En 60ér gruppe!

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Ny måledag fredag!
Hej jeg vejer idag 67,1 kg så det går som det skal i den rigtige retning. God weekend til jer alle
13 år4. november 2011 kl. 13:33
Jeg var på vægten i fredags (som også er min oprindelige vejnings-dag - perfekt!) og den stod på 64,6 kilo! SUPER fedt, da jeg "kun" havde sat mig som mål at komme ned på 65 kilo til fredag, og pludselig var der røget lidt ekstra med! Det gav blod på tanden :D

Jeg har fået det meget usædvanlige problem (for mig!), at jeg i den her omgang nærmest skal kæmpe mig op på at spise nok kalorier.. Jeg kan mærke, at jeg er sulten, men jeg gider simpelthen ikke spise - og min træningsmotivation er bare i top, så jeg løber, spinner eller træner fast hver 2. dag i mindst en time! Det er næsten lidt bekymrende.. Men jeg nyder det så længe det varer - jeg er helt sikkert hurtigt oppe på sukker-hesten igen, hvis jeg giver los! ;)

God weekend til Jer allesammen! :D
13 år5. november 2011 kl. 17:50
Hej hej

Min vægt i fredags var 68,7

Syntes fredag er en rigtig god vejedag ;0)
13 år7. november 2011 kl. 09:37
hej må jeg være med her? jeg er endelig kommet under 70 kg, så vægten hed i fredags 69,1 kg.
13 år7. november 2011 kl. 11:01
re: Ny måledag fredag
hov glemte noget:)
Mål 60 kg
Never again: 78 kg
04.11.2011: 69,1 kg
13 år7. november 2011 kl. 11:09
Millerv: Min krop kender heller ikke forskel på hverdag og weekend, men det er bare oftere jeg skal noget i weekenden, som fx fødselsdage, fester, barnedåb og i denne tid julefrokoster. Og det er med dem baggrund jeg foreslog en anden vejedag en mandag ;o)

Fredag er super. Er meget meget nervøs for vægten på fredag, for har haft nogle slemme dage, hvor jeg ikke har kunnet styre mig.... Forstår ikke jeg tager på, bare jeg kigger på noget fedt... Selv om jeg dyrker rigtig meget motion, så drøner vægten opad bare jeg falder det mindste i :( Men må jo se på fredag.
Rigtig god uge til alle :)
13 år7. november 2011 kl. 13:02
re: En 60ér gruppe!
Jeg vil gerne være med! :D
Jeg vejer pt. 68,3, og mit første mål er at komme ned på 60..
13 år7. november 2011 kl. 23:36
Er også spændt på hvordan min vægt ser ud fredag. Håber den ser ud som den gjorde i morges :P

Men der er kun 3 dage til så jeg håber på at kunne holde det til da.
13 år7. november 2011 kl. 23:59
Må jeg være med her ?
Min vægt i fredags var 62,6
mit mål er 59,0

Jeg forsøger at nå målet ved at spise mindre til alle måltiderne, men især aftensmaden, og undgå at gå amok i søde sager efter kl 20.
Håber alle får en god dag.

Hilsen Jessica3
13 år8. november 2011 kl. 07:21
Jeg vil også gerne være med. I lørdags sagde vægten 63,5 kg. Jeg vil gerne ned på 56 kg. :)
13 år8. november 2011 kl. 17:18

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });