#62 af bruger slettet
Min løbetråd
Du læser en tråd i debat > motionbruger slettet
re: Min løbetråd
YES!!!!
I dag nåede jeg 120 kg. Det er STORT!!! :)
Det gør mig vildt glad at se det tal på vægten. Nu er det lige som EKSTRA tydeligt at vægten går nedad. Jeg har ikke vejet 120 kg siden ca. året 2000. Så det er super super super.... :D
Det går langsomt, til tider går det helt i stå, men det er ok, jeg ved at jeg gør det rigtige og det er vigtigt for mig! :)
Uge 9 i løbeprogrammet sættes igang i morgen, jeg er fuld af fortrøstning, også selvom jeg ved at programmet nu bliver rigtig hårdt! :D
I dag nåede jeg 120 kg. Det er STORT!!! :)
Det gør mig vildt glad at se det tal på vægten. Nu er det lige som EKSTRA tydeligt at vægten går nedad. Jeg har ikke vejet 120 kg siden ca. året 2000. Så det er super super super.... :D
Det går langsomt, til tider går det helt i stå, men det er ok, jeg ved at jeg gør det rigtige og det er vigtigt for mig! :)
Uge 9 i løbeprogrammet sættes igang i morgen, jeg er fuld af fortrøstning, også selvom jeg ved at programmet nu bliver rigtig hårdt! :D
16 år8. september 2008 kl. 21:31
iakob
re: Min løbetråd
Hvor dejligt ... tillykke !
16 år9. september 2008 kl. 09:37
Nu er mine løbesko købt: Asics blev det og de er SUPER gode. Det har de også at være til 1100 kr... PYHA det er et greb i pungen!
Denne uge løber jeg uge 8 igen. eller det vil sige jeg tager følgende tur.
5 min. gang
1 min. løb
2 min. gang
10 min. løb
5 min. gang
2 min. løb
3 gange i denne uge.
Grunden er, at i sidste uge løb jeg, men ikke efter programmet. Jeg havde en "spurt-dag" som gav mig alt for ømme muskler i lårene, og jeg kunne de 2 gange derefter kun løbe 2m in af gangen, det blev derfor 2 min løb, 4 min gang i 30 min :( Men jeg synes jeg vil presse mig lidt denne uge, og derfor nupper jeg denne uge sådan og går derefter til uge 9.
Det var en kinglet forklaring, men hovedsagen er at jeg løber, løber godt, regelmæssigt og bliver bedre og bedre. Det ses enda på vægten :D Jubiiii ;)