Dukan diet

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Fase 1 status?
Startede i dag med angrebsfasen. det vil jeg starte med at gøre i 5 dage. I dag er gået med proteinpandekager, så jeg fik min klid og kød til frokost og aftensmad. Har også spist yoghurt i dag. Mums det er længe siden jeg have fået det. Det tager jeg da gerne lige 5 dage med. :)
13 år7. november 2011 kl. 22:13
re: Dukan diet
Så er jeg på 2. dagen i fase 1. Det skal nok gå men det bliver ski ikke let... Jeg er så spændt på hva sådan en kur kan gøre ift. vægten...
13 år8. november 2011 kl. 09:04
Jeg var på vægten efter 1. dag. Minus 1,1 på vægten. Det er da lækkert. Mon det kan fortsætte nedad. Jeg håber i hvert fald.
Belfast hvor længe vil du være i fase 1?
13 år8. november 2011 kl. 15:24
Jeg tager 5 dage i fase 1. og 5 i 2 så ser jeg drefter hvor meget der er røget og stsrter måske forfra igen hvis det er det hele værd... Her er der også røget 1kg siden igår men det kan lige så godt være væske... min vægt svinger meget fra dag til dag... Super vi kan følge hinanden herinde :0)
13 år8. november 2011 kl. 16:17
Belfast ja det er rart med en følgesvend.
Min vægt svinger også en del. Er spændt på hva den siger i morgen. Hvis jeg rammer 61 er det et længe ventet tal. Det har jeg ikk vejet siden en gang i folkeskolen.
13 år8. november 2011 kl. 16:30
Hej belfast..

Hvordan går det med kuren?
Det er sidste dag i dag i fase 1. Og min mave er gået lidt istå de sidste dage. Håber at grøntsagerne i morgen kan hjælpe lidt på det.
13 år11. november 2011 kl. 15:04
Hej Millerv
ÆV æv æv kan jeg kun sige på 4. dagen blev jeg rigtig dårlig og kontaktede min læge som anbefalede mig at stoppe med kuren da jeg har sukkersyge... jeg fik det faktisk ret hurtigt igen da jeg fik kulhydrater, men mine nyrer kan ikke helt klare alt den protein man skal ha på kuren. Det var lidt æv da det nyu lige gik så godt og lige nu er jeg lidt demotiveret for at komme igang igen med vægttab bare på en anden måde!!!

Men vil stadig rigitg gerne skrive sammen da det virkelig er en stor motivations faktor!!
Håber det går godt med dig.
Hilsen Belfast
13 år14. november 2011 kl. 18:10
Ej hvor er det øv Belfast.. Er det noget nyt er der konstateret, det med sukkersyge?

Vil meget gerne fortsætte med at skrive..
Har du en ide om hvad du vil gøre med maden?

Min krop er ikke helt enig i at vægten skal gå ned af mere. Så det er lidt nitte, havde taget 600 gram på til i dag.. Forstår det ikke helt.. Har holdt mig til hvad jeg skulle. Og i går var jeg endda til boksning og sætt kroppen lidt i gang.

Tør ikke rigtig gå på vægten i morgen da jeg her til aften har spist 250 g kylling og salat til. Og føler mig alt for proppet. Men måske maven har godt af det, for den har været gået helt istå.
13 år14. november 2011 kl. 21:34
Jeg er sikker på at de 600g. er muskler du er ved at opbygge hvis du går til boksning... så bare rolig det skal nok gå.
Ja det er noget møj med kuren her. Jeg har haft sukkersyge i 6 år nu. Fik det da jeg var gravid og så forsvandt det da jeg fødte men kom tilbage kort tid efter og nu har jeg det for life... så jeg må nok hellere høre efter hva doktormanden siger!!
Ang. mad så ved jeg ikke helt hvordan jeg skal komme igang... eller det vil sige jeg ved jo udemærket godt hvordan jeg kan gøre hvis jeg skqal tabe mig, men får jeg det gjort!! Det er jo lige det der er spørgsmålet.
Tror jeg vil lægge en slagplan der starter med en tur med hundene...
13 år15. november 2011 kl. 09:17
Hej Belfast :-)

Ked af at høre at din sukkersyge modarbejder dig i din kur. Men du kan jo sagtens klare det alligevel - måske vi snart skal gå tur sammen igen :-) Det er ved at være længe siden. Og ja jeg er tilbage - med lidt for mange kilo taget på.

Nu har jeg aldrig rigtig været til det med diverse kure med forskellige mirakelmidler. Ja dvs - det har jeg været, men min erfaring siger mig at det ikke holder. Jeg vil hellere tænke i gode vaner. Jeg forsøger at få en masse grønt ind i min kost og minimere mængden af brød, ris og pasta. Jeg kigger tit ind på info->mad for at se hvor de store bidragydere til energi ligger i min kost og gang på gang bliver jeg irriteret når jeg har spist noget brød og finder ud af hvad det kostede på regnskabet. Det er ikke det værd synes jeg.

Men det gælder jo om at finde det der passer til DIG. Træls at det ikke lige var kuren her hvis den ellers virkede, men kroppen må du nok alligevel lige lytte lidt til.
13 år15. november 2011 kl. 13:08

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...