Ros :0)

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Ros :0)
Jeg synes at jeg trænger til ros, selvom jeg ikke hører til i dette forum, men der er jo ikke så mange tråde og mennesker under vægtvedligeholdelse. Det har været en hård weekend, så jeg vil rose mig selv for at have fået trænet og spist sundt selvom jeg var hos min kæreste hele weekenden og jeg ved godt at jeg ikke har fået spist nok, men i det mindste tvang jeg også mig selv til at holde en træningsfri dag igår og det er snart uger siden at jeg har gjort det, og min krop har vist brug for det.

Vil rose mig selv for at have planlagt dagen idag madmæssigt og for at være klar til en ny uge. Vil rose mig selv for hverken at have taget på eller have tabt mig. Og så vil jeg rose mig selv for at holde fast i min plan og ikke at have mistet modet trods modgang.
14 år16. august 2010 kl. 07:04
Fantastisk tråd! Hvor er I alle sammen gode.

Jeg vil rose mig selv for at vide det er helt forkert at jeg hver dag kommer til at falde lidt i med det chokolade og kage, men at jeg så hver gang tager ud og løber mindst 5 km.

Og vil rose mig selv for at holde humøret højt på trods af det er super hårdt at prøve at tabe sig.
14 år16. august 2010 kl. 12:16
Jeg er glad for at jeg har er kommet lidt i gang med at cykle, og også får gået en masse for tiden. Det hænger lidt sammen med en stresset situation på hjemmefronten, og jeg prøver at brænde stresshormoner af.
14 år17. august 2010 kl. 11:27
Tirsdagsros til mig:
- igår tog jeg min første Zumba-time og NØD det
- jeg har ikke mistet motivationen selvom jeg i den forløbne uge har haft menstruation, og det kan ses på vægten - og jeg stadig vejer 1 kg mere end jeg gjorde da mens startede
- jeg har ikke skejet ud med alt muligt sødt - som jeg ellers altid gør på denne tid af måneden
- jeg GLÆDER mig vildt til at fortsætte motionen Zumba er bare lige noget for danseglade mig
14 år17. august 2010 kl. 11:34
Føler mig bombet efter en lang dag - har brug for en peptalk så here goes:

Sådan, Silverchair, du har klaret en 8timer lang skoledag på trods af din sociale fobi, en time i fitnesscentret, har fået gjort hovedrent på værelset, lavet lektier og lavet sund aftensmad. Alt dette er nået på trods af at jeg først var hjemme fra skolen kl 17. Hatten af for mig, yay :D

Det er første dag i lang tid, jeg har formået at spise efter kostplanen, træne og passe skolen.... Måske burde hver dag være sådan og det er latterligt at rose mig selv for noget som burde være en selvfølge, men eftersom det åbenbart ikke er så let endda, er jeg sgu stolt over at jeg har taget mig sammen, om det så bare er én dag så er det stadig en start på en mere hensigtsmæssig tilværelse.

Thumbs up :D
14 år17. august 2010 kl. 22:25
Silverchair, det er bestemt ikke latterligt! Det er SVÆRT for de fleste mennesker at leve som vi gerne vil. Et er vilje, et andet vane! Så det er flot at du har gjort det, sejt at du påskønner det, og det vil være dig en støtte at huske at du gjorde det, så du ved at du KAN. En dag ad gangen.

Jeg vil rose mig selv for at komme ud af vagten om morgenen.
14 år18. august 2010 kl. 07:48
Tak for din kommentar, Siri, du har nok ret :)
Jeg har også opdaget at jeg hurtigere bliver bedre til ting jeg får ros for, end ting hvor jeg selv eller andre siger at det duer jeg ikke til/har svært ved :) Så det er nok bedst at tænke positivt og huske at tage alle de små ting med.

God dag til dig og alle jer andre :-)
14 år18. august 2010 kl. 08:43
hvor er i alle bare gode!!

jeg skal have ros for at jeg igår fik 6 glad smileys
at jeg indtil videre i denne uge har fået mindst 600 gr frugt og grønt og mindst 2 liter vand om dagen
ros for at have spist 5-6 gange pr dag i denne første uge tilbage fra ferie
ros for at jeg i dag har holdt fri fra cyklen
ros for at jeg har været vedholdende med mit cykleri henover sommeren og at mine planlagte ugentlige 60 km kun har været under en gang - og ellers spændt fra 100 til 150 km i ugen - på min gode gamle mormorcykel!
ros for at jeg igår cyklede 31 km i regnvejr
det er vist det.. lige nu ;)
14 år18. august 2010 kl. 21:58

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });