Ja måske du har ret, men jeg spiste jo de anbefalede gram af havreklid fra tirsdag-fredag. Så jeg fik det jo egentlig.
Hvad siger din vægt idag efter den prøvende weekend?
Dukan diet
Du læser en tråd i debat > vægttabalicesc
re: Fase 2 på vej
13 år17. oktober 2011 kl. 08:35
Suuus (slettet)
Åh ja okay - vidste jeg ikke du havde gjort ;)
Jamen den sagde +700 g. Men havde jeg også forberedt mig på med fødselsdage og indflytterfest.
Hvad med din? :)
Jamen den sagde +700 g. Men havde jeg også forberedt mig på med fødselsdage og indflytterfest.
Hvad med din? :)
13 år17. oktober 2011 kl. 14:35
alicesc
Jeg er -1 kg siden i forhold til dag 1 på Dukan, så det er dejligt :) Nu holder jeg den ikke rigtig mere...men holder mig stadig fra pasta, kartofler og brød og mindst 30% protein, så lidt holder jeg stadig fast.
Min vægt viser dig at mit vandindhold er meget lavt, så jeg tager nok lidt af det på igen når væsken balancerer korrekt igen.
Min vægt viser dig at mit vandindhold er meget lavt, så jeg tager nok lidt af det på igen når væsken balancerer korrekt igen.
13 år18. oktober 2011 kl. 10:23
Suuus (slettet)
Fedt!! Min har i alt siden starten sidste mandag sagt minus 2,1 kg :) Så selvom jeg tog på i weekenden er der stadig et pænt vægttab idag :)
Jeg tænker meget over ikke at spise brød o.a med mange kylhydrater i. Jeg har fået fuld gang i motionen igen så det er skønt :)
Jeg tænker meget over ikke at spise brød o.a med mange kylhydrater i. Jeg har fået fuld gang i motionen igen så det er skønt :)
13 år18. oktober 2011 kl. 13:32
pigen22 (slettet)
Vil meget gerne også være med? Må jeg det ? :) så skal jeg tage angrebsfasen i 5 dage har jeg besluttet mig.
13 år18. oktober 2011 kl. 13:59
Suuus (slettet)
Fedt - ja da :) Velkommen :)
Er du startet idag?
Er du startet idag?
13 år18. oktober 2011 kl. 16:47
pigen22 (slettet)
Har fundet ud af at jeg kun tager fase 3, sammen med sund mad. Ved ikke om jeg så stadig må være med. Mit hovedmål er at spise sundt og tabe mig 6.5 kg inden 1/1-2012.
13 år19. oktober 2011 kl. 12:18
Suuus (slettet)
Jeg har også selv valgt at spise kylhydrater max 2 gange om ugen nu. Simpelthen fordi det er for besværligt når vi spiser hos andre.
Jeg mangler også selv at tabe ca 6 kg. Ved ik om vi måske skulle starte en ny tråd så?
Jeg mangler også selv at tabe ca 6 kg. Ved ik om vi måske skulle starte en ny tråd så?
13 år19. oktober 2011 kl. 12:21
alicesc
Hvilken fase er du i nu Suuus?
Jeg holder mig stadig fra kulhydrater mest muligt og synes det går fint. Har veje-dag imorgen, så er spændt på hvad den siger.
Pige-22: velkommen om bord, uanset hvor mange procent du følger diæten :)
Jeg holder mig stadig fra kulhydrater mest muligt og synes det går fint. Har veje-dag imorgen, så er spændt på hvad den siger.
Pige-22: velkommen om bord, uanset hvor mange procent du følger diæten :)
13 år19. oktober 2011 kl. 13:23
Men du har ret - giver helt klar god indsigt i hvor meget kylhydrater der ryger ind.