#12 af SiriS (slettet)
Ros :0)
Du læser en tråd i debat > vægttabSiriS (slettet)
re: Ros :0)
Jeg vil rose mig selv for at huske at gå en aftentur før det blev for sent.
14 år20. juli 2010 kl. 22:48
KarinaHadsten (slettet)
Jeg har vist brug for at rose mig selv, for uha jeg har ikke spist så sundt de sidste dage. Men heldigvis har jeg tabt mig alligevel og det kan måske skyldes at jeg er blevet god til IKKE at hyggespise usunde ting og sager om aftenen. Så det skal jeg i hvert tilfælde have ros for.
Ud over det er jeg blevet glad for at lave kager og her skal jeg have ros for ikke at småspise af ingredienser og færdige kager. Jeg bagte alt for mange muffins og sørgede for at dele flittigt ud af dem, så jeg ikke selv endte med at spise dem alle. I aften skal jeg lave kage igen. Og jeg frygter ikke engang at jeg skal komme til at overspise kage. Det er sejt.
Ud over det er jeg blevet glad for at lave kager og her skal jeg have ros for ikke at småspise af ingredienser og færdige kager. Jeg bagte alt for mange muffins og sørgede for at dele flittigt ud af dem, så jeg ikke selv endte med at spise dem alle. I aften skal jeg lave kage igen. Og jeg frygter ikke engang at jeg skal komme til at overspise kage. Det er sejt.
14 år21. juli 2010 kl. 10:55
CamillaK86 (slettet)
Jeg vil gerne rose mig selv for at have smidt 11,3kg siden midten af maj! er MAX stolt....vægten er dog gået i stå de sidste 4 dages tid, så jeg skal sørge for at holde motivationen oppe! Ros til mig for at indrømme at det fisme ikke altid er lige nemt, at være på kur/kostomlægning....
14 år22. juli 2010 kl. 07:52
CamillaLou (slettet)
Hvor er i bare seje alle sammen!! :)
Jeg har siden marts gået fra 67 kilo til 54 kilo, og kæmper nu med de sidste 4, men det går lidt sløvt for sig da sommeren er på.. Men jeg skal have ros for at komme afsted på en løbetur hver dag, selvom jeg ALDRIG kommer til at elske det (Som mange siger) - Jeg skal have ros for ikke have rørt chips, kager og slik siden marts.. Men aller mest ros for at jeg næsten, men kun næsten har en flad mave :)
Kan i ha' en helt fantastisk sommer!! :)
Jeg har siden marts gået fra 67 kilo til 54 kilo, og kæmper nu med de sidste 4, men det går lidt sløvt for sig da sommeren er på.. Men jeg skal have ros for at komme afsted på en løbetur hver dag, selvom jeg ALDRIG kommer til at elske det (Som mange siger) - Jeg skal have ros for ikke have rørt chips, kager og slik siden marts.. Men aller mest ros for at jeg næsten, men kun næsten har en flad mave :)
Kan i ha' en helt fantastisk sommer!! :)
14 år22. juli 2010 kl. 10:07
kosesmølf
Ok -jeg vil også være med!
Jeg skal have rod for at være ude at træne tre gange hver uge -enten på ellipsemaskine, løbetur i terrænet eller lange, hårde gåture i bakkerne.
Og jeg skal have ros for at slæbe min veninde (som også gerne vil tabe sig) med i bakkerne, og iøvrigt få hende med på mad-indtastning :)
Og så skal jeg have ros for at jeg ikke har spist den pose guldkarameller og maxi-æske merci chokolade min mor sendte mig for to måneder siden...;)
Jeg skal have rod for at være ude at træne tre gange hver uge -enten på ellipsemaskine, løbetur i terrænet eller lange, hårde gåture i bakkerne.
Og jeg skal have ros for at slæbe min veninde (som også gerne vil tabe sig) med i bakkerne, og iøvrigt få hende med på mad-indtastning :)
Og så skal jeg have ros for at jeg ikke har spist den pose guldkarameller og maxi-æske merci chokolade min mor sendte mig for to måneder siden...;)
14 år22. juli 2010 kl. 10:33
millemillion (slettet)
Sejt!
Jeg vil rose mig selv for at lufte min svigerindes hund flere gange i ugen. (Hun har 3 små børn og har ikke altid selv overskud til det - win win)
Jeg vil også rose mig selv for den halvanden time lange gåtur jeg havde med den i morges. Og i stedet for at købe 2 rundstykker, købte jeg tykmælk og müsli.
Jeg vil rose mig selv for at lufte min svigerindes hund flere gange i ugen. (Hun har 3 små børn og har ikke altid selv overskud til det - win win)
Jeg vil også rose mig selv for den halvanden time lange gåtur jeg havde med den i morges. Og i stedet for at købe 2 rundstykker, købte jeg tykmælk og müsli.
14 år22. juli 2010 kl. 11:19
SiriS (slettet)
Jeg skal have ros for at have holdt mig inden for mit tilladte energiindtag trods bytur med is og en lang filmnat med natmad. For at spise over 600 g frugt og grønt i går. Og for at skrive alt ind.
14 år22. juli 2010 kl. 14:23
SundDiæt (slettet)
I dag har jeg haft en rigtig sulten dag, så jeg skal have ros for, at jeg kun spiste 1 skive ristet rugbrød, et ton tomater (sådan ca. ;0)) og et æble i eftermiddag - i stedet for det ædeflip i brød og A38 med müsli, som jeg virkelig havde lyst til.
Herudover skal jeg have ros for, at jeg overholdt min tallerken model til aftensmaden med en moderat portion og masser af frisk salat og mango salsa.
:0)
Herudover skal jeg have ros for, at jeg overholdt min tallerken model til aftensmaden med en moderat portion og masser af frisk salat og mango salsa.
:0)
14 år22. juli 2010 kl. 18:11
SundDiæt (slettet)
I dag skal jeg have ros for, at jeg tålmodigt sidder her, temmelig sulten, og venter på, at det bliver aftensmadstid.
Og så skal jeg have ros for, at jeg har lavet en curry med aubergine, champignon, kartoffel, kikærter og spinat til weekenden, da vi ikke får så meget tid til at lave mad.
Og i den forbindelse skal jeg altså have ros for, at jeg ikke har "prøvesmagt" denne curry lidt for meget, nu hvor jeg jo er temmelig sulten ;0)
Og så skal jeg have ros for, at jeg har lavet en curry med aubergine, champignon, kartoffel, kikærter og spinat til weekenden, da vi ikke får så meget tid til at lave mad.
Og i den forbindelse skal jeg altså have ros for, at jeg ikke har "prøvesmagt" denne curry lidt for meget, nu hvor jeg jo er temmelig sulten ;0)
14 år23. juli 2010 kl. 16:52
Noget, der fungerer rigtig godt for mig for tiden er at lave sunde, friske salater/salsa'er med grønt og frugt til hvert aftensmåltid - salater med et mix af grønt og frugter som mango, æble, appelsin, blåbær eller jordbær - og lette citrusdressinger med en smule olie og honning (og måske lidt hakket chilli eller krydderier).
De smager skønt og fylder godt op på tallerkenen - og især de lidt søde salater fjerner den trang til noget sødt, der ellers nemt kan opstå efter et måltid!
Så det skal jeg have ros for i dag ;0)