#12 af cillemarie (slettet)
En at følges med?
Du læser en tråd i debat > vægttabcillemarie (slettet)
re: En at følges med?
Super fedt med en mere for min skyld :) Jo mere opbakning jo bedre! Kender godt det med eksamen. Jeg vejede også 5 kg mindre inden sidste eksamensperiode. :(
Jeg har lige løbet ned i fitnessworld og taget en kettlecross-time og så løbet hjem igen. Så er lidt stolt. Haha.
Må se om jeg kan lade være med at gå amok i chokolade i aften. (Adventsgave fra min søde mor) :D
Jeg har lige løbet ned i fitnessworld og taget en kettlecross-time og så løbet hjem igen. Så er lidt stolt. Haha.
Må se om jeg kan lade være med at gå amok i chokolade i aften. (Adventsgave fra min søde mor) :D
11 år11. december 2012 kl. 19:14
sqzee (slettet)
Åh det er dejligt at vide jeg ikke er den eneste. De ærgeligste kilo at tage på er dem men har tabt en gang allerede jo!
Jeg synes virkelig det er ubehageligt at stå på vægten og se at det er ude af kontrol... igen. Det er også derfor jeg ville have nogle at følges med så jeg ikke bare ignorerer det og lader det stå til fordi det er nemmere.
Jeg synes virkelig det er ubehageligt at stå på vægten og se at det er ude af kontrol... igen. Det er også derfor jeg ville have nogle at følges med så jeg ikke bare ignorerer det og lader det stå til fordi det er nemmere.
11 år11. december 2012 kl. 20:30
loseandwin (slettet)
Ja, det er virkelig træls at blive ved med at tabe de samme kilo igen og igen :( - Hvis jeg bare havde ladet vær med at tage på, så havde jeg jo for dælen tabt mig over 20 kilo allerede....
Cillemarie: Jeg får også pakkekalender fra min søster hver dag, og mange dage indeholder den slik (da vi har et begrænset budget, og slik er jo bare billigt og nemt at variere), så kender fristelsen :D
- lykkedes det dig?
Cillemarie: Jeg får også pakkekalender fra min søster hver dag, og mange dage indeholder den slik (da vi har et begrænset budget, og slik er jo bare billigt og nemt at variere), så kender fristelsen :D
- lykkedes det dig?
11 år11. december 2012 kl. 22:56
cillemarie (slettet)
Haha, jeg har også tabt mig de samme 5 kg i hvert fald 4 gange.. dumt!
Ja, det gjorde. Har faktisk ikke rigtigt fået spist så meget endnu. Skulle have spist aftensmad med min kæreste, men hans forretningsmøde er stadig ikke slut, så endte med at spise en pære og en grovbolle til aftensmad.
Men ja, alle de der små søde indspark i hverdagen er virkelig svære. F.eks. er der kagedag hver mandag på mit studie, hvilket er en irriterende måde at starte ugen på - og alligevel så svær at sige nej til. Og min kæreste er sådan en, der "lige løber 25 km", og så spiser en masse lækkert marcipan for at holde vægten! Han "kæmper" for at holde sig på 80 kg. Gid det var mig. Skulle da være min mindste kunst. Haha. :)
Ja, det gjorde. Har faktisk ikke rigtigt fået spist så meget endnu. Skulle have spist aftensmad med min kæreste, men hans forretningsmøde er stadig ikke slut, så endte med at spise en pære og en grovbolle til aftensmad.
Men ja, alle de der små søde indspark i hverdagen er virkelig svære. F.eks. er der kagedag hver mandag på mit studie, hvilket er en irriterende måde at starte ugen på - og alligevel så svær at sige nej til. Og min kæreste er sådan en, der "lige løber 25 km", og så spiser en masse lækkert marcipan for at holde vægten! Han "kæmper" for at holde sig på 80 kg. Gid det var mig. Skulle da være min mindste kunst. Haha. :)
11 år11. december 2012 kl. 23:19
bruger slettet
I skulle vel ikke have plads til en ekstra? :)
Vægten sagde 77 kg. her til morgen. Mit endelige mål er at tabe 17 kg., og ende nede på 60 kg., men for ikke at kører surt på den lange vej, har jeg lavet mig nogle delmål:
12/12-2012 - 31/12-2012 = 75 kg. (- 2 kg. i alt)
01/01-2013 - 03/03-2013 = 70 kg. (- 7 kg. i alt)
03/03-2013 - 05/05-2013 = 65 kg. (- 12 kg. i alt)
05/05-2013 - 01/08-2013 = 60 kg. (- 17 kg. i alt)
11 år12. december 2012 kl. 10:01
loseandwin (slettet)
Ja, det er jo for dumt - og alligevel gør man det igen og igen...
Jeg skriver også opgave på skolen for tiden, og vi har i min gruppe flere gange snakket om at tage nogle rundstykker med, "heldigvis" er det endnu ikke blevet til mere end snak :) - man føler sig lidt asocial?
puha, det er aldrig sjovt at sammenligne sig med sådan en :D
En af grundene til at jeg netop nu er gået i gang igen er at jeg har mødt en lidt sød fyr. Motionsmæssigt er han min modsætning - han løber marthon, og skal til sommer deltage i en ironman. Mig? Jeg kan knap løbe 500 meter...
Jeg skriver også opgave på skolen for tiden, og vi har i min gruppe flere gange snakket om at tage nogle rundstykker med, "heldigvis" er det endnu ikke blevet til mere end snak :) - man føler sig lidt asocial?
puha, det er aldrig sjovt at sammenligne sig med sådan en :D
En af grundene til at jeg netop nu er gået i gang igen er at jeg har mødt en lidt sød fyr. Motionsmæssigt er han min modsætning - han løber marthon, og skal til sommer deltage i en ironman. Mig? Jeg kan knap løbe 500 meter...
11 år12. december 2012 kl. 11:27
loseandwin (slettet)
"lær..."
Det tror jeg da helt bestemt at der er :)
Du var også med på at vejedag hver onsdag?
Mit vægt sagde forresten 70,4 kg. her til morgen. Lige deromkring har vægten svinget de sidste 3 dage - nu må den godt snart rykke lidt i den rigtige retning igen :)
Det tror jeg da helt bestemt at der er :)
Du var også med på at vejedag hver onsdag?
Mit vægt sagde forresten 70,4 kg. her til morgen. Lige deromkring har vægten svinget de sidste 3 dage - nu må den godt snart rykke lidt i den rigtige retning igen :)
11 år12. december 2012 kl. 11:30
cillemarie (slettet)
Fint med en ekstra for mig :)
Vægten sagde i dag 70,9 kg! Så det går bestemt den rigtige retning. Ej jeg glæder mig bare til at være i 60'erne igen :D ét kg - så vejer jeg noget med 69 :D
Det lyder da spændende med den nye fyr - det er det jo også tilladt at opdatere om. Haha
Vægten sagde i dag 70,9 kg! Så det går bestemt den rigtige retning. Ej jeg glæder mig bare til at være i 60'erne igen :D ét kg - så vejer jeg noget med 69 :D
Det lyder da spændende med den nye fyr - det er det jo også tilladt at opdatere om. Haha
11 år12. december 2012 kl. 12:15
sqzee (slettet)
Haha ja! Opdatér gerne om den slags også. Jeg vejede ca 66,4kg i morges.
Det gør mig på en måde trist men samtidig er det et udgangspunkt. Jeg har haft en forhildsvis god dag madmæssigt. Dog købte jeg en smoothie som jeg ikke er sikker på kaloietallet på.
Men det er motionsmæssigt jeg er mest stolt fordi jeg tog cyklen ud til min veninde der bor ca. 45 min væk på cykel. Så også selvom jeg ikke har fået "rigtig" motion er det godt. Det tager alligevel en del motivation at sætte sig op på cyklen i frostvejr :)
Det gør mig på en måde trist men samtidig er det et udgangspunkt. Jeg har haft en forhildsvis god dag madmæssigt. Dog købte jeg en smoothie som jeg ikke er sikker på kaloietallet på.
Men det er motionsmæssigt jeg er mest stolt fordi jeg tog cyklen ud til min veninde der bor ca. 45 min væk på cykel. Så også selvom jeg ikke har fået "rigtig" motion er det godt. Det tager alligevel en del motivation at sætte sig op på cyklen i frostvejr :)
11 år12. december 2012 kl. 21:12
Jeg vejede i morges 70,5 kg. og jeg vil gerne ned på 64 kg.
Jeg startede på mit vægttab i november sidste år hvor jeg vejede 78 kg., i maj havde jeg tabt mig til 66,4 kg., men så kom en periode med eksamen, og derefter en træls besked om at jeg ikke var optaget på mit studie, hvilket slog mig ret meget ud - jeg er så kommet ind alligevel, men skaden er sket, og da jeg for 2 uger siden igen tog fat stod vægten på 72,2 kg...
Jeg vejer mig også dagligt, men er frisk på en fælles vejedag onsdag :)