Hvad har du sagt nej til idag?

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: Hvad har du sagt nej til idag?
Kage. Fransk toast. Is. Sodavand.

Jeg har været til fødselsdag. Men jeg sagde dog ja tak til en masse andet, så det er lidt ærgeligt. Men under normale omstændigheder ville jeg OGSÅ havde sagt ja til det andet så det er da en lille sejr.
16 år13. april 2009 kl. 16:19
Jeg har igår sagt nej til potionsanrettet dessert da vi var ude hos familie at spise, jeg lod den bare stå og sagde jeg var helt mæt - men nøjs den så lækker ud!!!! Idag sagde jeg nej til prøvesmagning af vores venners bryllups kage, der var 4 forskellige slags som vi skulle smage, men jeg tog IKKE en bid, men lod de andre bedømme.
16 år13. april 2009 kl. 17:06
Siden i mandag har jeg sagt nej til al form for slik! Og det er stort for mig - forsøger at afgifte. Nogen der ved hvor længe man skal være uden før end man ikke savner det på afhængighedsniveau? Jeg kan mærke, jeg tænker på bland selv slik idag!
16 år18. april 2009 kl. 10:35
Maurits: Stærk gået af dig!!! :) For mig tog det ca. 3 uger før trangen var så godt som væk og ingen problemer havde med at sige nej.
16 år18. april 2009 kl. 17:14
I lørdags sagde jeg ja til is. Men det var ikke bare en hvilken som helst is jeg sagde ja til, det er en i min familie meget berygtet is opkaldt efter min gamle dagplejemor, som laver den. Ægte hjemmelavet flødeis med chokoladestykker - den smager som en drøm!

Men jeg nøjedes med et stykke, som var mindre end hvis jeg havde fået tilbudet for 3 måneder siden. Men den is siger man altså ikke nej til :)
16 år20. april 2009 kl. 06:26
Lørdag kiksede det lidt og jeg kom til at sige ja til en stor kanelsnegl og senere brun sovs på maden, men søndag sagde jeg nej til lakridser og vingummi selvom det var hygge og film aften derhjemme og vi havde været ude og leje dvd'er. Og i dag sagde jeg nej til at gå ind i kiosken på vej hjem, selvom jeg havde en stor trang til en chokoladebar. Tror det bliver en god, sund uge :-) Føler mig ekstra motiveret da der er årsfest på min skole på fredag og jeg gerne vil se pæn og slank ud... hehe
15 år20. april 2009 kl. 13:32
I går serverede jeg kage for ungerne, men undlod selv at tage noget. I dag har jeg lige sagt nej til mig selv til at købe de to lakridsstænger, som det næsten er blevet hverdagskost. Så jeg er sgu lidt stolt lige nu. I stedet har jeg taget et enkelt bolche, men det er der for mig milevid forskel på. :-)
15 år21. april 2009 kl. 12:35
Jeg sagde nej til roulade i går.. :-)
15 år22. april 2009 kl. 16:36
Jeg var til en generalforsamling i går hvor der blev serveret Othello lagkage. Det synes jeg ellers er fantastisk, MEN jeg undlod at tage, for jeg var klar over at sådan en flødeskumsbombe ville smadre kallorieregnskabet HELT. Nøj jeg er stolt.
15 år23. april 2009 kl. 11:45
Fantastisk tråd..!!
godt nok savlede jeg lidt over nogle af de ting i har nævnt.. Men.. bare det at høre jer alle fortælle hvad i har sagt nej til.
Jeg har købt mig nogle oreokiks som ligger i skabet. Efter at have læst denne tråd er jeg blevet enig med mig selv om at de må fungere som belønning i stedet.
Hvis jeg i en uge ik har rørt noget "forbudt" vil jeg tillade mig at tage en for det skal jo ik være alt for slemt at skulle tabe sig. for så ved jeg at jeg falder i..
Så dejlige oreokiks. Vi ses om en uge..:-)
Og flot til jer andre:-) Keep up the good work:-)
15 år28. april 2009 kl. 10:13

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...