#62 af cillemarie (slettet)
Vil du også gerne tabe 5 kg?
Du læser en tråd i debat > vægttabcillemarie (slettet)
re: Vil du også gerne tabe 5 kg?
hellesh88, Prøvede din morgensmads"opskrift" og det var bare såååå godt. Det smagte simpelthen super godt, og det er jo næsten ingen kalorier, så nu har jeg simpelthen fået løst mit morgenmadsproblem.
12 år7. maj 2012 kl. 18:09
hellesh88 (slettet)
cillemarie, ihh det er jeg bare så glad for at høre :) Jeg er også selv blevet helt afhængig af det hver morgen. Dejligt at vi kan inspirere hinanden lidt :)
12 år7. maj 2012 kl. 18:22
bruger slettet
Puha....hyggelig, men vægtmæssig ikke så hyggelig, forlænget weekend - tog lige 1½kg på :-(
12 år9. maj 2012 kl. 08:50
Kathrineb (slettet)
Ugen
Hej alle.
Hvordan går jeres uge?
Her går det meget bedre end i sidste uge, der har indtil videre være knap så mange "huller" at falde i, og de situationer, der er opstået, har jeg været standhaftig. Jeg har været i fitness og spinne flere gange, plus de støvede løbesko er fundet frem til en enkelt lunte tur. Så jeg er vildt stolt, og jeg håber på, at det vil vise sig på vægten på fredag... :)
I ER GODE!! Hep på os og vores slanke kroppe :)
Hvordan går jeres uge?
Her går det meget bedre end i sidste uge, der har indtil videre være knap så mange "huller" at falde i, og de situationer, der er opstået, har jeg været standhaftig. Jeg har været i fitness og spinne flere gange, plus de støvede løbesko er fundet frem til en enkelt lunte tur. Så jeg er vildt stolt, og jeg håber på, at det vil vise sig på vægten på fredag... :)
I ER GODE!! Hep på os og vores slanke kroppe :)
12 år9. maj 2012 kl. 15:04
Heidi05 (slettet)
re: Ugen
Min uge går forrygende. Har ikke spist noget slik overhovedet (er ellers en rigtig stor slikmund!). Så jeg er rigtig glad. Men forude venter et weekendophold med min kæreste, så mon ikke jeg får et enkelt glas vin der ;) men vil holde mig til salat baren, når vi skal ud at spise.
Men glæder mig til at se hvad vægten siger i morgen :-)
Men glæder mig til at se hvad vægten siger i morgen :-)
12 år9. maj 2012 kl. 17:00
cillemarie (slettet)
Jeg havde fødselsdag i søndags, så der holdt jeg lige pause. Seriøs pause! Haha. Jeg frådede kage og vafler og lækker mad. Men nu er jeg på sporet igen, og har en super fornemmelse omkring denne uge.
12 år9. maj 2012 kl. 18:47
lullebab (slettet)
Min uge går fint, jeg faldt liiige i lidt rødvin, is og popcorn igår og endte på 2600 kcal, men ellers har jeg holdt mig under 1500... Og jegcmå endelig cykle og svømme igen som genoptræning for den dumme forstuvede fod.... Om et par uger kan jeg endelig gå til spinning og løbe igen, glæder jeg mig til. Og håber vægten har bedre nyheder fredag end sidste fredag....
Jeg synes mange er jer er mega seje, i rør jo slet ikke noget usundt og træner helt vildt, så sej er jeg godt nok ikke endnu...
Jeg synes mange er jer er mega seje, i rør jo slet ikke noget usundt og træner helt vildt, så sej er jeg godt nok ikke endnu...
12 år9. maj 2012 kl. 20:19
Blomst1
Øv altså, nu var jeg så kæphøj i sidste uge. Denne uge kom virkeligheden tilbage. 83,3 så det er op i forhold til sidste uge. øv,øv.... Men heldigvis er det totalt set -1,6 kg ned på 14 dage. Jeg må klamrer mig til det faktum, så jeg ikke mister motivationen i weekenden.
12 år11. maj 2012 kl. 07:26
Heidi05 (slettet)
Så har jeg også været på vægten .
For to uger siden sagde den 70,3 og i dag siger den 68,6. Så det er et fald på 1,6 kg og hvor er jeg glad! :-)
Men i dag smutter jeg på weekend ophold og der får jeg nok lidt svært ved at sige "nej tak" hele tiden.
For to uger siden sagde den 70,3 og i dag siger den 68,6. Så det er et fald på 1,6 kg og hvor er jeg glad! :-)
Men i dag smutter jeg på weekend ophold og der får jeg nok lidt svært ved at sige "nej tak" hele tiden.
12 år11. maj 2012 kl. 07:39
Startvægt: 87, mål 80