#101 af bruger slettet
Vil du også gerne tabe 5 kg?
Du læser en tråd i debat > vægttabbruger slettet
re: Vil du også gerne tabe 5 kg?
Vægt i dag : 80,8 - det kører noget op og ned - bliver i tvivl om, hvorvidt det nogensinde vil lykkes.
12 år25. maj 2012 kl. 09:50
Activemom
Jeg har ikke vejet mig længe.. Så jeg ved faktisk ik hvad jeg præcist vejer. (undgår det helst.) Måske en 52-53 kgs? Mangler liiige 5 til :) Men jeg begynder så småt at kunne mærke en forskel på mit tøj, som da også sidder meget bedre og løsere end da jeg startede :)) Så jeg er ik et sekund i tvivl om at der er røget nogle cm hist og her. Det ' nice!
12 år25. maj 2012 kl. 18:36
cillemarie (slettet)
Jeg havde ikke lige adgang til hverken computer eller vægt i går, men vejer 68,7 i dag, så det er fint :D Det begynder at gå langsommere nu, hvilket nok også er forventeligt :)
Men er stadig motiveret og prøver virkelig at få inspireret min far, som også trænger (;
Men er stadig motiveret og prøver virkelig at få inspireret min far, som også trænger (;
12 år26. maj 2012 kl. 16:48
frinu (slettet)
UPDATE: JEG HAR IDAG D. 28. MAJ, NÅET MIT MÅL!
nu er jeg den heldige indehaver af vægten 92,8 hvilket betyder at jeg for første gang nogensinde har gennemført en livsstilsomlægning.
Jeg bliver dog ved, jeg vil se hvor langt ned jeg kan komme til deadlinen her i tråden :-)
Kæft en god 2. Pinsedag!
nu er jeg den heldige indehaver af vægten 92,8 hvilket betyder at jeg for første gang nogensinde har gennemført en livsstilsomlægning.
Jeg bliver dog ved, jeg vil se hvor langt ned jeg kan komme til deadlinen her i tråden :-)
Kæft en god 2. Pinsedag!
12 år28. maj 2012 kl. 09:32
Muffinbi (slettet)
Jeg har nu nået mit mål som var 62 kg. Faktisk står vægten på 61,5 så jeg er godt tilfreds. Jeg har tabt 3,5 kg siden påske. Jeg har holdt mig nogenlunde til kostplanen men de sidste uger har det været mere på gefühl og jeg har også skejet lidt ud. Overordnet spiser jeg bare mindre og holder mig fra det usunde så meget som muligt. Et par byture har jeg oveni købet haft. Så nu vil jeg holde mig på vægten og hvis jeg lige kan tabe mig lidt mere er det også ok. Dog vil jeg gerne bevare vægten, så jeg har lidt bryster og røv! Jeg er mor til tre drenge på 5,3 og 1 år og skal have lavet en stor maveoperation efter sommerferien. Dejligt jeg allerede er på den ønskede vægt når nu operationen nærmer sig!
Tillykke med jeres flotte vægttab og held og lykke med de sidste kg, gram... eller hvor i nu lige står ;-)
Tillykke med jeres flotte vægttab og held og lykke med de sidste kg, gram... eller hvor i nu lige står ;-)
12 år30. maj 2012 kl. 09:43
Blomst1
82,1 i dag (start 84,9)
12 år1. juni 2012 kl. 10:40
bruger slettet
Vægt i dag 80,4 (-0,4 siden sidst) - start vægt 81,5 :-/
12 år1. juni 2012 kl. 11:46
Ponduspigen (slettet)
Min vægt i dag er 59 kg. Dvs. tabt 900 gram siden start........4 kg to go!
12 år2. juni 2012 kl. 18:40
cillemarie (slettet)
Jeg glemte lige at opdatere fredag .. Mine eksaminer gør mig helt kuldret :) men vejer 68,4 så mangler 400 gram til målet! Må se om jeg ikke kan nå det til fredag :D
12 år5. juni 2012 kl. 11:12
Activemom
Højde: 155 cm.
Startvægt: 58
Målvægt: 47,7
Nuværende vægt: 52,7 :))
Vægttab ialt: 5,3 kgs. siden april.
Der er røget ca 2 kgs idag, siden sidste vejedag d. 3. maj. Havde håbet på liiiiidt mere, men er stortset tilfreds. Det går langsomt men sikkert fremad! Og til september skulle jeg gerne veje 47,7 kgs. Så det er bare med at klø på med de sidste 5 :)
Startvægt: 58
Målvægt: 47,7
Nuværende vægt: 52,7 :))
Vægttab ialt: 5,3 kgs. siden april.
Der er røget ca 2 kgs idag, siden sidste vejedag d. 3. maj. Havde håbet på liiiiidt mere, men er stortset tilfreds. Det går langsomt men sikkert fremad! Og til september skulle jeg gerne veje 47,7 kgs. Så det er bare med at klø på med de sidste 5 :)
12 år7. juni 2012 kl. 19:45