Ny version af Madital.dk

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Ny version af Madital.dk
Så er debatten også tilgængelig via den nye version af Madital.dk :-)

Det er super fedt at høre jeres ord om den. Jeg får ofte en ny lille detalje. Tusind tak. Jeg hører meget gerne mere fra jer :-)

Vh Lone
7 år9. januar 2017 kl. 21:47
Det hele ser rigtigt godt ud :-)

Jeg mangler et menupunkt så jeg kan se de debatter jeg selv deltager i.
Der var et par ting jeg ikke kunne se i går, men jeg ved ikke om det skyldes at jeg ikke har en sund profil? (Måske de oversigter over smileys)
7 år10. januar 2017 kl. 10:53
Tak for din tilbagemelding :-)

Den har jeg overset - og den skal selvfølgelig på det nye også :-)

Vil du tjekke de funktioner igen, som du ikke kunne få adgang til før. Har du adgang nu?

Vh Lone
7 år10. januar 2017 kl. 11:05
Ny version er i luften
Jeg er netop færdig med at uploade den nye version, så det er den, du kommer til, når du skriver madital.dk

Hvis noget giver problemer, så lad mig høre, så vil jeg sørge for at få det bragt i orden hurtigst muligt.

Vh Admin/Lone
7 år11. januar 2017 kl. 04:09
Hvor kan man skrive sin daglige vægt ind henne??
7 år11. januar 2017 kl. 06:13
Den nye side er rigtig flot, men de to vigtigste funktioner for mig virker til at være gemt lidt for langt væk. Det er efter noget tid lykkedes mig at finde hvor man kan indmelde dagens vægt, men det virker mere besværligt end før hvor der bare var et link direkte på forsiden. Og så kan jeg slet ikke finde hvor man kan indtaste diverse mål af kroppen i cm.
7 år11. januar 2017 kl. 06:59
Den ny side virker meget overskuelig og nem at finde rundt på.
Jeg synes ikke, at den overfører data vedr. mine egne opskrifter. Navnet har den stående, men hvis jeg automatisk vil taste en mængde ind i mad-delen, beregner den ikke antallet af kcalorier (hvilket den gamle version gjorde uden problemer).
7 år11. januar 2017 kl. 09:02
Grafer over fordeling af kulhydrater, fedt og protein - samt grafer over måltidsfordeling savnes.
I din hidtidige version har jeg dagligt set på fordelingen af mad i kulhydrater, fedt og protein og jeg har set, hvor stor en andel hvert af mine måltider har udgjort af det samlede energiindtag. Jeg synes ikke, at jeg kan finde disse funktioner i den nye version. Dem savner jeg.
7 år11. januar 2017 kl. 09:46
Svar på spørgsmål
Emmi > Indtastning af vægt findes under menupunktet "Vægt og fremgang". Træk i det blå punkt for at indstille dagens vægt.

AnitaP85 > Tak. Indtastninger for kroppen findes under menupunktet "Kropskurver" og derefter undermenuen "Indtast". Jeg tænker at du har benyttet vægtindtastningen, der hvor man kan redigere alle tidligere vægtindtastninger. Blot træk i det blå punkt på "Vægt og fremgang".

Mariannesm > Tak. Ok, jeg kigger på opskrifterne. Tak for meldingen. Energifordeling osv. findes under "Mad & Motion" > undermenu "Ernæring".

Spørg endelig, hvis (når) der kommer mere :-)

Vh Lone
/admin
7 år11. januar 2017 kl. 11:12
Grafer igen
Jeg har fundet et skema med fordeling af næringsstoffer, men jeg kan ikke se, hvordan jeg får grafer frem, der viser den procentuelle fordeling. Er der noget jeg overser?
7 år11. januar 2017 kl. 20:38

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });