Hvad har du sagt nej til idag?

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: Hvad har du sagt nej til idag?
Jeg gik ind til en bager - kiggede på udvalget - ville have købt en grovbolle af en art men drejede rundt og gik ud igen! Har lavet lækkert tunsalat med fuldkorns bulgur i stedet for og masser af tomat, løg, majs, og salattern. Mums. Det er godt! :)
16 år12. marts 2009 kl. 14:16
Jeg gik rundt i fakta og føtex i 30 minutter for at kigge på kage, uden at komme ud med noget :-)
16 år12. marts 2009 kl. 16:49
Nej til en muffins på arbejde.
Har dog et stykke kage derhjemme, jeg er bekymret for, at jeg får sat tænderne i...hjemmelavet drømmekage..bob bob...
16 år16. marts 2009 kl. 17:32
Det hedder muffin, ikke muffins... ;)
16 år16. marts 2009 kl. 19:48
Har sagt nej til ribbensteg, kartofler og fed sovs.

Det er en fantastiks tråd, den minder sig om hvad man gør rigtig i livstilsændringen/kur
Jeg tænker egentlig ikke meget over hvad jeg gør rigtigt og siger nej tak til, men altid hvad jeg gør forkert...

flot til jer andre:)

Knus Christine
16 år16. marts 2009 kl. 23:51
er også kæmpe fan af den her tråd :) Sagde nej til mig selv, idet jeg havde lyst til at køre ind og handle slik, kage, brød, ost alt mulig usundt - mit blodsukker var sikkert helt i bund...gjorde det ikke, og nu sidder jeg og bider i en gulerod! :)
16 år18. marts 2009 kl. 16:53
Var på bytur med min datter og min mor og min mor tilbød at give frokost på en cafe.
Der var alt muligt lækkert i deres buffet men tænkte nej... jeg tror lige jeg snupper en salat i stedet...og det gjorde jeg så!!!
16 år18. marts 2009 kl. 19:38
Vi er seje sgu da!! Alle de valg vi tager hver dag.
16 år19. marts 2009 kl. 13:14
Jeg gik i dag målbevidst ind til bageren, for at købe 1 af deres uimodstålige gode pølsehorn, som jeg ikke kan huske hvornår jeg sidst har fået, og havde bare haft sådan en lyst til sådan en i lang tid. Men historien ender lykkelig, da min hjerne pludeslig slår til da den søde bagerdame spørger mig hvad det skal være og jeg svare den groveste og sundeste bolle i har.
16 år19. marts 2009 kl. 20:44
Sejt med bagerbesøg! Jeg sagde nej til fuldstændig klam og overflødig billig chokoladekiks på arbejde. Hvis man skal vælge noget til, skal det også være godt! Så nej til princenrolle ckokokiks! :)
16 år19. marts 2009 kl. 23:01

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...