#22 af janehn (slettet)
Vil du også gerne tabe 5 kg?
Du læser en tråd i debat > vægttabjanehn (slettet)
re: Første opsamling :)
Hold da op, hvor er i gode, piger!! Sejt!!
Jeg har tilgengæld haft en "dårlig" uge med gæster i weekenden (og deraf følgende rødvin, dessert osv) - jeg var ikke standhaftig!!
Er også alt for dårlig til at få dyrket sport - kan jo egentlig godt lide at løbe, men det skal ikke regne ret meget før jeg dropper det osv...
Nå, men det korte af det lange: dårlig start og sikkert ikke vægttab i morgen på vejedagen - men jeg er flov over det og skal nok tage mig sammen i næste uge!!
Håber I andre er kommet bedre fra start end mig!!
Jeg har tilgengæld haft en "dårlig" uge med gæster i weekenden (og deraf følgende rødvin, dessert osv) - jeg var ikke standhaftig!!
Er også alt for dårlig til at få dyrket sport - kan jo egentlig godt lide at løbe, men det skal ikke regne ret meget før jeg dropper det osv...
Nå, men det korte af det lange: dårlig start og sikkert ikke vægttab i morgen på vejedagen - men jeg er flov over det og skal nok tage mig sammen i næste uge!!
Håber I andre er kommet bedre fra start end mig!!
12 år3. maj 2012 kl. 09:26
lullebab (slettet)
Janehn det synes jeg ikke du skal være ked af, du er jo med nu, og det er jo kun første uge...
Mit gamle problem (som er lidt kronisk haha) er at jeg sagtens kan være sund i hverdagen, og så voldhygger jeg mig i weekenden med rødvin, spise ude, takeout og chips... puha, så er der jo ingen pointe i at være sund i hverdagen....
Lige nu glæder jeg mig faktisk til at komme igang med genoptræning osv, så jeg kan komme igang med træning igen... synes det er nemmere når der også er lidt motion som shaves off the calories....
Mit gamle problem (som er lidt kronisk haha) er at jeg sagtens kan være sund i hverdagen, og så voldhygger jeg mig i weekenden med rødvin, spise ude, takeout og chips... puha, så er der jo ingen pointe i at være sund i hverdagen....
Lige nu glæder jeg mig faktisk til at komme igang med genoptræning osv, så jeg kan komme igang med træning igen... synes det er nemmere når der også er lidt motion som shaves off the calories....
12 år3. maj 2012 kl. 11:06
Sarababen (slettet)
Åhh weekender er også mit største problem.. Rødvin, god mad og ikke særlig meget grønt. Spiser næsten aldrig take-out længere, men elsker chips og bland-selv slik. ;-)
Denne weekend bliver også slem, skal til fødselsdag fredag og selv holde fest lørdag, begge indvolvere byture. Har dog presset en træningsaftale ind lørdag eftermiddag, og regner med at danse en del af kalorierne væk om natten.. Hehe.. ;-) Vil også fylde køleskabet op med sunde ting, så maden ikke går helt galt. :)
Denne weekend bliver også slem, skal til fødselsdag fredag og selv holde fest lørdag, begge indvolvere byture. Har dog presset en træningsaftale ind lørdag eftermiddag, og regner med at danse en del af kalorierne væk om natten.. Hehe.. ;-) Vil også fylde køleskabet op med sunde ting, så maden ikke går helt galt. :)
12 år3. maj 2012 kl. 13:32
frinu (slettet)
Jeg er så træt af det hele. Igår opførte min kæreste sig knap så ansvarligt, da han mødtes med en veninde (som han havde noget kørende med inden jeg kom ind i billedet), som bestemt ikke holdt sig tilbage med flirt og berøringer og tvetydlige kommentarer og hentydninger, at jeg lige har tabt 2000 kr. til Cimber Sterling, som her til morgen har begæret selskabet konkurs, og at min mor - som jeg ikke har set siden min fødselsdag i november, ikke kommer i weekenden alligevel.
Jeg har usandsynligt meget lyst til at spise hele den spand chokolade der står på bordet her på arbejde.. Jeg synes virkelig ikke det er min dag idag... :(
Jeg har usandsynligt meget lyst til at spise hele den spand chokolade der står på bordet her på arbejde.. Jeg synes virkelig ikke det er min dag idag... :(
12 år3. maj 2012 kl. 13:54
lullebab (slettet)
Håber ikke jeg er verdens største dårlige motivation eatable, men hvis jeg var dog villecjeg tage et stykke eller 2.... Din stakkel, og sikke en ko, hvorfor dælen hænger han stadig ud med hende? Sikke en dum start på ferie.....
12 år3. maj 2012 kl. 14:09
Heidi05 (slettet)
re: Vil du også gerne tabe 5 kg?
Jeg vil da også super gerne være med :-)
Har desværre lidt svært ved selv at tage mig sammen.
Men min start vægt er 70,1 og vil super gerne ned på 62 eller mindre inden min fødselsdag (1/8).
Jeg motionere hverdag, men er virkelig en kage og slik pige. Når jeg laver madplaner følger jeg dem slavisk, men mangler lidt hjælp til noget lækkert middagsmad, noget der kan tages med som madpakke :-) glæder mig til at følge jer andre og se om et skub i ryggen hjælper mig selv mod den rigtige retning ;-)
Har desværre lidt svært ved selv at tage mig sammen.
Men min start vægt er 70,1 og vil super gerne ned på 62 eller mindre inden min fødselsdag (1/8).
Jeg motionere hverdag, men er virkelig en kage og slik pige. Når jeg laver madplaner følger jeg dem slavisk, men mangler lidt hjælp til noget lækkert middagsmad, noget der kan tages med som madpakke :-) glæder mig til at følge jer andre og se om et skub i ryggen hjælper mig selv mod den rigtige retning ;-)
12 år3. maj 2012 kl. 15:43
Sarababen (slettet)
eatable: Øv da.. Men du får det nok ikke bedre efter du har spist chokoladen?
Jeg kæmper selv pt med kærestesorger.. Det gør så ondt, men prøver at lade være med at falde i den usunde trøst. Især fordi han bruger motionscenteret som hans trøst, så han er blevet total fit.. Så må jeg jo følge trop.. ;-)
Jeg var ikke vildt dygtig på arbejde i dag. Der var en der havde sidste dag, som gav rundstykker. Spiste 1½, mit mål var 1, men der var så meget godt pålæg. Dårlig undskyldning. Og så var der kage i eftermiddags, der tog jeg dog et af de små stykker, og den smagte vidunderligt, så det er ok.
Har spist tomatsuppe til aftensmad, tror den er ok sund, men skal lige have tastet den ind. :-)
Jeg kæmper selv pt med kærestesorger.. Det gør så ondt, men prøver at lade være med at falde i den usunde trøst. Især fordi han bruger motionscenteret som hans trøst, så han er blevet total fit.. Så må jeg jo følge trop.. ;-)
Jeg var ikke vildt dygtig på arbejde i dag. Der var en der havde sidste dag, som gav rundstykker. Spiste 1½, mit mål var 1, men der var så meget godt pålæg. Dårlig undskyldning. Og så var der kage i eftermiddags, der tog jeg dog et af de små stykker, og den smagte vidunderligt, så det er ok.
Har spist tomatsuppe til aftensmad, tror den er ok sund, men skal lige have tastet den ind. :-)
12 år3. maj 2012 kl. 18:15
hellesh88 (slettet)
Heidi05, jeg laver tit en stor portion salat med iceberg, hvidkål, tomat, agurk, majs klar og rister en god portion solsikkekerner, og så hver dag fylder jeg bare en bøtte med ca. 250 g. salat og 10 g. solsikkekerner og 20 g. fedtfattig dressing (70 kcal/100 g) - og så putter jeg enten pasta i (30 g. inden kogning) eller noget kylling eller tun - hvad jeg nu lige synes - og så har man den lækreste madpakke :) Ryst det hele rundt i bytten så dressing og det hele bliver godt blandet sammen. Så tager jeg bare sådan en af de der små mini-plastik-gafler med - du ved dem man tit får med i nudler. De kan nemlig foldes fint sammen så de ikke ligger og stikker hul i alting hehe. Håber det gav en lille smule inspiration. Det der er så lækkert ved det, synes jeg, er at man kan lave en stor portion salat ad gangen og bare tage lidt med hver dag - så er der til nogle dage, så det tager ingen tid at lave madpakke.
12 år3. maj 2012 kl. 18:23
Sarababen (slettet)
575 kcal for hele retten, og der er til to gange, så det er en helt ok aftensmad. :-)
Heidi05: Jeg har tænkt mig at bage nogle kyllingemuffins til madpakke. De kan fint fryses. Bruger denne opskrift:
hjemmehosxenia.dk
Der er ca 100 kcal i en muffin. Jeg plejer at have to med og så en skål salat. :)
Heidi05: Jeg har tænkt mig at bage nogle kyllingemuffins til madpakke. De kan fint fryses. Bruger denne opskrift:
hjemmehosxenia.dk
Der er ca 100 kcal i en muffin. Jeg plejer at have to med og så en skål salat. :)
12 år3. maj 2012 kl. 18:24
Til frokost har den stået på blandet salat med tun, og til aftensmad har jeg fået lidt forskelligt. Mandag fik jeg pasta med en frankfurterpølse (ikke sundt), tirsdag salat med makrel, onsdag pitabrød med salat og kylling.
I går var jeg nede og træne to hold i træk i fitness. Så det var fedt.. :)