Ros :0)

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Ros :0)
Jeg skal have ros for ENDELIG at komme afsted til spinning - det var feeeeeedt!

Men jeg tager ALDRIG de der leje-sko på mere!
14 år9. august 2010 kl. 20:29
Tirsdagsros

Idag skal jeg have ros for
- at jeg faktisk allerede igår kom ind i fitnesscenteret og tog en snak
- at jeg købte et par (alt for) dyre fitness-sko - jeg ved jo, at det er med til at motivere
- at jeg nu i mere end en uge har sørget for rigtig god og sund aftensmad til hele familien - og afprøvet nye oprskrifter
- at jeg købte ind til hele ugen igår, så jeg ikke behøver at bevæge mig ud i så mange indkøb i ulvetimen (hvor jeg har min største synde-risiko)
14 år10. august 2010 kl. 10:25
Jeg vil rose mig selv for ikke at have flippet ud med trøstespisning (endnu), selv om er dybt stresset over en fejl, jeg opdagede, heldigvis i tide til at afværge at en emballage blev trykt med en helt forkert farve. Jeg har afreageret med et rengøringsflip.
14 år10. august 2010 kl. 14:06
I dag skal jeg have STOR ros for min præstation i motion (ja, jeg har et "fag" der hedder det). Det var første gang, og jeg var så nervøs og havde det så dårligt, men jeg klarede det flot og fik faktisk at vide, at jeg ikke var helt dårlig form :-) Dét skal jeg have ros for!!!
14 år10. august 2010 kl. 15:30
Så skal der roses igen:

I dag skal jeg roses for, at jeg holder fast i min diæt trods stillestående vægt.

Jeg skal også roses for, at jeg igen i dag har gennemført mit øvelsesprogram trods træthed og manglende lyst til at træne med den høje luftfugtighed her til aften :0)
14 år11. august 2010 kl. 20:03
Torsdagsros:
- ros for at have fundet mit gode humør frem igen - selvom jeg tog 1,4(!!) kg på over natten (sandsynligvis bare fordi jeg skal have mens!)
- ros for at jeg har meldt mig ind i fitnesscenteret og meldt mig til Zumba
- ros for at have sagt til alle der gider høre på det, at jeg skal tabe mig 15 kg inden jul (det forpligter jo en hel del!!)
14 år12. august 2010 kl. 07:34
Giver mig selv et klap på skulderen for at have været på fitness eller løbet alle dage i ugen og for at være startete i skolen igen og have lavet sund madpakke med rugbrød og gulerødder idag.
Skal have idræt nu og vil for en gangs skyld prøve at være aktiv til det. I eftermiddag skal jeg løbe en tur med en veninde. Så synes jeg skal have ros for det :-)
14 år12. august 2010 kl. 12:17
Jeg er rigtig glad for, at jeg stadig holder fast i de gode spisevaner, og nu falder vægten langsomt igen :0)

Specifikt er jeg glad for, at jeg i dag har valgt at udskifte ris til (den kommende) aftensmad med det nybagte grovbrød, der bager i ovnen pt. Jeg glæder mig også til den grønne salat med ferskner, pinjekerner og citron/olivenoliedressing ... mums ... ja jeg er vist ved at være rigtig sulten!

Ja, og så skal jeg altså også have ros for at have gjort blandt andet badeværelset rent, selvom jeg ikke troede at jeg havde energi til det i dag ;0)

14 år14. august 2010 kl. 16:51
Jeg skal have ros for min kreativitet med maden. Det har virkelig givet pote i denne uge.
14 år14. august 2010 kl. 20:15
Genial tråd!

Jeg vil straks rose mig selv for at have indhentet den motion jeg forsømte i starten af ugen, her de sidste tre dage.

For at have løbet 15 km i dag.

For at spise salat og andet sundt til aften i går, imens resten af tropperne sad med burgere og fritter.

For at have spist min første morgenmads-salat i dag! (Det var rigtig friskt og lækkert: et bjerg af blandede grønne blade, en lille smule rødkål/gulerod/rød peber, og på toppen: 1/2 æble og 1/2 avocado. Prøv det!)

For at nyde de 4 stykker kage og den hjemmelavede pizza jeg har spist i dag, og ikke synes at alt er ødelagt af den grund.

For at jeg har taget en beslutning om at gøre en ekstra indsats for vægten og sundheden de næste 10 dage. Så... lidt færre stykker kage pr dag måske :-)
14 år15. august 2010 kl. 00:16

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });