#22 af Lone (administrator)
Ny indtastningsside
Du læser en tråd i debat > madital.dkLone
administrator
administrator
re: Ny indtastningsside
Hej ToxBi,
Programmet skulle gerne gemme med det samme du tilføjer en vare (dvs. man skal ikke trykke på en "gem"-knap på den nye side). Bliver dine indtastninger ikke gemt?
Mængden har ikke indflydelse på farverne rød/gul/grøn. Farverne angiver enegitætheden, som dog har en betydning for hvor meget vi kan spise af den pågældende vare. Dvs. vi kan spise meget af det grønne, moderat af det gule og begrænset af det røde.
Vil du give en tilbagemelding mht. om du kan gemme på den nye side?
Mvh Lone
Programmet skulle gerne gemme med det samme du tilføjer en vare (dvs. man skal ikke trykke på en "gem"-knap på den nye side). Bliver dine indtastninger ikke gemt?
Mængden har ikke indflydelse på farverne rød/gul/grøn. Farverne angiver enegitætheden, som dog har en betydning for hvor meget vi kan spise af den pågældende vare. Dvs. vi kan spise meget af det grønne, moderat af det gule og begrænset af det røde.
Vil du give en tilbagemelding mht. om du kan gemme på den nye side?
Mvh Lone
13 år11. december 2011 kl. 10:40
Need2befit (slettet)
Nu prøvede jeg igen og der stod; der opstod en fejl, da programmet skulle gemme.
13 år11. december 2011 kl. 11:21
Lone
administrator
administrator
Tak, jeg har prøvet at lave en lille ændring, som nok forbedrer det.
Skriver du bare tal - fx "100" - eller også andre tegn - fx "100g" i gram-indtastnings-feltet?
Hvis du bare skriver tal, skulle der ikke gerne være nogen problemer. Andre tegn kan muligvis give problemer. Ellers er der noget jeg har overset :-)
Mvh Lone
Skriver du bare tal - fx "100" - eller også andre tegn - fx "100g" i gram-indtastnings-feltet?
Hvis du bare skriver tal, skulle der ikke gerne være nogen problemer. Andre tegn kan muligvis give problemer. Ellers er der noget jeg har overset :-)
Mvh Lone
13 år11. december 2011 kl. 13:42
Need2befit (slettet)
jegg prøvede igen for at se om det bare var mig, så skrev jeg 100 uden enhed. Det står igen at der er problemmer.
13 år11. december 2011 kl. 14:08
Lone
administrator
administrator
Hej ToxBi,
Jeg har netop fundet en fejl, som jeg ikke har set før og går ud fra, at dette vil fjerne problemet.
Vil du give en tilbagemelding igen?
Mvh Lone
Jeg har netop fundet en fejl, som jeg ikke har set før og går ud fra, at dette vil fjerne problemet.
Vil du give en tilbagemelding igen?
Mvh Lone
13 år11. december 2011 kl. 21:39
Need2befit (slettet)
Jep, nu virker det.
Men når jeg trykker tilføjer, hvad skal jeg så trykke på, for at komme til den sider med smileyer, hvor mange kalorier jeg har spist osv?
Men når jeg trykker tilføjer, hvad skal jeg så trykke på, for at komme til den sider med smileyer, hvor mange kalorier jeg har spist osv?
13 år11. december 2011 kl. 21:56
Lone
administrator
administrator
Sådan! - tusind tak fordi du har meldt problemet ind - du har lige sparet andre for ærgelser over samme fejl ;-)
Du skal blot bruge menuen for at komme til smiley-oversigten. Info > oversigt.
Mvh Lone
Du skal blot bruge menuen for at komme til smiley-oversigten. Info > oversigt.
Mvh Lone
13 år11. december 2011 kl. 22:00
Need2befit (slettet)
Nårh okay, på den måde.
På den gamle indtastnings-halløj, skulle man jo trykke gem og så kom man jo automatisk til siden (:
På den gamle indtastnings-halløj, skulle man jo trykke gem og så kom man jo automatisk til siden (:
13 år11. december 2011 kl. 22:03
Benni (slettet)
Forslag: Jeg hader person at skulle bruge mus/klikke unødigt. I dropdown med mulighed for at vælge har du typisk kun to muligheder, gram eller 1xenhed evt. 1 mere..
Vil foreslå at du smider en size på, så vi ikke skal klikke på listen for udvide, evt. kun hvis antallet af elementer er < 5 eller hvad der nu ser bedst ud på siden, så man sparer klikket til at skulle udvide listen.
Det er i øvrigt ulogisk at når jeg trykker tabulator, at jeg ikke først kommer til "søg", som vi jo lige nu skal klikke på for at få resultater ?
Elsker at den nu defaulter til tidspunket for dagen.
Nogen speciel årsag til at der på denne side ikke lige angives hvor mange kalorier det bliver for den enkelte enhed under "jeg har spist, der er jo masser af plads i bredden må man sige :)
Vil foreslå at du smider en size på, så vi ikke skal klikke på listen for udvide, evt. kun hvis antallet af elementer er < 5 eller hvad der nu ser bedst ud på siden, så man sparer klikket til at skulle udvide listen.
Det er i øvrigt ulogisk at når jeg trykker tabulator, at jeg ikke først kommer til "søg", som vi jo lige nu skal klikke på for at få resultater ?
Elsker at den nu defaulter til tidspunket for dagen.
Nogen speciel årsag til at der på denne side ikke lige angives hvor mange kalorier det bliver for den enkelte enhed under "jeg har spist, der er jo masser af plads i bredden må man sige :)
13 år12. december 2011 kl. 10:23
Men hvorfor kan man ikke gemme? er det først fra i morgen? (:
- Men hvorfor er et kun madvarer, som ikke er selv-tastede, som får de der farver?
Og så prøvede jeg bare for sjovt at se, hvis jeg spiser 100g flødechokolade, får bliver den straks kød, men hvis jeg spiser 2000g gram pålæg, så er den stadig grøn?