#2 af Girl next door
En at følges med?
Du læser en tråd i debat > vægttabGirl next door
re: En at følges med?
Det lyder spændende med dit projekt. Hvor mange kilo vil du gerne tabe og har du en bestemt måde, du gerne vil gøre det på?
Det er en ambitiøs måned at starte i, men hvis viljen til det er der, så kan det sikkert sagtens lade sig gøre ;-)
Held og lykke med dit vægttab :-)
Det er en ambitiøs måned at starte i, men hvis viljen til det er der, så kan det sikkert sagtens lade sig gøre ;-)
Held og lykke med dit vægttab :-)
11 år10. december 2012 kl. 08:36
sqzee (slettet)
Jeg tror jeg vil sigte efter at tabe mig 7 kg. Dvs. ende med at veje 60. Da jeg oprindelige tabte mig gik jeg fra 75kg til 57 men så holdte jeg 60kg i ca. 2 år, så der vil jeg gerne tilbage til.
Jeg har ingen bestemt måde andet end at tælle kalorier.
Jeg har selvfølgelig lyst til at gøre det meget hurtigt, men samtidig så ved jeg at det der virkede før for mig var at tabe mig relativt langsomt, men det er heller ikke så godt for motivationen så det er lidt en svær balancegang.
Ja, det er jo trods alt december! Men jeg har brug for at stoppe den her negative udvikling nu... Jeg vil ikke stå efter nyttår og veje endnu mere! Det sværeste dog det er i forhold til motion, der er sne alle vegne! Jeg kan ikke komme ud og løbe.
Jeg har ingen bestemt måde andet end at tælle kalorier.
Jeg har selvfølgelig lyst til at gøre det meget hurtigt, men samtidig så ved jeg at det der virkede før for mig var at tabe mig relativt langsomt, men det er heller ikke så godt for motivationen så det er lidt en svær balancegang.
Ja, det er jo trods alt december! Men jeg har brug for at stoppe den her negative udvikling nu... Jeg vil ikke stå efter nyttår og veje endnu mere! Det sværeste dog det er i forhold til motion, der er sne alle vegne! Jeg kan ikke komme ud og løbe.
11 år10. december 2012 kl. 08:57
cillemarie (slettet)
Jeg vil gerne følges! :) Jeg skal også tabe omkring 6 kg. Vejer lige nu 71, og vil gerne ned på 65.
Jeg synes også det er svært her i december. Ikke så meget pga sneen (har faktisk været ude at løbe for 10 min siden :D), meeeeen, det er svært at opretholde noget godt, når ens livret er honninghjerter og risalmande!
Jeg synes også det er svært her i december. Ikke så meget pga sneen (har faktisk været ude at løbe for 10 min siden :D), meeeeen, det er svært at opretholde noget godt, når ens livret er honninghjerter og risalmande!
11 år10. december 2012 kl. 17:13
sqzee (slettet)
Og jødekager og æbleskiver!
11 år10. december 2012 kl. 21:38
cillemarie (slettet)
Åh ja. Alt det lækre mad som julen byder på. Min kæreste har lige siddet og spist ben and jerrys foran mig. Hold da op det var svært at sige nej til en lille smagsprøve. Men altså. Man nøjes jo ikke med lidt :b haha..
Mht vægttabet - skal vi så lave noget med nogle vejedage osv for lige at skabe ekstra motivation? :)
Mht vægttabet - skal vi så lave noget med nogle vejedage osv for lige at skabe ekstra motivation? :)
11 år10. december 2012 kl. 23:11
fedania
Haha, lige præcis Ben & Jerrys har jeg haft crawings efter i over 1 uge nu. Cookie Dough. En hel spandsfuld. Til mig. Alene. Mmmm!
Og ja, når det kommer til Ben & Jerrys så er det fuldstændig umuligt at nøjes med en lille smule. Det er faktisk også en dødssynd hvis man gør det ;)
Og ja, når det kommer til Ben & Jerrys så er det fuldstændig umuligt at nøjes med en lille smule. Det er faktisk også en dødssynd hvis man gør det ;)
11 år11. december 2012 kl. 08:59
sqzee (slettet)
Åh jeg kan godt lide Ben & Jerry's men det er aldrig noget jeg har købt så heldigvis er det ikke noget jeg skal tænke på!
Men ja, en vejedag lyder rigtig fint. Jeg vejer mig somregl hver dag men det kan jo svinge så meget. Jeg tænkte det kunne være en ugedag? Sådan midt på ugen, onsdag måske?
Men cillemarie hvordan var du ude og løbe? Er du ikke bange for at glide? Hvad tager du på af tøj?
Jeg må sige igår var en rigtig successful dag kaloriemæssigt, det er længe siden for mig må jeg sige! Jeg kunne rent faktisk holde det :)
Men ja, en vejedag lyder rigtig fint. Jeg vejer mig somregl hver dag men det kan jo svinge så meget. Jeg tænkte det kunne være en ugedag? Sådan midt på ugen, onsdag måske?
Men cillemarie hvordan var du ude og løbe? Er du ikke bange for at glide? Hvad tager du på af tøj?
Jeg må sige igår var en rigtig successful dag kaloriemæssigt, det er længe siden for mig må jeg sige! Jeg kunne rent faktisk holde det :)
11 år11. december 2012 kl. 09:35
cillemarie (slettet)
Onsdag lyder super. Så første gang i morgen! :D
Vejer mig også hver dag, men en lille ugentlig opsamling tror jeg ville være super for motivationen..
Hvis der er sne eller bare meget glat, så sørger jeg for at holde mig ude af skoven og små veje. Jeg bor i århus meget tæt på vandet, så løber bare en tur på omkring 5 km langs vandet, hvor fortovet er nogenlunde ryddet. Og så kommer der bare lidt ekstra sjov ved at man skal tænke lidt mere på balance :D
Jeg løber bare i tights, langærmet trøje plus løbejakke og så handsker, pandebånd og halstørklæde.. :)
Men tror det bliver fitnessworld i dag :D
Vejer mig også hver dag, men en lille ugentlig opsamling tror jeg ville være super for motivationen..
Hvis der er sne eller bare meget glat, så sørger jeg for at holde mig ude af skoven og små veje. Jeg bor i århus meget tæt på vandet, så løber bare en tur på omkring 5 km langs vandet, hvor fortovet er nogenlunde ryddet. Og så kommer der bare lidt ekstra sjov ved at man skal tænke lidt mere på balance :D
Jeg løber bare i tights, langærmet trøje plus løbejakke og så handsker, pandebånd og halstørklæde.. :)
Men tror det bliver fitnessworld i dag :D
11 år11. december 2012 kl. 10:46
sqzee (slettet)
Du lyder godt nok sej. Måske skulle jeg prøve at få løbet lidt så også, måske i hvert fald tage en prøvetur og se om det nu er så slemt. Men jeg skal i hvert fald til ballet i aften, hvilket giver god motion.
11 år11. december 2012 kl. 16:00
Jeg vil gerne have en (eller flere!) at skrive sammen med i denne her tråd for at holde migselv til ansvar og motiveret og dele mine oplevelser med en som også er ved at tabe sig :)