Det er med medbragte madpakker, så jeg tror du har ret i at jeg skal have købt noget fisk eller hele kyllingestykker eller lign - så kan jeg jo altid påstå at det er rester ;)
Hvordan smager brødet nu hvor det ikke er nybagt? Er det stadig brugbart?
Og må jeg spørge om hvor mange kg du mangler at tabe? Altså for at være tilfreds :)
Dukan diet
Du læser en tråd i debat > vægttabalicesc
re: Dukan diet
13 år13. oktober 2011 kl. 15:56
Suuus (slettet)
re: Dukan diet
Ca 5,7 kg - vil gerne ned på ca 72 kg, er 182 cm høj.
Lyder til frokosten er reddet imorgen ;)
Det var ikke brødet, men knæbrødet jeg bagte - altså synes ikke det blev så spødt som jeg håbede. Men det er stadig ok - smager ikke fremragende, men er godt når det er læsset med hytteost og så enten tun eller kylling ovenpå- så er det ikke så tørt. Men det er virkelig et mini stykke man må få om dagen. Overvejer at bage brødet nu her - har vidst kun et stk knækbrød tilbage.
Lyder til frokosten er reddet imorgen ;)
Det var ikke brødet, men knæbrødet jeg bagte - altså synes ikke det blev så spødt som jeg håbede. Men det er stadig ok - smager ikke fremragende, men er godt når det er læsset med hytteost og så enten tun eller kylling ovenpå- så er det ikke så tørt. Men det er virkelig et mini stykke man må få om dagen. Overvejer at bage brødet nu her - har vidst kun et stk knækbrød tilbage.
13 år13. oktober 2011 kl. 16:14
alicesc
Fase 2 på vej
Så er det sidste dag på fase 1. Hold da op hvor jeg glæder mig til at kunne få nogle grøntsager imorgen :)
Vægten er stadig helt uændret, men er så også på 4. dag med forstoppelse (ikke det lækreste emne fra morgenstunden ;) ) så mon ikke der snart sker noget med vægten.
Vægten er stadig helt uændret, men er så også på 4. dag med forstoppelse (ikke det lækreste emne fra morgenstunden ;) ) så mon ikke der snart sker noget med vægten.
13 år14. oktober 2011 kl. 09:31
Suuus (slettet)
re: Fase 2 på vej
Utroligt vægten slet ikke har rykket bare lidt. Min sagde fra mandag og til idag minus 2,7 kg :)
Weekenden står på en masse sociale ting - desværre ikke herhjemme, men ude. Men jeg må tage det i stiv arm og gøre det så godt jeg kan. Livet skal jo stadig leves selvom de sidste 5 kg er trælse. Jeg har trænet 1,5 time idag og også meldt mig til zumba imorgen, så håber ikke vægten går aaalt for meget op.
Jeg glæder mig virkelig også til at få en gulerod snart ;)
Weekenden står på en masse sociale ting - desværre ikke herhjemme, men ude. Men jeg må tage det i stiv arm og gøre det så godt jeg kan. Livet skal jo stadig leves selvom de sidste 5 kg er trælse. Jeg har trænet 1,5 time idag og også meldt mig til zumba imorgen, så håber ikke vægten går aaalt for meget op.
Jeg glæder mig virkelig også til at få en gulerod snart ;)
13 år14. oktober 2011 kl. 13:28
gothic queen (slettet)
hej, må jeg være med i jeres lille gruppe? jeg begynder på dukan kuren i morgen, og er meget spændt på hvordan det kommer til at gå.
13 år15. oktober 2011 kl. 20:50
Suuus (slettet)
Selvfølgelig må du det ;) Jo flere jo bedre...
Hvor længe vil du køre angrebsfasen?
PUUH min weekend har været frygtelig, madmæssigt!! :/ har dog holdt mig fra alkohol og kage! Men pizza og lidt slik er røget ind. Bliver godt med hver dag igen!!
Hvor længe vil du køre angrebsfasen?
PUUH min weekend har været frygtelig, madmæssigt!! :/ har dog holdt mig fra alkohol og kage! Men pizza og lidt slik er røget ind. Bliver godt med hver dag igen!!
13 år16. oktober 2011 kl. 14:07
gothic queen (slettet)
det lyder godt:)håber på at ku klare den til fredag. så tager jeg en dags pause og så tilbage på den igen til om fredagen igen:) hvor meget har i andre tabt i angrebsfasen? og hvor lang tid tog i?
13 år16. oktober 2011 kl. 18:34
Suuus (slettet)
Jeg tog fra mandag morgen til fredag middag (sku spise hos venner om aftenen) Jeg tabte på de knap 5 dage 2,7 kg :)
13 år16. oktober 2011 kl. 19:28
alicesc
Jeg kørte fase 1 i 5 dage og tabte 500 gram. Det var dog ikke et rigtigt tab da jeg så godt som hver uge oplever dette i weekenden (vejer mig senere på dagen og andre faktorer), så de 500 gram er næppe permanente...desværre.
Dukan virker vægttabsmæssigt ikke for mig må jeg desværre indse (for ikke at nævne en slem forstoppelse der varede næsten 5 dage). Har kørt protein og grøntsager lørdag+søndag og tager imorgen med, men så tror jeg også det er slut med Dukan.
Jeg vil dog sige at den har været perfekt til at få kontrol over mit sukker- og kulhydrat misbrug. Ingen abstinenser og havde det rigtig godt de første 3 dage med det. De sidste 2 var en kamp og jeg fik slet ikke nok energi.For mig giver Dukandiæten ikke nok energi til at kunne klare en travl arbejdsuge hvor jeg også gerne vil løbe 3-4 gange om ugen, så jeg vil lige så stille begynde at indtage mere kulhydrat (så kroppen ikke går i kulhydrat chok).
Vil dog holde fast i 1 ugentlig dag kun med proteiner :-) og nok også engang imellem køre 3 dage i træk kun med proteiner. Det er et godt redskab, og kan mærke min krop blev renset for nogle uvaner.
Dukan virker vægttabsmæssigt ikke for mig må jeg desværre indse (for ikke at nævne en slem forstoppelse der varede næsten 5 dage). Har kørt protein og grøntsager lørdag+søndag og tager imorgen med, men så tror jeg også det er slut med Dukan.
Jeg vil dog sige at den har været perfekt til at få kontrol over mit sukker- og kulhydrat misbrug. Ingen abstinenser og havde det rigtig godt de første 3 dage med det. De sidste 2 var en kamp og jeg fik slet ikke nok energi.For mig giver Dukandiæten ikke nok energi til at kunne klare en travl arbejdsuge hvor jeg også gerne vil løbe 3-4 gange om ugen, så jeg vil lige så stille begynde at indtage mere kulhydrat (så kroppen ikke går i kulhydrat chok).
Vil dog holde fast i 1 ugentlig dag kun med proteiner :-) og nok også engang imellem køre 3 dage i træk kun med proteiner. Det er et godt redskab, og kan mærke min krop blev renset for nogle uvaner.
13 år16. oktober 2011 kl. 20:09
Ang. frokost så tænker jeg at det ikke er det "værste" måltid sammen med andre. Nu ved jeg ikke hvad der serveres. Men fx æg og alt i fisk må du jo gerne spise - du lader bare brødet ligge - det ligger ingen sikkert mærke til :) Det bliver først lidt unaturligt hvis du kun spiste pålæg ;) Mne fisk og æg ville være ok synes jeg eller et kyllingelår (uden skind) måske?