#91 af gothic queen (slettet)
En 60ér gruppe!
Du læser en tråd i debat > vægttabgothic queen (slettet)
re:
hos mig sagde vægten i dag 67,6 kg. så der er smidt lidt over 3 kg siden nytår. 7 kg endnu til mit endelige mål. :)
12 år11. januar 2012 kl. 09:34
Sarababen (slettet)
re:
Millerv: Øv, men så længe du kender grunden, er det jo fint. :-) Det havde været mere træls, hvis du levede helt efter bogen og så tog på.
Gothic Queen: Flot klaret med 3kg siden nytår.
Jeg var ude og spise hos min søster i dag, super hyggeligt og vi fik sund aftensmad. Der kom dog chips på bordet senere, og det er absolut min største last. Så der røg lige 350 kalorier oveni.
Så det er nok ikke i morgen jeg kommer under de 60. Har sat mig et mål der hedder 56 kg til april. Håber jeg når det før, men vil i hvert fald være dernede inden min fødselsdag. :-)
Gothic Queen: Flot klaret med 3kg siden nytår.
Jeg var ude og spise hos min søster i dag, super hyggeligt og vi fik sund aftensmad. Der kom dog chips på bordet senere, og det er absolut min største last. Så der røg lige 350 kalorier oveni.
Så det er nok ikke i morgen jeg kommer under de 60. Har sat mig et mål der hedder 56 kg til april. Håber jeg når det før, men vil i hvert fald være dernede inden min fødselsdag. :-)
12 år11. januar 2012 kl. 23:08
Sarababen (slettet)
re:
60,4 sagde vægten i morges..
Ihh, burde nok lade være med at veje mig hver dag.. ;-)
Ihh, burde nok lade være med at veje mig hver dag.. ;-)
12 år12. januar 2012 kl. 08:27
veile
re:
Jeg har ikke fået meldt en vægt ind her lææænge. Det skyldes at vægten er hoppet ud af tresserne her hen over julen - og så bliver jeg sq noget depri.
Jeg har stadig ikke fået fat i de gode vaner igen, men krydser fingre for at vægten, i morgen, liiiiige er kommet i tresserne igen, så skal jeg nok melde ind......
Jeg har stadig ikke fået fat i de gode vaner igen, men krydser fingre for at vægten, i morgen, liiiiige er kommet i tresserne igen, så skal jeg nok melde ind......
12 år12. januar 2012 kl. 09:42
Sarababen (slettet)
re:
Veile: Øv at du er i 70'erne igen, håber den er på 6X,XX i morgen, eller en af de nærmeste dage.
Jeg har ikke været så god i dag, der var først rundstykker på arbejdet. Tog kun en halv italiensk med en skive ost. Så var der også eftermiddagskage hvor der var to slags, og var "tvunget" til at smage begge. Tog dog kun to meget små stykker. Og ja, man er jo aldrig tvunget, men I ved.. ;-) Og til aftensmad havde min mor lavet gullash med kartoffelmos, umm! Prøvede at begrænse mig, men er ret overmæt lige nu. Skal ikke have mere mad i dag i hvert fald! ;-)
Jeg har ikke været så god i dag, der var først rundstykker på arbejdet. Tog kun en halv italiensk med en skive ost. Så var der også eftermiddagskage hvor der var to slags, og var "tvunget" til at smage begge. Tog dog kun to meget små stykker. Og ja, man er jo aldrig tvunget, men I ved.. ;-) Og til aftensmad havde min mor lavet gullash med kartoffelmos, umm! Prøvede at begrænse mig, men er ret overmæt lige nu. Skal ikke have mere mad i dag i hvert fald! ;-)
12 år12. januar 2012 kl. 19:36
Sarababen (slettet)
re:
Spiste en appelsin mere i går aftes.. ;-)
Vejede 60,1 kg i morges, så håber meget på at jeg snart er i 50'erne.. :-)
Vejede 60,1 kg i morges, så håber meget på at jeg snart er i 50'erne.. :-)
12 år13. januar 2012 kl. 08:23
veile
re:
Nå øv - det blev ikke i denne uga at jeg rykkede ned i 60'erne igen :(
vægt 02-12 : 69,6
vægt 09-12 : 67,8
vægt 16-12 : 69,3
vægt 13-01 : 70,2 !!
Men OK - nu er det jo også fredag d. 13. Så måske der er mere held ved næste uge ;-)
Her til morgen er der som sædvanlig rundstykker (vi er kun to, så man kan ikke vælge fra.....) men jeg kunne se på posen at der ikke er købt kage (bad jeg hende, i går, om at lade være) så skal det nok gå :-)
vægt 02-12 : 69,6
vægt 09-12 : 67,8
vægt 16-12 : 69,3
vægt 13-01 : 70,2 !!
Men OK - nu er det jo også fredag d. 13. Så måske der er mere held ved næste uge ;-)
Her til morgen er der som sædvanlig rundstykker (vi er kun to, så man kan ikke vælge fra.....) men jeg kunne se på posen at der ikke er købt kage (bad jeg hende, i går, om at lade være) så skal det nok gå :-)
12 år13. januar 2012 kl. 08:47
Sarababen (slettet)
re:
Uhh du er også tæt på.. :)
Hvor høj er du? Håber det i det mindste er et groft rundstykke? ;-)
Hvor høj er du? Håber det i det mindste er et groft rundstykke? ;-)
12 år13. januar 2012 kl. 09:14
veile
re:
Jeg er 164cm.
Det plejer at være en rugbrødsfarvet (meget mørk og tung) ciabatta til mig - men jeg har ikke lige haft åbnet posen ;-)
Det plejer at være en rugbrødsfarvet (meget mørk og tung) ciabatta til mig - men jeg har ikke lige haft åbnet posen ;-)
12 år13. januar 2012 kl. 09:20
Sarababen (slettet)
re:
Okay, jeg er 163... :) Dit mål var 57kg ikke? Mit er 56kg.
Fint, så går det jo ikke helt galt. Er jeg forresten den eneste der undre mig over at man ifølge madital skal have så mange gram brød/ris/pasta? Mener min ligger på 477 g, det får jeg godt nok sjældent.
Fint, så går det jo ikke helt galt. Er jeg forresten den eneste der undre mig over at man ifølge madital skal have så mange gram brød/ris/pasta? Mener min ligger på 477 g, det får jeg godt nok sjældent.
12 år13. januar 2012 kl. 09:34