Det kan jeg dælme godt forstå du overrasket over indholdet i kokosnøddemælk. Jeg har selv en dåse eller to til at stå, men det skal da vist ikke i brug foreløbigt :)
Jeg synes det lyder rigtig interessant med wii. Jeg er nemlig ret så dovent anlagt, så alt motion der kan laves foran tvet er for mig at foretrække. Ellers kommer jeg simpelthen ikke i gang :)
Har flere gange overvejet at invistere i en wii, men pengene, og nok især den dybtfølte lyst, har bare ikke rigtig været der :)
#62 af loseandwin (slettet)
Jeg har også fundet ud af at det fungerer bedst for mig at spise ca. 40g havregryn til morgen mad. Og så tage en snack. Og så give mig ikast med frokost! Havregrød mætter så godt. Generelt kan jeg godt lide grød-ting, fordi man blander så meget vand i så mætter det godt.
Jeg lavede en kokosnødmælk-ret igår med massere af grøntsager til aftensmad, jeg havde 600kcal at gøre godt med, men havde ikke lige regnet med at 100g kokosnøddemælk er 200kcal. Så jeg kom lidt over, men så spillede jeg lidt wii. Dog lå det tungt i maven (men det smagte godt!)
Næste gang blander jeg bare en masse vand i min del tror jeg, så er det ikke ligeså slemt og det kunne jeg sagtens have gjort hvis bare jeg havde vidst det.
Er der nogen af jer der spiller wii? Jeg synes det er helt vildt smart (spiller wii boxning mest, eller Just Dance - det er også de eneste to spil jeg har :P) Jeg gjorde det meget før hvis jeg trængte til motion men ikke kunne komme ud af døren eller et eller andet - ak det man gjorde engang... Jeg er langsomt ved at kunne se alle de vaner jeg har givet slip på, og hvorfor jeg så er endt her. Men det er vel godt. Det er en nødvendig del af processen.
Men anyway så har jeg fundet ud af at ca. 30 min wii boxning er ca. 125kcal. Nej det er ikke et super work-out eller nogenlunde i nærheden af en løbetur (300kcal) men det er overskueligt og nemt, og det kan jeg godt lide. Plus så kan man gøre plads til lidt chokolade hvis man nu er kommet til at tage lidt ekstra, eller har tænkt sig det :P
Idag skal jeg til gruppe-møde. Jeg regner med at skulle spise frokost ude et eller andet sted. Dvs. købe en sandwich eller noget. Så jeg ville egentlig gerne spare lidt kalorier op nu. Jeg har brugt ca. 150 på min havregrød. Jeg overvejer også at spise en portion til så jeg ikke går amok til frokost-tid med grupppen og ikke tager den rigtige beslutning.
Det tror jeg faktisk jeg gør. Så er det 300 kcal til morgenmad - plads til 500kcal til frokost og så 500kcal til aftensmad.
Jeg kunne evt. cykle til hovedbanen (jeg skal med toget) men jeg forstuede min fod for en uge siden og er ikke så glad for evt. at gøre det værrere, det gør stadig ondt.
Det blev langt! Håber i alle har en god mandag :)