Bare for at sætte lidt skub i de postive tanker, hvad har du sagt nej til idag?
Fortæl en historie om at have været madstærk.
Jeg sagde nej til migselv da jeg overvejede at tage boljser med, for jeg vidste jo at så ville jeg spise dem! Det er jeg ret glad for.
16 år16. februar 2009 kl. 07:44
Stronger (slettet)
#2 af Stronger (slettet)
re: Hvad har du sagt nej til idag?
God ide, jeg er lige ståer op:-) Så jeg har ikke noget så meget endnu. Men vil helt sikkert skrive senere, når dagen rigtig er begyndt!!
god dag til dig:-) keep up the good work!
16 år16. februar 2009 kl. 09:16
Leiselott (slettet)
#3 af Leiselott (slettet)
Hvor er det bare flot, godt gået.
Jeg sagde nej, faktisk hele weekenden til hjemmelavet brownies, så jeg er også lidt stolt af mig selv ;-)
16 år16. februar 2009 kl. 09:31
veile
#4 af veile
Har sagt nej til chokoladekiks. Min søn ligger syg i sengen, og det var det eneste han havde lyst til....
Ellers har jeg lige haft endnu en æde week end uden spor af impuls kontrol - hvis jeg ikke snart genvinder kontrollen, taber jeg det hele på gulvet :-(
16 år16. februar 2009 kl. 10:33
Dawn (slettet)
#5 af Dawn (slettet)
Jeg overvejede ikke engang at købe slik da jeg handlede ind ^^
Det er fremskridt :b
16 år16. februar 2009 kl. 11:12
Stronger (slettet)
#6 af Stronger (slettet)
Jeg har sagt nej til en masse i dag, næsten for meget! Har næsten ikke fået særlig meget at spise i dag, men har sagt ja til et lille stykke kage.....
Jeg har faktisk kun spist morgenmad, et stykke kage og et stykke frugt! Det er ikke meget. Ups, men har bare helt glemt at spise i dag! Fy da føj frøken. Er overbevist om at kagen ikke gør noget, men at spise så lidt, det er ikke så godt!
Håber i andre har sagt nej til nogle usunde ting i dag!
16 år16. februar 2009 kl. 16:51
Maurits (slettet)
#7 af Maurits (slettet)
Bolcher :)
16 år16. februar 2009 kl. 18:18
sqzee (slettet)
#8 af sqzee (slettet)
Jeg har sagt nej til chips. Jeg tog dem næsten (det var en færdiglavet lille pose) for at se om det ville kunne passe ind i regneskabet, men stoppede migselv. Jeg sagde NEJ. Min veninde var heldigvis så sød, hun sagde det var helt ok og tog heller ikke nogen selv.
Der havde nok været plads i regnskabet, men jeg har lovet migselv ikke at sige ja til den slags de næste 4 dage, så :)
16 år17. februar 2009 kl. 16:46
bruger slettet
#9 af bruger slettet
God tråd :)
I dag har jeg sagt nej til chokolade. Her til aften havde jeg ellers noget lækker chokolade stående i skabet, men jeg sagde til mig selv at jeg ville unde mig selv et stykke om en uge, hvis jeg ellers levede sundt hele ugen. Og så lod jeg heldigvis være :) Er ellers faldet vældig meget i her på det sidste, igår blev det til en pizza og en pose slik (190g), ved ikke hvad der sker for mig... Men nu skal skuden vendes tilbage til rette kurs! :)
16 år17. februar 2009 kl. 21:55
Leiselott (slettet)
#10 af Leiselott (slettet)
Jeg sagde nej til min mands hjemmelavet øl da vi havde gæster i går aftes. Nu går mit vægttab bare så godt at det vil jeg ikke ødelægge med alkohol ;-)
Fortæl en historie om at have været madstærk.
Jeg sagde nej til migselv da jeg overvejede at tage boljser med, for jeg vidste jo at så ville jeg spise dem! Det er jeg ret glad for.