sandwich eller usunde ting og sandwichene er heller ikke helt fantastisk sunde)

Jeg får en bid eller EN chip. Men that's it. Controllerer impulsen til at få mere og bede om mere, husker migselv på at hun ikke skal have lov til at ødelægge noget for mig.
16 år26. februar 2009 kl. 17:43
;-) Min fede veninde?? Undskyld hi hi kunne ikke lade være med at grine da du skrev det!! Det var da ikke pænt at skrive, godt man er anonym herinde:-) Ej det var bare en lille spøg!

Jeg har sagt nej til kage igen i dag!! Og en Cider (med alkohol og kcal.) Så jeg er lidt stolt af mig selv!
16 år26. februar 2009 kl. 20:20
Ja, jeg ved det godt :) Men ellers skal jeg skrive 'min veninde der også er overvægtig (90kg og 14 år) og ikke har tænkt sig at gøre noget ved det og konstant prøver at ødelægge det for mig' og så synes jeg 'fede veninde' er lidt lettere at få skrevet.