Ny indtastningsside
Du læser en tråd i debat > madital.dkTrif
re: Ny indtastningsside
Super!! Og tak!! igen igen :-D
13 år5. januar 2012 kl. 11:21
Lone
administrator
administrator
Så er den registreret som "grove grøntsager", da den har et kostfiberindhold på 3,5g/100g.
Grove grøntsager indeholder 2-6g pr. 100g.
Selv tak :-)
Grove grøntsager indeholder 2-6g pr. 100g.
Selv tak :-)
13 år5. januar 2012 kl. 11:27
Lone
administrator
administrator
Det her med at varerne ikke er sat i den rigtige kategori kan der godt blive en del med her i begyndelsen, men jeg håber, at vi kan få det helt korrekt efterhånden :-)
13 år5. januar 2012 kl. 11:29
veile
Hej Lone
Rigtigt fint med mange af ændringerne :-)
Der er dog en fejl i oversigten. i een af de nederste rækker, er det beregnet hvor meget man bør indtage til hvert måltid, med det tilladte indtag - men min står til at jeg skal spise en negativ værdi, minus 400-500 kcal.....
Rigtigt fint med mange af ændringerne :-)
Der er dog en fejl i oversigten. i een af de nederste rækker, er det beregnet hvor meget man bør indtage til hvert måltid, med det tilladte indtag - men min står til at jeg skal spise en negativ værdi, minus 400-500 kcal.....
13 år5. januar 2012 kl. 13:29
Lone
administrator
administrator
Hej veile, tak for tilbagemeldingen, det er nu rettet, så det står korrekt igen.
Mvh Lone
Mvh Lone
13 år5. januar 2012 kl. 16:42
trinegrue
Hej Lone,
Jeg har skimmet tråden her lidt, men ikke fundet svar. Så nu spørger jeg lige :-)
På den gamle indtastningsside kunne man trykke en knap og gå direkte videre til oversigten over hvad man har spist i løbet af den givne dag. Er det mig, der er blevet blind eller er den væk? Jeg ved godt, at jeg bare kan vælge oversigten under smiley-knappen, men det andet var bare så nemt :-)
Ellers er jeg yderst glad og tilfreds ;-)
Jeg har skimmet tråden her lidt, men ikke fundet svar. Så nu spørger jeg lige :-)
På den gamle indtastningsside kunne man trykke en knap og gå direkte videre til oversigten over hvad man har spist i løbet af den givne dag. Er det mig, der er blevet blind eller er den væk? Jeg ved godt, at jeg bare kan vælge oversigten under smiley-knappen, men det andet var bare så nemt :-)
Ellers er jeg yderst glad og tilfreds ;-)
13 år5. januar 2012 kl. 19:45
Lone
administrator
administrator
Hej trinegrue,
Det som knappen gjorde på den gamle indtastningsside var at gemme varerne. Om man klikker under boksene eller på den gule smiley i menuen - er det ik det samme?
Jeg ved godt, at man har vænnet sig til det andet, men hvis knappen var der nu, ville man tro, at den gjorde et eller andet - og det gør den jo ikke. Så det kunne nok skabe lidt forvirring i stedet for, at man bare kan vælge.
Du ved godt, at du blot skal klikke på smileyen ik'? Du behøver ikke at tage undermenuen "oversigt" - de fører samme sted hen, det øverste link er bare nemmest :-)
Mvh Lone
Det som knappen gjorde på den gamle indtastningsside var at gemme varerne. Om man klikker under boksene eller på den gule smiley i menuen - er det ik det samme?
Jeg ved godt, at man har vænnet sig til det andet, men hvis knappen var der nu, ville man tro, at den gjorde et eller andet - og det gør den jo ikke. Så det kunne nok skabe lidt forvirring i stedet for, at man bare kan vælge.
Du ved godt, at du blot skal klikke på smileyen ik'? Du behøver ikke at tage undermenuen "oversigt" - de fører samme sted hen, det øverste link er bare nemmest :-)
Mvh Lone
13 år5. januar 2012 kl. 20:03
trinegrue
Ahhh, se det er smart. Jeg synes nemlig det var lidt besværligt, når jeg skulle ind under menuen og så trykke. Jamen, så er det intet problem nu ;-)
Tusind tak for hurtig hjælp!
Tusind tak for hurtig hjælp!
13 år5. januar 2012 kl. 23:43
bruger slettet
Hej lone!
Jeg er igen meldt ind her hos jer efter et halvt år og jeg er super tilfreds med de nye tiltag....
Hilse heidi
Jeg er igen meldt ind her hos jer efter et halvt år og jeg er super tilfreds med de nye tiltag....
Hilse heidi
13 år6. januar 2012 kl. 11:55
administrator
Lone: vare "wok chinese" står som "sammensat fødevare" men består kun af grønt. Så skal jeg få det rettet :-)