#51 af tvær (slettet)
En 60ér gruppe!
Du læser en tråd i debat > vægttabtvær (slettet)
re: En 60ér gruppe!
Dagens vægt 67,9
13 år11. november 2011 kl. 17:47
sqzee (slettet)
Vægt var 60,5 i morges :)
Min vægt er upræcis, men jeg håber talet holder. Jeg taster ind og holder mig under kcal for hver dag så jeg ved i hvert fald jeg gør det rigtige. God weekend til alle!
Min vægt er upræcis, men jeg håber talet holder. Jeg taster ind og holder mig under kcal for hver dag så jeg ved i hvert fald jeg gør det rigtige. God weekend til alle!
13 år11. november 2011 kl. 18:32
bruger slettet
Min vægt er fandma hoppet helt ned på 59 :D
Håber ikke den bare laver sjov med mig! Men jeg var godt nok glad imorges. så der kun 2 tilbage :D :D
Håber ikke den bare laver sjov med mig! Men jeg var godt nok glad imorges. så der kun 2 tilbage :D :D
13 år12. november 2011 kl. 00:02
tykbass (slettet)
Beklager forsinkelsen, men har ikke været i nærheden af en vægt før i dag: Min vægt sagde 65,3 kg!!
Forstår virkelig ikke hvorfor jeg har taget på..kiloene burde rasle af mig! Rigtig øv..men man taber sig jo ikke af at give op, så jeg kæmper videre! :(
Forstår virkelig ikke hvorfor jeg har taget på..kiloene burde rasle af mig! Rigtig øv..men man taber sig jo ikke af at give op, så jeg kæmper videre! :(
13 år13. november 2011 kl. 10:16
pretamanger
Min vægt var i fredags stadig 67,1 kg så er værken gået op eller ned :0))
13 år13. november 2011 kl. 13:01
Culera3 (slettet)
Opdatering!
7. november: 68,3 kg
13. november: 67,6 kg..
ikke sååå vildt, men det er altid noget :-/
7. november: 68,3 kg
13. november: 67,6 kg..
ikke sååå vildt, men det er altid noget :-/
13 år13. november 2011 kl. 18:50
Sarababen (slettet)
Hej alle. Håber I har haft en god weekend, og holdt jer nogenlunde i skindet. Jeg har spist lidt pizza, chips og kage. Men har prøvet at begrænse mig, og ellers spise fornuftigt. :)
Hvad spiser I på en normal dag? I dag var vores køleskab ret tomt, så min morgenmad her kl 10 var en Mini Meal, og så står den på Knorr kop suppe til frokost med en lille bolle til. Har også en håndfuld gulerødder med. Må hellere få handlet en masse sundt ind når jeg har fri. :)
Hvad spiser I på en normal dag? I dag var vores køleskab ret tomt, så min morgenmad her kl 10 var en Mini Meal, og så står den på Knorr kop suppe til frokost med en lille bolle til. Har også en håndfuld gulerødder med. Må hellere få handlet en masse sundt ind når jeg har fri. :)
13 år14. november 2011 kl. 10:54
sqzee (slettet)
Jeg har haft nogle dårlige dage, har indtil videre taget ca. 300 g på... Hvor er det irriterende. Hvorfor er det vores krop kæmper sådan imod os?
Men jeg er ok med kalorier idag, så håber hvis jeg holder det idag og til fredag kan jeg nå at veje ind her med et tal under det fra sidst :) God mandag!
Men jeg er ok med kalorier idag, så håber hvis jeg holder det idag og til fredag kan jeg nå at veje ind her med et tal under det fra sidst :) God mandag!
13 år14. november 2011 kl. 18:20
krysser (slettet)
Hej gruppe :o)
Vil bare lige sige, at jeg nok ikke kommer med en vægt på fredag. Jeg har simpelthen ædt som et svin og har ikke trænet pga. sygdom og dovenskab. Så jeg tør simpelthen ikke stille mig op på vægten.... Idag går det indtil nu fint med kosten og jeg skal over og træne om et par timer. Bliver hårdt at komme igang igen efter at kroppen har kæmpet mod sygdom, men SKAL igang igen :o)
God onsdag til alle :o)
Vil bare lige sige, at jeg nok ikke kommer med en vægt på fredag. Jeg har simpelthen ædt som et svin og har ikke trænet pga. sygdom og dovenskab. Så jeg tør simpelthen ikke stille mig op på vægten.... Idag går det indtil nu fint med kosten og jeg skal over og træne om et par timer. Bliver hårdt at komme igang igen efter at kroppen har kæmpet mod sygdom, men SKAL igang igen :o)
God onsdag til alle :o)
13 år16. november 2011 kl. 13:07
bruger slettet
Jeg har også været skidt :(
har kun været ca. 400 i underskud, mandag, tirsdag, onsdag. og jeg havde en lidt for kaloriefyldt drukfredag sidst. men håber da måske den bare er lidt stabil??
har kun været ca. 400 i underskud, mandag, tirsdag, onsdag. og jeg havde en lidt for kaloriefyldt drukfredag sidst. men håber da måske den bare er lidt stabil??
13 år16. november 2011 kl. 22:19