En 60ér gruppe!

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: En 60ér gruppe!
Jeg vil også gerne være med :)
Never again: 69kg
Mål: 58kg
06.11.2011: 63.8kg

Dejligt med en fælles "vejedag", så må der lige kæmpes de næste par dage :)
13 år8. november 2011 kl. 23:05
Hej alle.
Så er jeg blevet overfaldet af den frygtede efterårsforkølelse... Og den har fået mig total ned med nakken og ind under dynen... Men jeg får 9 gæster på fredag, så skal altså bare være frisk... Fordelen er manglende appetit, men kan på den anden side heller ikke træne :o( Øv øv det er bare så hårdt at komme igang igen efter sygdom, og var ellers lige ved at nå de 10 km løb uden gåpause... Nå men ikke så meget at gøre, jeg må op på hesten igen, når jeg er blevet lidt mere frisk.
Er spændt på fredag og hvor gode (eller dårlige) vi har været.
Hygge til alle - Krysser
13 år9. november 2011 kl. 11:36
Krysser: Det var da træls med sygdommen! :( Men i det mindste resulterer det da i manglende appetit.. Jeg fejler desværre aldrig noget, der hvor maden skal hen - lige meget hvor syg jeg er! :( Så du tager garanteret ikke på, på trods af lidt modgang! Bare kom stærk op på hesten igen! :)

Jeg har gået og smugvejet mig lidt i den sidste uge og det er simpelthen for mærkeligt - jeg tager sgu på!?! Jeg forstår det virkelig ikke - jeg har ikke rørt så meget som et gram af noget forbudt og har konditions- og styrketrænet halvanden time hver anden dag! Men vægten var alligevel smuttet op på 65,3 i søndags! Det kan jo ikke passe.. Håber det var væske eller muskler eller en vægten, der havde en dårlig dag! Man kan jo ikke tage på af alt det man IKKE spiser!? :( Top-demotiverende..
13 år9. november 2011 kl. 20:29
Så er det i morgen tidlig vi skal vejes. Min vægt var sød ved mig i morges, men efter at have spist både suppe, and og risalamante her til aften, er jeg ikke helt sikker på vægten i morgen. Nøjes dog med en mindre portion af hver ret. Gider ikke spise mig helt overmæt. Og har også holdt mine kalorier nede til morgenmad og frokost. :)
Har I andre holdt Mortens aften? :)
13 år10. november 2011 kl. 22:18
Hej Alle
så har jeg været på vægten.....
Jeg vejede 61,9
Never again er 62,6
og mit mål er 59,0

Hav en god dag og god weekend alle sammen
13 år11. november 2011 kl. 05:52
Hej!
Jeg vil også rigtig gerne være med!
Min vægt lige pt: 66,4
Målvægt: 59,0

:-)
13 år11. november 2011 kl. 06:15
Godmorgen alle sammen.
Tror ikk mit lever again er skrevet ind. Men 65 kg vil jeg ikk op på igen.
Mit mål er jeg kommet under, (første gang i ti år tror jeg) da vægten sagde 61,4 her til morgen. :-) (dog ramte jeg i går 61,1kg, men maven er gået i stå i 2 dage nu. Håber at komme af med det snart. Har i nogen ideer til at sætte maven igang?)
Sætter mig nyt mål: 59/60 kg
13 år11. november 2011 kl. 06:38
Vægten sagde 61,5 kg i morges. :-)
Min never again er pt 63 kg.
Og mit mål er som tidligere skrevet 56 kg. Gerne til jul, men nu må vi se. :)
13 år11. november 2011 kl. 09:11
Hej hej.
Idag sagde min vægt 64,7, men er nok lidt misvisende, da jeg har ligget syg hele ugen. Men i dag vil jeg dope mig selv og prøve at blive frisk til en fest i aften.
Men kan dog ikke huske hvornår jeg sidst havde 64 forrest, det er vel snart 3 år siden, så nyder det, så længe det varer :D
God weekend til alle.
13 år11. november 2011 kl. 09:53
MIn vægt var ca. 63.2 i morges, men min vægt er super dårlig og svingende, så har købt mig en digital vægt for præcision :)
Mit mål er 58, og never again er 69
13 år11. november 2011 kl. 13:17

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });