#42 af lottejosefsen (slettet)
En at følges med?
Du læser en tråd i debat > vægttablottejosefsen (slettet)
re: En at følges med?
Hej. Jeg vil gerne selv tabe omkring 7 kg også og mangler én at "følges" med også. :-)
Du må gerne skrive til mig på mail, hvis du har lyst. Lottejosefsen@live.dk
Du må gerne skrive til mig på mail, hvis du har lyst. Lottejosefsen@live.dk
11 år18. december 2012 kl. 22:37
loseandwin (slettet)
Vægten her til morges sagde 69,6 kg. så har tabt 800 g- den sidste uge :D
Desværre svinger min vægt ret så meget, så det skulle ikke undre mig at den er over 70 igen i morgen, men lige nu vil jeg bare være glad!
- og så skynde mig ud af døren og på besøg i mit kommende praktiksted :D
Desværre svinger min vægt ret så meget, så det skulle ikke undre mig at den er over 70 igen i morgen, men lige nu vil jeg bare være glad!
- og så skynde mig ud af døren og på besøg i mit kommende praktiksted :D
11 år19. december 2012 kl. 08:33
loseandwin (slettet)
Cillemarie:
det er frisk spinat du bruger ikk?
Har allerede købt ind til det, så nu ved jeg da hvad min morgenmad i morgen består af :D
sqzee:
helt enig! Hvis man bare er træt og sløv hele tiden så får man jo ikke motiveret, hvilket jo er en rigtig vigtig del af en sund livsstil :)
Man kan jo være noget så sund, men alligevel virkelig usund :)
Havde heldigvis strømper på da jeg ødelagde den, så det gik ikke så galt ud over mig :)
Jeg kørte straks efter skole ud og købte en ny. må indse at jeg ikke kan undvære den ;)
det er frisk spinat du bruger ikk?
Har allerede købt ind til det, så nu ved jeg da hvad min morgenmad i morgen består af :D
sqzee:
helt enig! Hvis man bare er træt og sløv hele tiden så får man jo ikke motiveret, hvilket jo er en rigtig vigtig del af en sund livsstil :)
Man kan jo være noget så sund, men alligevel virkelig usund :)
Havde heldigvis strømper på da jeg ødelagde den, så det gik ikke så galt ud over mig :)
Jeg kørte straks efter skole ud og købte en ny. må indse at jeg ikke kan undvære den ;)
11 år19. december 2012 kl. 10:38
cillemarie (slettet)
Jeg har både lavet den med frisk og frosset spinat. Hvis det er frosset bruger jeg det, hvor det er blade, der og frosset ned og ikke det i kugler, hvor spinaten er helt trevlet.
Men frisk er super lækkert! :D
Min vægt i dag sagde 70,2. Så det er lidt højt. Har været nede på 69,noget de sidste dage, men drak en masse vand i går aftes, så er nok bare det som ikke alt sammen er ude. haha :)
Men frisk er super lækkert! :D
Min vægt i dag sagde 70,2. Så det er lidt højt. Har været nede på 69,noget de sidste dage, men drak en masse vand i går aftes, så er nok bare det som ikke alt sammen er ude. haha :)
11 år19. december 2012 kl. 14:48
loseandwin (slettet)
Hehe. ja, det er lige med at give det tid til at sive igennem ;)
Hvordan er det gået med jer andre?
Hvordan er det gået med jer andre?
11 år19. december 2012 kl. 21:03
cillemarie (slettet)
Ja vejede i hvert fald 69,9 igen i dag, og det er på trods af et stort indtag af is og chokolade i går..
Er bare svært at sige nej, når kæresten overrasker med fyldte chokolader og looooove :b haha
Er bare svært at sige nej, når kæresten overrasker med fyldte chokolader og looooove :b haha
11 år20. december 2012 kl. 11:15
loseandwin (slettet)
Tillykke med at komme under de 70 kg. - vi er sku lidt seje ;)
Uh, det ville jeg heller ikke kunne modstå :)
Jeg havde besøg af ham gutten i går, så der lavede jeg også lækker mad og spiste alt for meget... og efter han var taget hjem gik jeg også lige amok i småkager. ups! :)
Uh, det ville jeg heller ikke kunne modstå :)
Jeg havde besøg af ham gutten i går, så der lavede jeg også lækker mad og spiste alt for meget... og efter han var taget hjem gik jeg også lige amok i småkager. ups! :)
11 år20. december 2012 kl. 11:22
sqzee (slettet)
Jeg nåede lige mit mål til i onsdags 65,9kg. Det er - 500g Men så var der en meget stresset dag dagen før projekt-aflevering efterfuldt af druk!
Men nu er jeg ovenpå igen. Det er lørdag og jeg vejer stadig 65,9 men i det mindste er det ikke mere end det så det er jeg faktisk ret tilfreds med. Jeg var også rimelig god med kalorier trods tømmermænd fredag. Men altså det er jo stadig ikke fedt fordi dvs jeg skal tabe 1/2 kg på 4 dage hvoraf en af dem er jul!
Men nu er jeg ovenpå igen. Det er lørdag og jeg vejer stadig 65,9 men i det mindste er det ikke mere end det så det er jeg faktisk ret tilfreds med. Jeg var også rimelig god med kalorier trods tømmermænd fredag. Men altså det er jo stadig ikke fedt fordi dvs jeg skal tabe 1/2 kg på 4 dage hvoraf en af dem er jul!
11 år22. december 2012 kl. 13:05
sqzee (slettet)
Hey er der nogen derude? Det er længe siden jeg har hørt fra nogen af jer!
Hvordan går det? Hvordan var julen?
Hvordan går det? Hvordan var julen?
11 år28. december 2012 kl. 11:51
Mit basale behov er 1400 eller sådan noget. Hvis jeg spiser mindre end det er jeg somregl sulten og ender med at spise for meget hvis ikke på dagen så dagen efter eller sådan noget, det er ikke godt. Og man bliver også umotiveret og opgivende. Slow and steady wins the race! Tro på det.
Hvis jeg overhovedet køber æg så er det øko. Aldrig buræg. Føj. Men jeg spiser ikke så mange æg fordi det medvirker også til at slå dyr ihjel.
Igår var ikke så god for mig madmæssigt. Jeg fråsede lidt i chips og pretzels igår aftes. Ved ikke helt hvad der skete! Men mit mål var ½ kg i denne her uge, det har jeg ifølge vægten allerede nået så er det bare om at holde det til i morgen!
loseandwin det må have gjort ondt på foden??? Får du en ny vægt?