Ny version af Madital.dk

Du læser en tråd i debat > madital.dk

scroll
Lækkert at det blev opklaret med kJ og kcal :)

Som nævnt før så når man søger på en aktivitet eller en vare så binder menuen sig over de fundne ting, så jeg ikke kan se det som er uden for vinduet. Jeg søgte på "gå" i dag og ville have den til at vise mere end 10 forslag, jeg tænker at den så viste omkring 20, men jeg kan stadig ikke scrolle ned, så jeg skal zoome ud til 50% før jeg kan se hele listen over resultater, og så kniber det lidt med synet når jeg når ned på 50% :D
7 år15. januar 2017 kl. 17:46
Den er sat på TO DO listen :-) Jeg opdaterer, når den er klar.

Vh Lone
7 år15. januar 2017 kl. 22:08
Balance
Hej
Et-eller-andet sted plejer jeg at kunne se om mine indtastninger en uge bagud forudsiger at jeg vil tage på eller tabe.
Jeg bruger det til at sammenligne med den faktiske ugevægt.
Og motivation, hvis den er helt gal.
Og undre mig hvis der er for stor forskel ved vejningen.
Jeg mener det hed balance.
Det kan jeg ikke finde :-(
7 år16. januar 2017 kl. 06:35
Forhexet opskrift
Hej Lone
Jeg ville anvende en af mine opskrifter - Cafe latte med minimælk 22 kcal 37 kcal 38 kcal - og den er forhexet. Jeg kan ikke bruge den i madplanen, og jeg kan ikke åbne den og evt. rette.
Det er tirsdag - 13.33 (men måske har du fået en fejlmeddelse).
Alt ok for nu - jeg taster bare noget mælk ind - men det er mystisk. I morges virkede det.

HOV - jeg kan heller ikke taste mælk ind :( Siger den. Men nu jeg loggede ud og ind igen står BEGGE DELE der - mærkligt

Testede lige indtastningen igen -men den siger stadig:
Der opstod en fejl
Der opstod en ukendt fejl.

Hilsen Alinea
7 år17. januar 2017 kl. 13:34
Hej Alinea,

Jeg har netop den sidste times tid siddet med nogle fejlrettelser. Jeg ved at det har givet nogle af jer problemer, det beklager jeg. Det er rettet og burde virke nu.

Jeg kigger lige på den graf, du mangler - jeg er klar over hvilken du mener :-)

Vh Lone
7 år17. januar 2017 kl. 14:15
Opskrift i opskrift
Den 12 kl 18 skrev jeg

Vedr. opret opskrift

Når jeg søger madvarer i feltet på ingredienser plejer egne opskrifter også at dukke op. Det savner jeg meget.

Jeg laver kødsovs, opretter den som opskrift, spiser i 2 dage.
Bruger så resten af kødsovsen til en ny opskrift, chili con carne.

Det kunne jeg ikke nu jeg prøvede.

Egne varer derimod kommer frem som de skal.

Jeg har f.ex.også en tomatsovs jeg bruger som del i andre opskrifter.
Og det kan man ikke nu.

Så jeg håber det er på to-do listen. Og jeg er tålmodig, venter gerne på noget godt :-)
7 år17. januar 2017 kl. 18:46
Hej Alinea,

Jep, jeg har stadig en TODO-liste :-) Inkl. opskrifter i opskrifter ... og kopiere mellem dage :-)

Jeg har netop lavet opskrifterne. De kunne kun tilføjes i den øverste søgning på siden ... og ikke under de enkelte måltider. Det er rettet nu.

Vh Lone
7 år17. januar 2017 kl. 21:42
Tak :-)
Jeg har lige mailet et screenshot - så du kan se hvad jeg mangler.
7 år17. januar 2017 kl. 22:34
Tak for det :-)
7 år18. januar 2017 kl. 07:46
Indtastningsfelt til dagens vægt savnes
Hej Lone - måske er det min halvgamle tlf, måske noget andet, men jeg kan simpelthen ikke ramme den rigtige decimal på dagens vægt. Har netop forsøgt ig det lykkedes ikke. Er det muligt at få et indtastningsfelt?
7 år19. januar 2017 kl. 05:12

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });