Dukan diet

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Dukan diet
How ved ikke hvorfor den sendte så tidligt. Men jo det er den hjemmeside. Jeg har bestilt både hvede og havreklid derinde + lidt forskelligt te :)
13 år10. oktober 2011 kl. 16:10
Wow en morgenoptur - vægten sagde 78,6, så 1,4 siden igår!!! Jeg synes dog at dagen mht mad var lidt lang..... Min mave føltes underlig til aften og tung.

Jeg har modtaget mail om at mine vare fra naturoghele er sendt - så håber jeg modtager det idag! SÅ skal der bages!! :D
13 år11. oktober 2011 kl. 07:19
Hold da op hvor flot!!
Jeg har ikke været på vægten idag, men hopper på den imorgen.
Min mave føles også underlig, nok sult. Men er allerede godt træt af kød (spiser normalt ikke ret meget af det).

På samtlige sider jeg har fundet står der at man kan spise løs af de godkendte madvarer...det ved vi jo er noget pjat når vi er på denne side, så jeg holder mig stadig på det godkendte antal kalorier.

Drømmer lige nu om at spise kulhydrater *suk* men ved at jeg sagtens kan klare det her uden at snyde.
13 år11. oktober 2011 kl. 09:52
Ja drømmer også om kylhydrater ;)

Jeg har dog modtaget mit klid idag og har knækbrødet i oven - glæææææder mig helt vild til at smage det!

Jeg har klaret mig igennemdagen med:
Morgenmad: Skyr blandet med lidt yoghurt + et glas skummetmælk
Formiddag: Hytteost med røgetskinke steget i ovnen + en kop kaffe
Middag: Hytteost med røgetskinke steget i ovnen
Eftermiddag: 3 skiver kyllingepålæg
Aftensmaden står på kylling marineret i soya med skyr dip til
13 år11. oktober 2011 kl. 16:57
Jeg glæder mig til at høre om knækbrødet :-) jeg mangler stadig at finde hvedeklid - fandt kun havreklid i butikken idag.

Jeg er slet ikke lige så opfindsom (og er ikke vild med hytteost), så min dag har været:
Morgenmad: 2 æg scrambled med reven skinke
Formiddag: røgetskinke + en kop grøn te
Middag: kyllingefrikadeller og en kop cheasy 0,1% yoghurt samt en dåse pepsi max
Eftermiddag: rejer og røget filet
Aftensmaden bliver scrambled æggehvider med torskerogn og en pepsi max til...og så lidt cheasy yoghurt med havreklid på.

Imorgen arbejder jeg hjemmefra, så jeg glæder mig til at kunne være lidt mere opfindsom med varme retter - måske fisk hvis jeg kan finde det på vej hjem.
13 år11. oktober 2011 kl. 17:52
Smagte lige et hjørne af knæbrødet - det smager MEGET groft/tørt/rugbrødsagtigt.. Men tror bestemt det vil gøre sig godt læsset med hytteost + kylling eller en omgang tun/rejer. Det er heller ikke meget man må få sådan en dag. Jeg delte det i 4 stykker - en til hver dag - og de er ikke lidt mindre end et stykke rugbrød
13 år11. oktober 2011 kl. 18:58
Jeg følger med i spænding :o) Både til at se resultater og se hvordan det går, når diæten er slut :o)
Rigtig meget held og lykke til jer begge.
13 år11. oktober 2011 kl. 21:11
Tak Krysser :)
13 år11. oktober 2011 kl. 21:56
Tak Krysser :-)

Jeg har lige været på vægten. Den er komplet uændret siden mandag morgen...ikke så meget som 100 grams ændring :-( men jeg synes jeg kan mærke en ændring, så jeg kører videre. Desuden oplever jeg ofte at jeg stort set ikke taber mig hele måneden og når jeg så får min periode, så taber jeg et kg. Så måske min krop holder krampagtigt fast?

Nu bliver jeg bare i tvivl om jeg skal fortsætte i fase 1 lidt længere. Oprindeligt var min ide jo at køre fase 1 i 3 dage (sidste dag idag).
13 år12. oktober 2011 kl. 08:28
EJ hvor underligt.. min sagde -0,700 g idag så ialt 2,1 kg på 2 dage. Hmmm... Hvis jeg var dig ville jeg snuppe et par dage til!

Tror du at du får nok at spise? Tænker på din forbrænding
13 år12. oktober 2011 kl. 14:02

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...