Ros :0)

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Ros :0)
Herligt med inspiration og ros! Ros til mig selv for at være kommet afsted til motion her til morgen, første gang i en måned. Det bliver spændende at se, hvad vægten siger i morgen.
14 år1. august 2010 kl. 11:49
Super traad. Godt gaaet allesammen!!!
Jeg vil rose mig selv for at have tabt mig 15 kilo fra februar til juli. For at have holdt ferie - ogsaa fra vaegttabet - og nu vaere paa vej op paa hesten igen. For ikke at lade 4 kilo den gale vej vaere undskyldning for at smide det hele paa jorden endnu engang. For at have spist ordentligt idag og for nu at ville gaa en tur med hunden, en ordentlig en og ikke kun rundt om dammen og tilbage igen :-)
14 år1. august 2010 kl. 21:23
Jeg skal have ros for at have fundet min motivation og støvet den godt af. Den er så god som ny.

Iøvrigt skal jeg have ros for at stå 15 min tidligere op end sædvanligt (EEELSKER ELLERS AT SOVE) og skrællet gulerødder istedet for mere usunde snacks

Ros for at sætte mig og shoppe sundt i min favoritnetbutik så jeg er helt klar med mine slankefavoritter inden ugen er omme (Sukrin, klidkiks, sukkerfri rustne søm (25 kcal pr stk), rugpasta)
14 år2. august 2010 kl. 11:38
Jeg skal have ros for at have tabt 17,2 kg siden marts og at min bmi nu er 20,8 :-D!
Og have ros for at vægten går den rigtige vej trods en hel dag i sommerland med nogle usunde ting ;-)!
14 år2. august 2010 kl. 14:38
Jeg skal have ros for, at min første dag uden sukker gik rigtig flot

Jeg skal også have ros for, at jeg endelig er kommet igang - og de første 800g er røget
14 år3. august 2010 kl. 07:41
Jeg skal have ros for ikke at gå i panik over at jeg har taget 1,9 kg på siden igår. Det kan kun være væske med den kost jeg fik igår :-)
14 år3. august 2010 kl. 07:50
Jeg skal have ros for, at jeg - selv om jeg kom til at overspise dage efter hinanden, fordi jeg genoplevede sorg over min hunds død, som var det i går - overskred jeg kun kaloriebudgettet med et par hundrede kalorier pr. dag. Ikke uopretteligt.
Og jeg skal have endnu større ros for at jeg stod næsten 10 minutter og kiggede på store pakker med is-pinde/både mm i Netto i dag, sammenlignede priser mm - og endte med ikke at købe nogen!!! men gik hjem og lavede en frugt + grød mad, der mætter så godt og giver god samvittighed.
14 år3. august 2010 kl. 16:30
Det er bare super flot du ikke købte is!
14 år3. august 2010 kl. 18:07
I er SÅ gode alle sammen!

Synes jeg skal have ros for, at have holdt min nye livsstil i nu 4 uger - uden at det på nogen måder har været svært og uden at være faldet i en eneste gang.
Jeg har "syndet" men det har været bevidste valg her i ferien - ikke noget hvor jeg ikke kunne styre min trang, men hvor jeg har VALGT at spise en is på Strøget sammen med mand og børn, eller valgte en pizza på dagen for min morbror begravelse.

Jeg smed lynhurtigt knap 4 kg, men vægten har nu stået stort stille den sidste 1½ uge. Alligevel holder jeg gejsten oppe og husker mig selv på, at jeg for alvor er begyndt at motionere og at det sikkert er muskler og binding af væske.

Sidst skal jeg have ros for, at jeg knokler løs med cykling, styrketræning osv - jeg er GOD, grin!
14 år3. august 2010 kl. 21:17
Det er altså en superfed tråd denne her - sørger for at holde fokus på det positive...og til alle jer dygtige: GODT GÅET

For mit vedkommende skal jeg have ros for flere ting idag.

For det første har jeg endelig taget mig sammen til at lave nøddecrunch til min morgenmad. Har jeg villet længe!
For det andet har jeg sørget for at lave et sundt alternativ til mig selv, når nu resten af familien skal fylde sig med grillpølser iaften!!
Endelig synes jeg det er vildt sejt at jeg allerede har smidt 1,6 kg
14 år4. august 2010 kl. 15:55

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });