#2 af bruger slettet
En 60ér gruppe!
Du læser en tråd i debat > vægttabbruger slettet
re: En 60ér gruppe!
Jeg vil gerne være med..
Jeg har taget 5 kg. på og vil gerne fra mine 62 til 57 igen ..
Jeg har taget 5 kg. på og vil gerne fra mine 62 til 57 igen ..
13 år30. oktober 2011 kl. 14:44
krysser (slettet)
Jeg vil også gerne være med. Jeg vejer 66,4 og målet er at komme ned på 61 kg...
13 år30. oktober 2011 kl. 15:03
sqzee (slettet)
Jeg vil gerne være med. Vil fra 61 til 57 :)
13 år30. oktober 2011 kl. 17:46
tykbass (slettet)
Jeg vil også gerne være med! Jeg skal fra 66 kg til 63 kg i første omgang - drømmemålet er 58 kg, men efter alt for mange nederlag har jeg besluttet at sætte målet mere nå-bart! :)
13 år30. oktober 2011 kl. 19:49
klimakteriesilden (slettet)
Supergodt!
Mit mål er først og fremmest at komme ned på 65 kg til 1 .dec!
Jeg har spist grønsager så det står ud af ørene :-).
Jeg er dog ikke helt enig i Maditals prioritering af energifordeling. Når man skal tabe sig er det godt at få mere protein jeg har læst op til 25%!
Jeg vejede et pixiministykke camambertost idag!! Fxxx det tog mange kalorier. det er jeg lidt overrasket over!
Hvor mange kalorier om dagen er I på?
Mit mål er først og fremmest at komme ned på 65 kg til 1 .dec!
Jeg har spist grønsager så det står ud af ørene :-).
Jeg er dog ikke helt enig i Maditals prioritering af energifordeling. Når man skal tabe sig er det godt at få mere protein jeg har læst op til 25%!
Jeg vejede et pixiministykke camambertost idag!! Fxxx det tog mange kalorier. det er jeg lidt overrasket over!
Hvor mange kalorier om dagen er I på?
13 år30. oktober 2011 kl. 21:05
Kathrine7000
Jeg vil også gerne være med her :) Jeg har faktisk ikke vejet mig i godt 2 år tror jeg - men vejer et sted i 60'erne tror jeg! Og vil gerne ned midt i 50'erne igen :) Jeg ligger også indenfor normal-området med BMI, men jeg vil sindssygt gerne ned på en vægt, hvor jeg føler mig allerbedst tilpas..
13 år30. oktober 2011 kl. 21:11
klimakteriesilden (slettet)
Super! Vi samler op hen af vejen og laver vejning hver uge!
Vi begynder imorgen!
Vi begynder imorgen!
13 år30. oktober 2011 kl. 21:34
MillerV
Hej jeg vil også gerne være med..
Vejede her til morgen 64,7 kg.. Ikke godt da vægten i fredags var på 62,9. :( Men mit endelige mål er ca 60 kg. Målet er i første omgang at ramme noget med 62 og blive der eller komme længere ned.
Vejede her til morgen 64,7 kg.. Ikke godt da vægten i fredags var på 62,9. :( Men mit endelige mål er ca 60 kg. Målet er i første omgang at ramme noget med 62 og blive der eller komme længere ned.
13 år31. oktober 2011 kl. 09:03
krysser (slettet)
Klimakteriesilden: Det er også fuldstændig korrekt at det er påvist at et øget proteinindtag er super godt for et vægttab, så fortsæt du bare med det ;o)
Havde ikke lige set at du havde skrevet igår, at vi startede i dag, så har ikke været på vægten. Har nemlig startet dagen med 80 minutters step og styrke. Damn det var hårdt.... Men jeg springer på vægten i morgen :)
Havde ikke lige set at du havde skrevet igår, at vi startede i dag, så har ikke været på vægten. Har nemlig startet dagen med 80 minutters step og styrke. Damn det var hårdt.... Men jeg springer på vægten i morgen :)
13 år31. oktober 2011 kl. 11:01
Det tal havde jeg bare aldrig set før!! Så NU KAN DET VÆRE NOK!
Mit mål er at komme ned på 62 kg på 3 md - og ikke mindst bevare det!
Så denne gruppe er for dem der vil være med i 60érne!!
Kom frisk!