Hvad har du sagt nej til idag?

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: Hvad har du sagt nej til idag?
jeg kæmper virkelig med mig selv og mine slikvaner. Var oppe og træne her til formiddag - tog ud for at handle - klarede ikke at gå amok i slik afdeling! Tak til viljestyrke og gud:)
16 år28. marts 2009 kl. 11:22
sqzee - har det på samme måde... ELSKER bare de påskeæg, men faktsik var det lidt denne tråd der fik mig igennem dagen uden at spise et eneste, - for i mit hoved blev jeg ved med at sige at hvis jeg nu ikke tog et kunne jeg skrive det her og ville være super stolt af mig selv :) og det var faktsik den tanke dig holdt mig fra dem.
16 år28. marts 2009 kl. 12:21
Lod mi dankort ligge hjemme - så sagde nej til fristende indkøb i en pause mellem møder :) Ja til løbetræning og senere styrketræning i center! Wuhuu
16 år31. marts 2009 kl. 21:40
Prøv lige at se denne tråd igennem, det er da flot gået!

Og jeg har virkelig brug for den her tråd nu hvor min mormor, morfar og far er kommet på besøg hos min mor og jeg her i Tanzania. De har slik og godt med og i øvrigt spiser og drikker (juice, sodavand) nogen et elelr andet hele tiden. Det stresser mig toootaaaalt.
16 år1. april 2009 kl. 16:54
Jeg sagde nej tak til kiks på tanken igår og spiste i stedet jordbærgrød med sojamælk.
16 år1. april 2009 kl. 17:21
Den klassiske: Nej til lakrids og slikposer da jeg handlede ind, men jeg er altid ovre og lure om der er tilbud og om der er kommet noget nyt og spændende....
16 år2. april 2009 kl. 23:07
Jeg sagde nej tak til dessert igår på Jensens Bøfhus, selvom deres "Queens Delight" er noget af det bedste i hele verden. Så selvom jeg fik væsentligt flere kcal ind i går end jeg normalt gør (det var lidt en psontan ting at få frokost på Jensens), så belønnede vægten mig alligevel med -300 g. Herligt med så kontant afregning for ens nej'er :)
16 år5. april 2009 kl. 10:47
Jeg har sagt nej til dumlekarameller, marabue chokolade, chips og sodavand - som kæresten havde købt så vi rigtigt skulle hygge os med film. Vi hyggede os også - han med det usunde og jeg med ananas i stykker og vand :) Er så stolt over at jeg ikke tog en eneste lille ting!!!
16 år5. april 2009 kl. 11:40
fedania - jeg forstår dig, Jensens' Queens delight er verdens bedste dessert! men stærkt at du holdte dig fra den ;)
16 år5. april 2009 kl. 17:47
Jeg har ikke sagt nej til så meget de sidste par dage - men dog sagt ja til at holde fast i træningen, hvilket i sig selv er rigtig dejligt.
Håber I andre har haft nogle gode mad-påske-dage... :)
16 år13. april 2009 kl. 11:34

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...