#42 af Sarababen (slettet)
Vil du også gerne tabe 5 kg?
Du læser en tråd i debat > vægttabSarababen (slettet)
re: Vil du også gerne tabe 5 kg?
Jeg plejer kun at spise frugt, og er nu gået over til skyr og frugt, så jeg kan sagtens mærke forskel. Men ved ikke hvor meget forskel man kan mærke fra yougurt til skyr. :-)
12 år4. maj 2012 kl. 13:33
hellesh88 (slettet)
Cillemarie, jeg er også altid sindssyg sulten om morgenen og jeg er begyndt at spise yoghurt naturel 0,5 % med æbletern med kanel og hjemmelavet honningristet müsli - og det er bare noget der dur ;) Spiser ca. 120 g. yoghurt, 130 g. æble og 20-30 g. müsli. Det mætter rigtig længe her hos mig :)
12 år4. maj 2012 kl. 14:02
janehn (slettet)
Første vejning sagde 67,6 så det er - 200 g. Ikke imponerende, men det vidste jeg jo som jeg skrev i går godt!
Hvor er det godt gået af jer med store vægttab på helt op til 2 kg på en uge. Hold da op!!
God weekend til alle og god kamp mod kiloene til næste fredag!!
Hvor er det godt gået af jer med store vægttab på helt op til 2 kg på en uge. Hold da op!!
God weekend til alle og god kamp mod kiloene til næste fredag!!
12 år4. maj 2012 kl. 15:16
cillemarie (slettet)
hellesh88, ej det lyder også lækkert. Skal jeg helt sikkert have prøvet. Det er kun halvt så mange kalorier som jeg spiser om morgen for tiden. Super dejligt med nogen nye morgenmadsforslag!
12 år4. maj 2012 kl. 18:48
Madelskeren (slettet)
55 kg i dag :) (minus 500 g)
12 år4. maj 2012 kl. 21:19
Muffinbi (slettet)
Vægt i dag: 62,9 kg. Tabt 0,9 kg i denne uge. Dejligt! Første mål er lige om hjørnet.... nu skal jeg bare passe på ikke at blive for 'sikker' og begynde at slække for meget på mit indtag af kalorier!!
12 år4. maj 2012 kl. 21:36
Ponduspigen (slettet)
VIl gerne være med her også, hvis det er ok? Vægt her til morgen: 59,9 kg.......så skal af med 5 i alt. Mål 55 kg. Har den seneste tid vejet 58 kg, så lidt surt at de sidste 2 uger har været dårlige...........men op på hesten!
12 år4. maj 2012 kl. 21:52
hellesh88 (slettet)
Glemte at veje mig i går, så vægten i dag siger 63,1 - minus 1 kg. denne uge :D. Yes!
12 år5. maj 2012 kl. 09:44
hellesh88 (slettet)
Cillemarie: Ja det er altid godt med lidt ny inspiration :) Lækkert at det er halvt så mange kalorier som du plejer.
Du får altså lige opskriften på den müsli jeg snakker om - det smager simpelthen så godt! Og så er det bare super nemt at lave, og der er til flere dage i en portion.
valdemarsro.dk
Jeg putter også lidt hakkede hasselnødder i. Prøv i øvrigt at skrælle nogle æbler og skære dem i små tern - kog dem møre i vand og hæld så vandet fra og tilsæt kanel og rør rundt - det er mums sammen med yoghurten og müslien :)
Du får altså lige opskriften på den müsli jeg snakker om - det smager simpelthen så godt! Og så er det bare super nemt at lave, og der er til flere dage i en portion.
valdemarsro.dk
Jeg putter også lidt hakkede hasselnødder i. Prøv i øvrigt at skrælle nogle æbler og skære dem i små tern - kog dem møre i vand og hæld så vandet fra og tilsæt kanel og rør rundt - det er mums sammen med yoghurten og müslien :)
12 år5. maj 2012 kl. 10:03
Men skyr lyder som noget der skal prøves. Kan man mærke markant forskel på mætheden fra skyr i forhold til yoghurt f.eks? :)