Ny version af Madital.dk
Du læser en tråd i debat > madital.dkAlinea66
Lone, 1000 tak. Perfekt! Bedre end før, at man nu kopierer frem (og ikke vælger baglæns).
Jeg havde slet ikke set den diskrete pil, mine øjne er ikke så gode. Jeg synes ellers jeg har været rundt i alle kroge af siden :-)
Jeg havde slet ikke set den diskrete pil, mine øjne er ikke så gode. Jeg synes ellers jeg har været rundt i alle kroge af siden :-)
7 år5. februar 2017 kl. 17:58
Lone
administrator
administrator
Fedt :-)
7 år6. februar 2017 kl. 00:11
Firkanten (slettet)
Hej Lone,
nu har jeg prøvet to gange at den sletter noget af mine indlæg, hvis jeg holder pause før jeg får skrevet færdig eller sendt. Er det noget der er sket for andre også?
PS. Jeg kan ikke engang finde "Log-ud"-knappen, så jeg kan logge ordentlig ud og på igen, for måske at eliminere evt gammel cookie-bøvl fra den gamle side af.
nu har jeg prøvet to gange at den sletter noget af mine indlæg, hvis jeg holder pause før jeg får skrevet færdig eller sendt. Er det noget der er sket for andre også?
PS. Jeg kan ikke engang finde "Log-ud"-knappen, så jeg kan logge ordentlig ud og på igen, for måske at eliminere evt gammel cookie-bøvl fra den gamle side af.
7 år12. februar 2017 kl. 21:09
Alinea66
Firkant, logud er i footeren, nederst tv på skærmen.
Hvis du har skrevet en skarp parantes (som i et hjerte, parantes - 3tal.) slettes resten af indlægget. Det skete lige for mig. Hvis jeg husker det, kopierer jeg teksten før jeg trykker gem.
Hvis du har skrevet en skarp parantes (som i et hjerte, parantes - 3tal.) slettes resten af indlægget. Det skete lige for mig. Hvis jeg husker det, kopierer jeg teksten før jeg trykker gem.
7 år12. februar 2017 kl. 21:31
Firkanten (slettet)
Tak, Alinea - det har jeg jo nok fået gjort så. Øv. Jeg må huske at kopiere før jeg sender.
7 år13. februar 2017 kl. 12:45
Alinea66
Kopier måltid driller:
.... - Kryds af i det du vil kopiere, klik kopier og vælg hvornår du vil kopiere til.
Forleden virkede det fint. Nu kan jeg pludselig ikke finde ud af hvordan jeg gør : klik kopier .
Jeg har tænkt og tænkt - gi et hint. Hvor er ikonen til kopier ????
.... - Kryds af i det du vil kopiere, klik kopier og vælg hvornår du vil kopiere til.
Forleden virkede det fint. Nu kan jeg pludselig ikke finde ud af hvordan jeg gør : klik kopier .
Jeg har tænkt og tænkt - gi et hint. Hvor er ikonen til kopier ????
7 år14. februar 2017 kl. 09:38
Alinea66
Fundet - men der er en bug:
Hvis jeg klikker i kvadratet ud for ordet morgenmad (som jeg gjorde for at vælge alt i måltidet) kommer ordet kopier ikke frem.
Hvis jeg klikker i kvadraterne en for en kommer ordet kopier frem. Men det er vel meningen at man skal kunne klikke ud for morgenmad?
Hvis jeg klikker i kvadratet ud for ordet morgenmad (som jeg gjorde for at vælge alt i måltidet) kommer ordet kopier ikke frem.
Hvis jeg klikker i kvadraterne en for en kommer ordet kopier frem. Men det er vel meningen at man skal kunne klikke ud for morgenmad?
7 år14. februar 2017 kl. 09:41
Lone
administrator
administrator
Modtaget :-) Jeg ser, hvad du mener.
Tak for det.
Vh Lone
Tak for det.
Vh Lone
7 år15. februar 2017 kl. 22:31
gøjsen
Energiunderskud pr dag
Hvor finder jeg energi underskud pr. Dag ?
7 år23. februar 2017 kl. 20:28
administrator
Du/I må gerne være krævende :-) Det er sådan Madital.dk har udviklet sig :-)
Den sidste "kopiere" kan jeg heldigvis løse ret hurtigt - den er nemlig lavet :-) Du har vist endda spurgt til det før, det havde jeg total glemt det i funktions-havet :-O :-D
Gør sådan her:
- Gå ind på den ugedag du vil kopiere fra
- Lad os sige, at du vil kopiere morgenmad ... så kig nederst til venstre ... der er en lille blå pil til venstre for teksten "Tilføj mad". Klik på den.
- Kryds af i det du vil kopiere, klik kopier og vælg hvornår du vil kopiere til.
Du skal dog lige opdatere siden, hvis du flytter eller kopierer til samme dag, som du står på. Jeg har ikke lagt stor vægt på denne funktion, da jeg er ret sikker på, at jeg placerer den et andet sted. Synes ikke det fungerer optimalt lige nu. Men den er der, og kan benyttes.
Vh Lone