En 60ér gruppe!

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Hjælp søges til at lave skemaer!!
Krysser; Tusind tak for din kommentar ;0)

Klimakteriesilden: Det ser rigtig godt ud den oversigt du har lavet - det er et stort arbejde;0)

Jeg vil gerne være med og mine tal er
Mål 64
Never again: 78,3
31.10.11.: 68,3

Held og lykke med vægttabet til alle ;0)

Tvær

13 år1. november 2011 kl. 11:02
Velkommen Tvær! og SEJT Krysser - det ER da temmelig meget! Svarer til hver 3 dag!
13 år1. november 2011 kl. 16:06
Idag har været en svær dag, jeg ved egentlig ikke hvor meget jeg har spist, jeg har ikke vejet det og haft svært ved at holde styr. Jeg kan som sådan heller ikke veje min mad.

Jeg ved i hvert fald at jeg takkede nej flere gange til ekstra og også stoppede migselv i aften for at tage ekstra hjemmelavet pizza. Og jeg puttede i øvrigt kun lidt ost og lidt tun i olie på min del af pizzaen, ikke som hos de andre.

Min ca. kcal-regning siger 1400 kcal. Så det er ikke slemt men samtidig så har jeg viiiiildt meget lyst til bare lidt chokolade eller noget!
13 år1. november 2011 kl. 21:45
Hvornår er det veje-dag om jeg må spørge??
Eller gør man det bare selv.. eller hvordan?
13 år2. november 2011 kl. 16:46
Jeg tænker at vi vejer hver mandag! Min mand havde fødselsdag i går. Og jeg tænkte at jeg ville holde pause fra logging. jeg havde lovet ham at jeg ikke ville tælle! Puha..talte da jeg kom hjem. Det løb hurtigt derop af!
Jeg spiste endda dessert (selvom jeg ikke er til desserter mest forretter! - men han havde lavet det :-))
Jeg har ellers været sukkerfri i snart en uge... og jeg spiser og spiser alle de grønsager!
13 år3. november 2011 kl. 21:23
Måske skal vi vælge en dag lidt senere på ugen, for hvis man har været i byen i weekenden og fået lidt ekstra, så har kroppen lige nogle dage til at komme tilbage??
13 år4. november 2011 kl. 06:16
hvornår så?? jeg er åben!
13 år4. november 2011 kl. 10:05
Hva med onsdag. Det er midt på ugen? Eller fredag så er det lige før man går en weekend i møde.
13 år4. november 2011 kl. 11:46
Ny måledag fredag!
Vi laver ny måledag fredag - efter ønske! Så kan man bedre tillade sig at "synde" i weekenden. (Hos mig forholder det sig omvendt!) På den anden side holder jeg stor brunch imorgen - så det giver lidt mening :-).
Er der nogen der har været på vægten idag??
13 år4. november 2011 kl. 12:11
re: Ny måledag fredag!
Hvordan omvendt klima? Altså at det er hverdagene der er slemme?
Jeg synes det er alle dage i ugen. Weekend som hverdag. Har lige meget lyst til de forskellige ting. Min lyst kender ikk forskel på hverdag og weekend. :-)

Min vægt sagde i morges 63,6 kg. Super lækkert.
13 år4. november 2011 kl. 13:18

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });