En 60ér gruppe!
Du læser en tråd i debat > vægttabveile
re:
tjah altså oprindeligt var det mit mål at nå 57 til 1. marts i år - that's not gonna happen....
Faktisk har det taget mig et halvt år at tabe de sidste 6-7 kilo. Hvilket mest skyldes uttallige tilbagefald. Men hvis min genfundne fanatisme giver pote, kan jeg måske nå det til efteråret :) Det er nu heller ikke så vigtigt bare jeg fortsat flytter mig, er jeg tilfreds. Det er jo heller ikke sikkert at min gamle krop vil se pæn ud med så lidt fedt. Måske det viser sig at f.eks. 62 Kg er mere passende - det vil tiden (forhåbentligt) vise.
Lige nu har jeg sat et mål med 10 kilo på 10 uger så jeg skal veje ca. 61 Kg til 1 april - jeg tror nu ikke meget på at det lykkedes (der skal viiiildt meget motion til), men det skal i hvertfald forsøges, vi går jo mod lysere tider....
Faktisk har det taget mig et halvt år at tabe de sidste 6-7 kilo. Hvilket mest skyldes uttallige tilbagefald. Men hvis min genfundne fanatisme giver pote, kan jeg måske nå det til efteråret :) Det er nu heller ikke så vigtigt bare jeg fortsat flytter mig, er jeg tilfreds. Det er jo heller ikke sikkert at min gamle krop vil se pæn ud med så lidt fedt. Måske det viser sig at f.eks. 62 Kg er mere passende - det vil tiden (forhåbentligt) vise.
Lige nu har jeg sat et mål med 10 kilo på 10 uger så jeg skal veje ca. 61 Kg til 1 april - jeg tror nu ikke meget på at det lykkedes (der skal viiiildt meget motion til), men det skal i hvertfald forsøges, vi går jo mod lysere tider....
12 år20. januar 2012 kl. 10:33
veile
re:
aj det er vist forresten sidst i april :)
12 år20. januar 2012 kl. 10:34
Sarababen (slettet)
re:
Tilbagefaldene er trælse. Men de er svære at undgå. Jeg var i byen i går, så det var ikke så smart. Vægten sagde dog 59,4kg i morges, men det er nok primært pga væskemangel. ;-) Har dog ikke spist junk, så det er godt! Skal se film hos min søster i aften. Vi skal have popcorn og pepsi max. Hun er også på kur, så det går vist ikke helt galt. Hvis det ikke regner for meget i morgen, skal vi ud og gå en lang tur. :-)
God weekend alle!
God weekend alle!
12 år21. januar 2012 kl. 15:39
Sarababen (slettet)
re:
Vægten i morges sagde 59,5 kg, så det var helt fint! :)
12 år23. januar 2012 kl. 10:25
veile
re:
Flot så er du jo også røget ud af tresserne, men til den rigtige side :)
12 år24. januar 2012 kl. 13:30
Sarababen (slettet)
re:
Tak veile! :)
Vejer mig alt for meget, ved det godt! ;-)
Men her til aften efter træning vejede jeg kun 59,9! Det er min laveste aftenvægt hidtil! Glæder mig til at se hvad vægten siger i morgen tidlig! ;-)
Vejer mig alt for meget, ved det godt! ;-)
Men her til aften efter træning vejede jeg kun 59,9! Det er min laveste aftenvægt hidtil! Glæder mig til at se hvad vægten siger i morgen tidlig! ;-)
12 år24. januar 2012 kl. 22:39
veile
re:
he he - jeg vejer mig også mindt tre gange om dagen - åndsvagt men sådan er det nu bare :-)
Egentlig er det jo deprimerende at jeg nogle gange kan smide 1½ kg i løbet af en nat, i mens jeg andre gange kan stå helt stille eller faktisk tage 100-200g på (som om jeg har opsuget det fra luften ;-)
Jeg har faktisk aldrig vejet under tres - altså måske da jeg var 10-11 år men ellers ikke..... underligt :-S
Egentlig er det jo deprimerende at jeg nogle gange kan smide 1½ kg i løbet af en nat, i mens jeg andre gange kan stå helt stille eller faktisk tage 100-200g på (som om jeg har opsuget det fra luften ;-)
Jeg har faktisk aldrig vejet under tres - altså måske da jeg var 10-11 år men ellers ikke..... underligt :-S
12 år24. januar 2012 kl. 22:50
Sarababen (slettet)
re:
Hehe.. ;-) Godt at høre jeg ikke er den eneste.. ;-)
Jeg taber mig altid om natten, omkring 500g.
I morges stod den på 59,3kg, skønt!!
Okay, så bliver det da spændende at komme derned engang.. :) Jeg lå lang tid stabilt på 56 kg. Men så kom den op på omkring de 60, og tilsidst op på 63-64.. Så nu er jeg på vej ned igen. :)
Jeg taber mig altid om natten, omkring 500g.
I morges stod den på 59,3kg, skønt!!
Okay, så bliver det da spændende at komme derned engang.. :) Jeg lå lang tid stabilt på 56 kg. Men så kom den op på omkring de 60, og tilsidst op på 63-64.. Så nu er jeg på vej ned igen. :)
12 år25. januar 2012 kl. 08:16
Sarababen (slettet)
re:
I morges sagde vægten 59,4 kg. Nok pga aftensmaden i går. Stegt flæsk med persillesovs.. Mums! ;-)
Flytter for mig selv i weekenden, så bliver dejligt selv at kunne bestemme aftensmaden. Hos mor og far er der altid god opbagt sovs, og sjældent grøntsager. Det smager godt, men er ikke helt foreneligt med kur. ;-)
Flytter for mig selv i weekenden, så bliver dejligt selv at kunne bestemme aftensmaden. Hos mor og far er der altid god opbagt sovs, og sjældent grøntsager. Det smager godt, men er ikke helt foreneligt med kur. ;-)
12 år26. januar 2012 kl. 08:09
Og dejligt for dig at være under 70, du skal nok nå under de 60 igen. Har du en dato for målet? :)