Ny version af Madital.dk
Du læser en tråd i debat > madital.dkOsvaldsdatter
Automatiske indtastninger
Hej Lone.
Jeg vil gerne have, at du trykker på automatik-knappen til mig - men kun hvis jeg kan slette en post, som ikke kommer til at stemme lige med en bestemt dag. Jeg behøver ikke at kunne rette det, bare jeg kan slette det. .-)
Tak for hjælpen.
Mvh Grethe
Jeg vil gerne have, at du trykker på automatik-knappen til mig - men kun hvis jeg kan slette en post, som ikke kommer til at stemme lige med en bestemt dag. Jeg behøver ikke at kunne rette det, bare jeg kan slette det. .-)
Tak for hjælpen.
Mvh Grethe
7 år23. januar 2017 kl. 16:19
dorjen
Fisk
Hej Lone
Jeg indtastede 75 gram paneret torsk i dag, men det er ikke på mit "fiske-regnskab" under analyse. Der står 0 gr. ud for smiley'en.
Skulle det ikke være det?
Mvh
Dorjen
Jeg indtastede 75 gram paneret torsk i dag, men det er ikke på mit "fiske-regnskab" under analyse. Der står 0 gr. ud for smiley'en.
Skulle det ikke være det?
Mvh
Dorjen
7 år23. januar 2017 kl. 21:46
Lone
administrator
administrator
Jo, det har du ret i :-)
Panering er lidt specielt, så det er ikke 100% der tæller med i fiskeregnskabet - og det havde jeg åbenbart ikke fået registreret i databasen. Jeg har nu sat paneret torsk til at tælle gram fisk for 60% af vægten.
Tak for rettelsen :-)
Vh Lone
Panering er lidt specielt, så det er ikke 100% der tæller med i fiskeregnskabet - og det havde jeg åbenbart ikke fået registreret i databasen. Jeg har nu sat paneret torsk til at tælle gram fisk for 60% af vægten.
Tak for rettelsen :-)
Vh Lone
7 år23. januar 2017 kl. 22:18
Alinea66
Jeg savner en taleboble i memuen og ordet debat. Det er der rigeligt plads til. Måske kunne det lokke flere aktive til. Hej, Alinea
7 år25. januar 2017 kl. 06:42
Alinea66
Ps - mener selvfølgelig topmenuen.
7 år25. januar 2017 kl. 16:05
Lone
administrator
administrator
Hej Alinea,
Jeg har tænkt lidt over det og undlader at placere debat-linket i topmenuen. Det skyldes at størstedelen ikke benytter debatten.
Man kan selvfølgelig tænke, at det vil de så komme til. Men vi forsøgte det jo lidt i den seneste version, og der kom ikke flere til.
Så på baggrund af de overvejelser vil jeg undlade at placere debat-linket i topmenuen.
Vh Lone
Jeg har tænkt lidt over det og undlader at placere debat-linket i topmenuen. Det skyldes at størstedelen ikke benytter debatten.
Man kan selvfølgelig tænke, at det vil de så komme til. Men vi forsøgte det jo lidt i den seneste version, og der kom ikke flere til.
Så på baggrund af de overvejelser vil jeg undlade at placere debat-linket i topmenuen.
Vh Lone
7 år26. januar 2017 kl. 20:28
Mykipp (slettet)
Omstændig indtastning
Jeg synes, det er blevet omstændigt at indtaste madindtag. Jeg savner funktionen, hvor man trykkede på måltidet, og så foldede mest anvendte fødevarer sig ud nedenunder. Med den nye funktion oplever jeg, at der er mange flere klik, det er mere uoverskueligt og tager længere tid.
7 år28. januar 2017 kl. 08:34
Lone
administrator
administrator
Mest anvendte
Hej Mykipp,
Godt at du skriver. Har du prøvet at klikke på hjertet ved søgefeltet på Mad & Motion?
Vh Lone
Godt at du skriver. Har du prøvet at klikke på hjertet ved søgefeltet på Mad & Motion?
Vh Lone
7 år28. januar 2017 kl. 14:38
Alinea66
Aktiv - fint med madital.dk
Men hvor er kurven over et tidsrum?
Jeg kan ikke bruge en dags PAL tal til så meget - vil gerne kende gennemsnittet for feks. en uge og en måned. Det kunne jeg da før?
Men hvor er kurven over et tidsrum?
Jeg kan ikke bruge en dags PAL tal til så meget - vil gerne kende gennemsnittet for feks. en uge og en måned. Det kunne jeg da før?
7 år29. januar 2017 kl. 11:38
administrator
Den mulighed findes som et link i bunden, hvor du indtaster vægt.
Vh Lone